infa.lt

Arvydas Daunys. Ar Lietuva po tokio smūgio į šeimą sugebės atsikelti?

Arvydas Daunys. Ar Lietuva po tokio smūgio į šeimą sugebės atsikelti?

lapkričio 04
17:152018

Arvydas Daunys

Metai iš metų valstybėje siaurinama jos piliečių laisvių ir pasirinkimo teisės erdvė. Imamasi reglamentuoti net paprasčiausius dalykus, pavyzdžiui, kaip apsirengus važinėtis dviračiu ir net dėtis dviračio šalmą, kas dar visai neseniai atrodė visiška nesąmone, kol verslas nesiėmė pardavinėti dviračio aksesuarų ir suprato, jog dviračio šalmų niekas savo noru ant galvų nesidės. Todėl pasitelkė įstatymų leidėjus, ir … žmonės buvo priversti pirkti.

Ne taip seniai buvome priešgaisrinės signalizacijos privalomo įrengimo savo namuose įteisinimo liudininkais ir dalyviais. Esą iš rūpesčio gyventojų saugumu. Kas tuo patikėjo? Ir kas tą propagavo? Galų gale – kas iš to turėjo naudą? – Verslas, kuris per trumpą laiką pardavė šimtus tūkstančių dūmų signalizatorių.

Pastebėkime vieną dalyką – visi piliečių laisves ir pasirinkimo laisvę ribojantys įstatymai priimami, esą besirūpinant visuomenės gerove. Esą dėl to, kad piliečiai kreipėsi į Seimo narius ir anie inicijavo reikalingą įstatymą. Na taip, verslininkai irgi piliečiai, tačiau į verslo poreikius Seimas atsižvelgia, o į visuomenę, kurią, esą atstovauja – deja, ne.

Aš jau nekalbėsiu apie cenzūrą visuomenės informavimo priemonių srityje, propagandą apie užsienio propagandą. Kam tas užsienis, kai vidinė Lietuvoje transliuojama propaganda, iškraipanti realybę ir beveik visų puikiai atpažįstama, daro didžiulę žalą valstybei ir griauna pasitikėjimą žiniasklaida?

Nuo gilios senovės mus pasiekusi liaudies patarlė – „Gerais norais kelias į pragarą grįstas“, kaip niekada puikiai apibūdina šiandienę situaciją valstybėje.

Ypač kalbant apie situaciją šeimos srityje. Šeimos, kurios tradicijų suformuotos moralės pagrindu leidžiami įstatymai, ir iš kurios kylančia dvasia apibrėžiami santykiai visuomenėje tarp visų jos narių bei formuojamas požiūris į pačią valstybę.

Šeima

Reikia suvokti vieną svarbų dalyką – šeima, – tai valstybę maitinantis ir puoselėjantis mikro šaltinis. Jos atspindys. Šeimų visumą mes ir vadiname visuomene bei valstybe. Viskas, kas egzistuoja valstybėje – yra išėję iš šeimos. Kokiomis tradicijomis ir dvasia bus grindžiami santykiai šeimoje – tokie santykiai bus ir plačiojoje visuomenėje tarp jos narių.

Jei visuomenės ląstelėje, šeimoje, tvyros baimės ir nepasitikėjimo atmosfera – visa ta atmosfera plius neapykanta pačiai valstybei bus padauginta ir išsiverš visuomenėje, nes viskas, kas gyvuoja valstybėje – gyvuoja tik šeimos dėka ir tik iš šeimos.

Ji yra visa ko šaltinis valstybėje. Ir įstatymai kyla iš šeimos tradicijų. (čia nekalbu apie tarptautinių susitarimų reguliavimus) Mes visi joje išaugome ir visi jos dvasios įtakoje valstybei kažką davėme bei duodame iki šiol.

Tačiau yra ir tokių, kurie daugiau įpratę imti, – gauti, pasinaudodami kitų nepatyrimu, naivumu, pasitikėjimu ar net manipuliatyviais veiksmais. Buvo, yra ir bus tokių šeimų, iš kurių išėję visuomenės nariai mokės tik imti ir „ginti savo teises“. Ir bėda visuomenei, kai tokiems „išeiviams“ sudaromos sąlygos prisiplakt prie valdžios, o dar blogiau – prie įstatymų leidybos.

Tada iki nelaimės vienas žingsnis. Tokie žmonės manipuliuodami, sukeisdami vietomis pasekmes su priežastimis ir pasinaudodami rezonansiniais įvykiais gali prastumti įstatymus, griaunančius pačius valstybės pamatus – šeimą. Tą akivaizdžiai pamatėme, kai buvo priimtas taip vadinamas „Vaiko teisių įstatymas“ ir sukurta jį prižiūrinti centralizuota struktūra.

Pastebėkime, įstatymas prastumtas vadovaujantis lyg ir kilniu tikslu – ginti vaikus nuo smurto. Nuo smurto jo paties šeimoje. Septyni puslapiai aprašantys smurtą ir nesmurtą, kuris vis tiek įvardinamas smurtu. Išleidžiant tam atskirą įstatymą ir jo poįstatyminius, išplečiančius jo galią aktus, kurie iš esmės šeimą paverčia mūšio arena, kur tėvai pasinaudodami fizine jėga ir psichologine prievarta terorizuoja savo vaikus.

Arba smurtauja tuo, kad nieko nedaro. Pavyzdžiui, vaikas su draugais lakstydamas kieme nikstelėjo ir susilaužė koją. Ir … nepasakosiu, kas vyksta toliau, jūs patys jau puikiai tai žinote. Įsikiša VTAT,… ir vaikas grįžta namo, geriausiu atveju, po poros mėnesių. Geriausiu. Kai/jei įsikiša visuomenė.

Atimti vaikai

Tai štai – šiandien šeimose turinčiose mažų vaikų tvyro baimė. Tiesiogine prasme. Baimė, kad vaikas netyčia nesusižalotų, nešūkautų namie per garsiai, kad „geri“ kaimynai nepraneštų, jog už sienos, galimai, mušamas vaikas. Baimė išgerti per šeimos ar visos šalies šventes, net ir taurelę alkoholio, kad atvykę VTAT darbuotojai su policija neišsivežtų mažojo šeimos nario, kadangi namuose nėra visiškai blaivių žmonių.

Primenu, net vairuotojams įstatymas leidžia turėti kraujyje 0,4 promilės, tuo tarpu, kai spaudoje pasirodė informacija, jog vaikas buvo atimtas už tai, kad jo motina buvo išgėrusi šeimos šventėje – jos kraujyje buvo aptikta 0,49 promilės. 0,09 promilės daugiau, nei leidžiama vairuotojui.

Reiškia vairuotojas su panašiu alkoholio kiekiu kraujyje ir vairuojantis keletą tonų sveriantį geležies monstrą nekelia visuomenei pavojaus, o štai namuose, tik savo kojomis einanti motina savo vaikui kelia pavojų? Papildomai primenu – įstatymu yra uždrausta vartoti alkoholį viešose vietose, tačiau namuose iki šiol buvo saugu. Dabar viskas virsta atvirkščiai, nes vartojant alkoholį viešoje vietoje jus gali nubausti tik pinigine bauda, o namuose – jūs galite prarasti savo vaikus. Juos tiesiog atims.

Jeigu alkoholis yra nelegalus šeimoje – tai kodėl jis iki šiol parduodamas viešai ir neuždraustas valstybėje? Kodėl nereikalaujama pažymos, kad neturite vaikų?

Atsakymas – Šioje valstybėje šie klausimai nėra nei suderinti, nei apgalvoti. Jie yra kiekvienas pats sau. Ir tik vienintelė „Vaikų teisių apsaugos tarnyba (VTAT)“ turi teisę juos interpretuoti ir taikyti kaip jai patinka. Nuo šiol VTAT uždraudė tėvams kartu švęsti bet kokias šventes, jeigu jie nenori prarasti savo vaikų. Kaip jums tai patinka? Bet kokie giminės susiėjimai tampa rizikingi.

VTAT uždraudė vaikams susirgti, nes, jei pasirodytų, jog vaikas neskiepytas nuo tos užkrečiamos ligos, kuria neduok die susirgo – jūsų vaikas bus atimtas už nepriežiūrą, kas irgi laikoma smurtu prieš vaiką. Jis gali būti atimtas ir dėl paprasčiausio peršalimo ar mėlynės, gautos besivažinėjant dviračiu.

Norėčiau atkreipti dėmesį – vaiko tėveliai šiame įstatyme tokiais nebevadinami – ten jie tik vaiko atstovai. O pats vaikas netraktuojamas kaip subjektas, kaip žmogus. Įstatyme jis tik daiktas, kurio atžvilgiu tarnybos imasi vienokių ar kitokių priemonių. Paties vaiko nuomonės niekas neklausia, neskaitant tų atvejų, kai jis pats prašosi paimamas. Tada jo nuomonė sutampa su tarnybų.

Jeigu jis priešinasi – tarnybos pareiškia, jog viskas daroma geriausių vaiko interesų vardan, o jos geriausiai žino, kokie yra konkretaus vaiko interesai, nes tai aprašyta įstatyme. Viskas vardan vaiko… gerovės?

