infa.lt

Goltis. „Išgydantis impulsas“. Pratimai skaudančiai nugarai – „Skorpiono uodega“

Goltis. „Išgydantis impulsas“. Pratimai skaudančiai nugarai – „Skorpiono uodega“

lapkričio 17
01:03 2016

pratimas "Skorpiono uodega"

Jau keletą kartų aprašėme Vladimiro Vukstos (Goltis) sukurtą mankštinimosi metodiką „Išgydantis impulsas„, teikiančią tiesiog stebuklingus rezultatus tiems, kas ja užsiima nepraleisdamas treniruočių. Paties metodikos autoriaus teigimu, „Po maždaug 8 mėnesių reguliarių užsiėmimų, pas kiekvieną žmogų, kiekvienos raumenų grupės NPK (naudingo poveikio koeficientas – ne masė!) padidėja 500 ir daugiau procentų.“

Anksčiau išvertėme į lietuvių kalbą pratimų kojoms (pritūpimų) ir atsispaudimų nuo grindų video pamokas. Sekanti pamoka, tai yra dabar, bus apie vieną svarbiausių žmogui kūno vietų – tai stuburo juosmens srityje treniravimas ir gydymas mankštos pagalba. Tai yra – pratimai nugarai.

Jūsų patogumui kai kuriuos vertimo momentus, kad jums būtų lengviau susirasti juos vaizdo įraše, pažymėsime laiko žyme (pvz: 00:00 min).

Skauda nugarą ir skausmai juosmenyje – tai šiuolaikinės žmonijos problema. Tai susiję su nepakankamu fiziniu aktyvumu ir fizinių apkrovų trūkumu. Tai pakankamai silpna mūsų kūno dalis. Ir todėl šiuo klausimu į mus kreipiasi pakankamai daug žmonių.

Tam mes turime nuostabų pratimą, kuris vadinasi „skorpiono uodega“. Šio pratimo poveikio zona – nuo stuburgalio iki praktiškai šonkaulių pradžios (matuojant nuo apačios) (0:55 min)

Protruzija, stuburo išvarža, druskų susikaupimas, traumos, šiaip skausmai ir panašios problemos, sprendžiamos tokiu stebuklingu pratimu, kaip „Skorpiono uodega“.

Tad, pradedame (1:20 min).

Pratimas pakankamai paprastas ir jam atlikti tereikia tokio pat paprasto sudėtingumo prasme tvirto stalo, kad galima būtų ant jo atsigulti krūtine, laikantis už stalo kraštų ir nuleisti po stalu. (1:46 min).

Dabar, labai svarbus momentas. Kojos po stalu, keliai suglausti. Dabar juos reikia maksimaliai sulenkti ir pakišti po stalu. Kojų pirštų galai ištempti. (4:40 min).

Kodėl svarbu kelius maksimaliai pakišti po stalu? – Kad būtų kiek galima labiau ištempta juosmens sritis. Tai mūsų šios dienos darbo akcentas. (2:00 min)

Dabar, kojos nuleidžiame žemyn ir truputį sulenktas per kelius keliame iš lėto aukštyn (2:38 min). Dabar labai svarbus monetas: viršutinėje fazėje kulnai turi liestis (22:50 min).

Kokios neleidžiamos klaidos viršutinėje fazėje? Kojos neturi būti per daug sulenktos per kelius – tai sumažina pratimo efektą, ir neturi būti pernelyg tiesios. Kodėl aš pavadinau šį pratimą skorpiono uodega? – todėl, kad iš šono primena būtent iškeltą aukštyn ir išlenktą šio gyvio uodegą.

Kai kojos prispaudžiamos prie stalo apačios daromas įkvėpimas, kai ištiesiamos už nugaros per pasipriešinimą – iškvepiama. Kvėpavimas yra labai svarbi bet kokio pratimo dalis.

