„Eidos Montreal“ ir jos dukterinė įmonė Sherbrooke (Kanada), paskelbė apie savo darbuotojų darbo grafiko pakeitimą: dabar jie ketina kurti vaizdo žaidimus, adaptuojant „Galaktikos sergėtojus“, keturias dienas per savaitę, išlaikant 8 valandų darbo dienos trukmę. Savaitgaliai tęsiasi nuo penktadienio iki sekmadienio. Pakeitimai įsigalios visiems, kurie dirba pilną darbo dieną.
„Eidos“ tapo pirmąja didele vaizdo žaidimų kūrėja, priėmusi tokį sprendimą, pasakoja „Venture Beat“. Pasak vadovybės, ši priemonė nepadidins darbo krūvio.
„Idėja yra ne sutalpinti darbo valandas į keturias dienas, o greičiau, permąstyti darbo metodus ir laiką, kad būtų galima pradėti geriau dirbti! Visų pirma norime pagerinti savo darbuotojų efektyvumą ir gerovę “,-sakė studijos vadovas Davidas Anfossi. – Norime sutrumpinti darbo laiką, bet pagerinti investuoto laiko kokybę, nesvarbu, ar tai būtų komanda, ar visa studija. Daug žadanti teisinga pusiausvyra visiems! ”
Šiuo atžvilgiu bendrovė taip pat sutrumpina pasitarimų laiką nuo valandos iki 30 minučių.
Žaidimų pramonės darbo grafikų problema visuomet buvo opi – daugelis darbuotojų skundžiasi dėl krizių praktikos, skubių darbų, kurie ateina artėjant žaidimo išleidimo datai ir reikalauja reguliarių viršvalandžių. Ateina momentas, kai kai kurie žmonės tiesiog neišeina iš studijos prieš išleidžiant žaidimą. Ar keturių dienų darbo savaitė išspręs šią problemą, nežinoma, tačiau bent jau darbuotojai turės teisę į ilgesnį savaitgalį.
Kai kurios nepriklausomos studijos jau eina 4 dienų darbo savaitės keliu, pavyzdžiui, „Young Horses“, „Bugsnax“ kūrėjas, tačiau „Eidos“ turi kelis šimtus darbuotojų, o „Young Horses“ – tik aštuonis.
2019 m. „Microsoft Japan“ buvo atliktas eksperimentas, skirtas pereiti prie keturių dienų darbo savaitės. Paaiškėjo, kad kai kuriems darbuotojams buvo nepatogu penktadieniais ilsėtis, kai kiti kruopščiai dirbo.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis