infa.lt

Pigus REVR modulis per 10 minučių vidaus degimo varikliu varomą automobilį pavers hibridiniu

13 spalio
17:11 2023

Automobilių srautas

Australijos studentas Alexanderis Burtonas laimėjo šių metų „Dyson” apdovanojimą už išradimą – pertvarkymo rinkinį, kuris benzininį ar dyzelinį automobilį paverčia hibridiniu. REVR rinkinys galėtų būti nebrangi alternatyva tokias pačias paslaugas teikiančioms tarnyboms.

Kartu maždaug 31 000 JAV dolerių – tiek vidutiniškai Australijoje kainuoja vidaus degimo varikliu varomo automobilio perdarymas į elektrinį hibridą – tą galima atlikti vos už 3200 JAV dolerių, praneša „New Atlas” leidinys.

REVR modulis yra ašinis magnetinio srauto variklis, arba blyno variklis – 50 kW skysčiu aušinamas plokščias variklis, montuojamas tarp rato ir stabdžių disko. Jį sudaro statorius, kuris prisukamas prie rato stebulės, ir rotorius, perduodantis sukimo momentą. Taip pat reikės paprastos pereinamosios plokštelės, pritaikytos konkrečiam automobilio modeliui.

Visas montavimo procesas trunka apie 10 minučių ir nereikalauja jokių specialių įgūdžių.

Akumuliatorius yra bagažinėje, atsarginės padangos skyriuje. Ten pakanka vietos 15 kWh baterijai, kuri, pasak Burtono, naudojant regeneracinį stabdymą užtikrins energijos atsargą 100 kilometrų kelionei miestuose.

Daugumai automobilių savininkų to pakaks. Atskiro ekrano, skirto akumuliatoriaus būklei įvertinti, nėra – pasirinkta siekiant kuo paprastesnio dizaino. Diagnostiką galima atlikti naudojantis programėle.

„Mūsų tikslas – aprėpti apie 20% einamiausių automobilių modelių, pradedant nuo didžiausių: „Corolla”, „Accord”, „Civic”. Mus domina populiarūs BMW modeliai. Apmokėme vietinių automobilių servisų darbuotojus ir stebime, kaip jie atlieka diegimo darbus.

REVR yra sprendimas, kuris dažniausiai atliekamas sukiojant varžtu ir kuris minimaliai trikdo automobilio darbą.”

Numatoma visiškai sumontuoto rinkinio su 15 kWh varikliu kaina yra apie 3200 JAV dolerių. Tiesa, ji pateikiama darant prielaidą, kad gamyba bus masinė, o medžiagų kainos mažės. O teisinės klausimo pusės Burtonas dar neišnagrinėjo – galbūt reikės tam tikrų leidimų ir sertifikatų.

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 257

Žymos:

Atsiliepimų 2

  1. Nesamone!    -  2023-10-13, 17:22

    Seniai svajojama apie varikli rate. Deja,tai neamortizuojamos mases,kurios padaro automobili arba letaeigi,arba nevaldoma! O kur dar valdymo ir suderinimo su esama pavara blokai,jegos ir valdymo kabeliai,sasaja!? Automobilis – ne dviratis! Ir,pigiau uz edvirati,jo neelektrifikuosi!

    Atsakyti į šį komentarą
  2. Myndė    -  2023-10-13, 20:25

    Pasikuklino studentas. Reikėjo iškart amžinąjį variklį patentuoti – Z karta prarytų nemirktelėjusi.

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Už ką balsuotumėte prezidento rinkimuose, jei vyktų šiandien?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...

Nesvarbu, kas balsuoja ir kaip iruz ka, svarbu, kas balsus skaiciuoja......

A5

Jau senai visiemas aisku, kad ne su situo narkomanu klaunu....

Tai su kuo dabar Putinas derėsis....

Cha

tai šitą scenarijų jau seniai rusai žino, bus liepta liandzbergui blokuoti jūra ir Kaliningradą neva...

Na,

perejo i vergovine santvarka. Tik,ar tai laimejimas!?...

imi pinigus "uz paslauga" - tu negali nepriklausyti nuo jos pirkejo!...

bus,kai baigsis ukrainieciai? Uz ko tada slepsis Londonas?...