Dar viena pastaba – viršutinėje fazėje kojos nefiksuojamos. Iškeliamos ir čia pat leidžiamos žemyn. (4;05 min)

Pradiniame etape visi kurie mokosi atlikti „skorpiono uodegą“, pirmuosius tris mėnesius turi pratimus atlikti be fiksacijos viršutinėje pratimo fazėje.

Pratimo pradžia – suspausti keliai ir maksimaliai pakišti po stalu, kojos pilnai suglaustos – įkvepiame ir ištiesdami kojas (ne iki galo) – iškvepiame.

Pagyvenę žmonės pradiniame etape, jie irgi turi pakankamai problemų susijusių su juosmens skausmais, gali nesugebėti pakelti kojų taip aukštai, kaip darė ši mergina, todėl jie turėtų kelti kojas tiek, kiek sugeba.

Kiek daryti pakartojimų?

Daugiausiai iki 12 pakartojimų. Tai yra, kiekvienas mostelėjimas kojomis yra vienas pakartojimas.

Aš (Goltis kalba) atsimenu atvejį su viena močiute, jai buvo apie 80 metų. Kai ji pradėjo daryti šį pratimą ji vos vos pakeldavo kojas. Per du metus ji nepraleido nė vienos treniruotės. Ir jeigu ji pradžioje tik vos pakeldavo kojas, tai po 2 metų ji su 5 kilogramų svoriu ant kojų galų viršutinėje fazėje fiksuodavo judesį 5 sekundes. Žinoma, visos bėdos su nugara jai praėjo ir juosmens sritis tapo stipriąja jos kūno vieta. (8:18 min)

Šias treniruotes reikia daryti kas antrą dieną, ne daugiau 12 pakartojimų, per tris priėjimus. Tai yra, vieną kartą priėję padarote iki 12 pakartojimų, atsipučiate iki minutės ir darote sekančius iki 12 kartų. Ir po to dar kartą.

Pirmą kartą judesio fiksacija viršutinėje judesio fazėje „Išgydančio impulso“ pirmosios pakopos užsiėmimuose daroma tik po pusės metų treniruočių.
.
Dar pastaba: jeigu neturite tokio stalo, po kuriuo galėtumėte pakišti kelius ištempę nugarą – nebėda. Naudokitės spintele, nugaros juosmens sritis dirbs vis tiek pakankamai.
.
Pastaba, jeigu jaučiate kažkokius skausmus nugaroje ar diskomfortą darydami šį pratimą – atlikite jį iki tos fazės, kai pradedate jausti būtent lengvą diskomfortą ar skausmą. Ne daugiau.
.
Šio pratimo prioritetas – radikulito, protuzijos gydymas ir jų profilaktika. Nelaukite, kol užeis liga. Neleiskite jai pasibelsti į duris.
.
P.S. Šios medžiagos vertėjui būtent „Skorpiono uodega“ padėjo atsikratyti 25 metus lydėjusių nugaros skausmų po traumos gamyboje.
.
Susijusios temos:
Goltis. „Išgydantis impulsas“ – įžanga ir pristatymas, pratimai kojoms
Goltis. „Išgydantis impulsas“ – atsispaudimai nuo grindų
Goltis. „Išgydantis impulsas“. Kaip būnant 75-erių atsikratyti artrito, osteochondrozės ir atstatyti sąnarius
.

Gerbiamas skaitytojau (-a), jeigu čia pateikta informacija buvo jums bent kažkuo naudinga, ir jūs norėtumėte prisidėti prie jos rengimo, – galite paremti infa.lt tinklapį Jums patogiu būdu.

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Ar palaikote išlaidų gynybai didinimą iki 2.5% BVP?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, verta dėmesio: *Goltis. „Išgydantis impulsas“. Pratimai skaudančiai nugarai - „Skorpiono uodega“* - nuoroda: https://infa.lt/9912/goltis-isgydantis-impulsas-pratimai-skaudanciai-nugarai-skorpiono-uodega/