Įgyvendindamas naują strategiją, kuria siekiama didinti pelningumą ir mažinti bendrąsias sąnaudas, generalinis direktorius Tufanas Erginbilgicas paskelbė apie elektrinių orlaivių variklių kūrimo padalinio pardavimą. Ateityje „Rolls-Royce” ketina sutelkti dėmesį į kitas sritis, pavyzdžiui, tvarųjį aviacinį kurą.
Britų „Rolls-Royce” projektuoja ir gamina civilinių ir karinių orlaivių, laivų, povandeninių laivų ir turbinų galios sistemas. Jos turboreaktyviniai varikliai montuojami, pavyzdžiui, „Boeing 787” ir „Airbus A350”. Kaip ir daugelis kitų įrangos tiekėjų, „Rolls-Royce” patyrė nuostolių per koronaviruso pandemiją ir atleido 9 000 darbuotojų.
Siekiant išbristi iš krizės, metų pradžioje generalinio direktoriaus pareigoms buvo pakviestas dirbti buvęs „British Petroleum” viceprezidentas Tufanas Erginbilgicas, kuris ėmėsi agresyviai keisti bendrovės strategiją ir atsikratyti visko, kas neduoda pajamų.
Taip jis išformavo padalinį „R2 Factory”, kuris užsiėmė dirbtinio intelekto kūrimu, ir atsisakė anglies dioksido surinkimo iš oro projekto. Kaip paaiškėjo spalio mėnesį, „Rolls-Royce” ketina panaikinti 2 500 darbo vietų tarp vadovų ir administracijos darbuotojų.
Toliau sekė elektros verslas, kuriame kuriamos skraidančių taksi ir kitų ateities oro transporto priemonių varomosios sistemos. Erginbilgicas sakė, kad bendrovė turi „priimti sprendimus dėl išteklių paskirstymo” ir, kad elektros verslas būtų „labai naudingas kitai bendrovei”.
Kaip kompensaciją generalinis direktorius pažadėjo padvigubinti pastangas gaminant turboreaktyvinius variklius keleiviniams lėktuvams. Tai užtikrins palankią bendrovės finansinę padėtį, rašo „Electrek” leidinys. O viltys dekarbonizuoti jos gaminius dabar siejamos tik su tvariais aviaciniais degalais.
Nors „Rolls-Royce” kartu su „EasyJet” taip pat kuria vandenilio technologiją, Erginbilgicas mano, kad vandenilis dar toli gražu nėra ekonomiškai perspektyvus energijos nešėjas aviacijoje.
O lėšas, gautas pardavus elektros ir kitas įmones, geriau būtų investuoti į ekonomiškesnio naujos kartos variklio „UltraFan” kūrimą.
Lapkričio pradžioje didžiausio pasaulyje „UltraFan” variklio demonstracinė versija buvo išbandyta atliekant seriją bandymų, kurių metu buvo didinama galia.
Bandymai ties jo galimybių riba buvo sėkmingi. Ypatingą pasididžiavimą bendrovei kėlė tai, kad buvo naudojami 100 proc. tvarūs aviaciniai degalai.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis
tos elektrines aviacijos,kaip ir tarptautinio kroviniu transporto!