Kuo skiriasi sisteminis fizinis smurtas nuo psichologinio, žodinio? Aišku, skirtumų esama – antruoju atveju žaizdos ir sužeidimai išoriškai nematomi. Tačiau šiuolaikiniai psichologijos, sociologijos ir galų gale kriminologijos mokslai yra sukaupę daugybę duomenų ir atlikę begales tyrimų apie jo ilgalaikes griaunamąsias pasekmes asmenybei ir visuomenei.
Algis Ramanauskas Greitai pasikviečiamas į Marijos radiją. Laidos vedėja džiugiai šia žinia pasidalina socialiniuose tinkluose. Ir kai žmonės ima tuo stebėtis bei piktintis, ji puola aklai gintis, aiškiai nesuprasdama, o kas gi čia tokio?
Juk neva kviečia interviu visokius pašnekovus. Tik tie „visokie” – kažkodėl ne šito pono patyčių, žeminimo ir šmeižto aukos, bet jis pats. Tuo tarsi sakant: niekatokia, viskas čia gerai.
Krikščioniška ir normalu menkinti ir niekinti kitus asmenis? Ir ne šiaip sau, atsitiktinai, nes maža kam pasitaiko susipykti ir apsižodžiuoti. Bet sistemingai, daugybę metų. Turint tam visą įmanoma eterį, įskaitant, kaip matome, ir Marijos radiją.
Welcome mirties kultūrai ir antikrikščoniškai pasaulėžiūrai, good luck antilietuviškai sistemai tarnaujantiems veikėjams, „dobro požalovat” kacapiško mentaliteto ir leksikos perlams, kalėjimų ir kazarmų „kultūrai”, raginimams fiziškai susidoroti su nepatinkančiais, gausiai liejamiems auditorijai, įskaitant tą, kuri MR išlaiko iš aukų, dažnai atplėšusi varganą eurą nuo savo menkų pensijėlių?
Kai perklausiau laidos vedėjos – tai gal kitas pašnekovas bus koks vaikų prievartautojas iš Bučios? – įsižeidusi mano komentarą ištrynė ir pavadino jį neadekvačiu. Bet juk „kakoj skirtum”, ką klausinėti, jei ponia nesuvokia, ką legitimizuoja tokiu būdu. Ir kur.
Kokia ten lietuvių patarlė apie obuoliavimą su velniu?
Ir ne, mano klausimas nėra išpuolis prieš demokratiją ir žodžio laisvę, kurią neva gina minėtoji ponia, buvusi Prezidentūros patarėja, kurią išties gerbiau už protą ir padorumą.
Ne, tai nėra ir „cancel culture” ar reikalavimas proteguoti tik „saviškius”, kaip rašė kai kurie diskutavę šia tema. Tai tik atsisakymas nutrinti ribas tarp gėrio ir blogio, reliatyvizuoti nuomones ir vertybes, kurias išpažįsta skirtingi visuomenės nariai.
Visuomet tenka rinktis. Ir Regina, nesuvokdama šio fundamentalaus skirtumo, tuo pačiu išnaudoja šį specifinį eterį netinkamai ir apgaudinėja savo klausytojus.
Kuriems mėšlo krūva pateikiama lyg dviejų elegantiškų inteligentų pokalbis. Perrišta banteliu ir gausiai apipurkšta parfiumais, ji, tačiau juk nenustoja būti tuo, kuo yra, net jei to per radiją ir nematyti.
Bet kvapelis lieka ilgam. Deja, Marijos radijui.
Šis įrašas pirmą kartą paskelbtas jo autorės asmeninėje Facebook paskyroje
→ PAREMTI infa.lt → Naujienlaiškis
„Marijos radijas” seniai konservatorių kišenėje. Buvęs jos direktorius Povilas Narijauskas buvo išvarytas sekančią savaitę, kai neleido ale patriarchui VL prieš prezidento rinkimus pakalbėti agituojant už šimonytę. VL tada buvo didžiai pasipiktinęs.Užglaistė perkeliant jį į Gailestingumo Šventovę rektoriaus pareigoms. Aišku, priežasties neįvardino.
O gal Ramanauskas net ir labai tinka „Marijos radijui”? Bažnytinio verslo ganytojai patikliuosius smurtauja savo pačių išsigalvotomis dogmomis, doktrinomis, homilijomis ir primestomis tradicijomis. Ramanauskas – visa tai įvardina rusiškais keiksmažodžiais…
Kacapas ir čia karalius!