Kas gali taip ciniškai kalbėti apie vaiko gerovę, kai jį klykiantį ir raudantį išveža iš namų? Kai tėvai raunasi plaukus nuo galvos iš nevilties nežinodami ko griebtis – ar su peiliu šokti prieš pareigūnus, ar tuo pačiu peiliu persipjauti venas?

Jau žinome atvejų, kai jauna mama nusižudė tarnyboms (kam jos tarnauja?) atėmus jos vaiką. Ir galima neabejoti, jog tęsiantis tokiai politikai – tokių motinų (ar tėvų) bus daugiau (neduok die)…

Šeima kartą patekusi po VTAT aparato presu, kur mėnesių mėnesiais vilkinamas konkretus sprendimas vaiko-daikto atžvilgiu, – niekada nebepasitikės valstybe, kurios institucijos ėmėsi tokios prievartos prieš ją tik todėl, kad gavo kažkieno anoniminį skambutį ar darželio auklėtojos pranešimą, jog vaikas, galimai, patyrė tėvų smurtą.

Vienas protingas žmogus kažkada seniai yra pasakęs: „Geriau išteisinti 10 kaltų, nei nuteisti vieną nekaltą“.

VTAT aiškiai vadovaujasi priešingu principu. Ypač analizuojant sugrąžintų po dviejų dienų vaikų statistiką. Ir tarnybai tą leido Seimas, patvirtinęs tą įstatymą.

Šis įstatymas tėvus pavertė didžiausias smurtautojais ir atėmė galimybę auklėti vaikus pagal savo įsitikinimus bei tradicijas, kurių pagrindu buvo sukurta pati valstybė.

Įsivaizduojate? Valstybės institucijos neigia savo pačių sukūrimo šaltinių teisingumą, juos įvardindamos kaip potencialius nusikaltėlius. Ar tai adekvatu?

Reikėtų atvirai pažvelgti į faktą, jog realiai grėsmė vaikų sveikatai ar gyvybei kyla ne daugiau nei 1% šeimų. Tačiau būtent dėl to mažiau nei vieno procento degradavusių, o gal tiesiog nelaimingų šeimų, potencialiais nusikaltėliais buvo paverstos visos Lietuvos šeimos, įspraustos į tokius rėmus, kad tiesiog neįmanoma darosi nebūti nusikaltėliu. Tai patologiškai nenormalu.

Išsibujojęs VTAT aparatas ima kelti grėsmę pačiam tokios mažos valstybės kaip Lietuva egzistavimui. Šis aparatas, kaip skelbiama, teikia paslaugas šeimoms. Įsivaizduojate šio išsireiškimo cinizmą?

Paslaugos šeimoms

Paslauga vadinama tai, ko žmonės ieško patys, kad patenkintų savo poreikius. Žmonės. Ieško.

Įrėmusi šeimai pistoletą į pakaušį VTAT sako: mes tau, galbūt, grąžinsime vaikus, jei praeisi tėvystės kursus, išpildysi visas mūsų rekomenduojamas juridines ir buitines procedūras. Jei priimsi mūsų tau geranoriškai teikiamas paslaugas. Plius – tylėsi ir niekam nepasakosi, kas čia vyko.

Ar egzistuoja tai, ko mylintys tėvai nepadarytų dėl savo vaikų? Ne, neegzistuoja. Todėl jie nuolankiai priima „siūlomas paslaugas“.

Turbūt reikėtų paaiškinti, kad tos, taip vadinamos „paslaugos šeimai“, iš tiesų yra mūsų pačių apmokami tėvystės kursai ir kitokios procedūros, kuriomis VTAT pateisina savo egzistavimą ir valstybės (tai yra mūsų) lėšų naudojimą. VTAT tokiu būdu išsaugo savo aparato darbo vietas ir jų finansavimą, – o, atimdama vaikus susikuria sau darbo. Kuo daugiau atimtų vaikų – tuo daugiau „darbo“. Kuo daugiau darbo – tuo daugiau lėšų reikia.

Šis įstatymas 1×1 nurašytas nuo Norvegijos Barnevernet vaikų teisių apsaugos tarnybos. Lygiai toks pats beatodairiškai negailestingas ir nepaliekantis šeimai jokių išeičių. Apie Bernevernet nepasakosiu – tai raktažodis, kuriuo Google paieškoje galima atrasti viską. Ir šį įstatymą Lietuvai prastūmė – Seimo narė Dovilė Šakalienė, kurios atžvilgiu Facebook socialiniame tinkle plinta peticija, inicijuojanti jai apkaltą.

Ir galų gale priėjome prie paties didžiausio smurto (mano požiūriu) prieš vaiką – institucinio smurto, kuris kažkodėl neapibrėžtas nei pačiame „vaikų teisių“ įstatyme, nei jo poįstatyminiuose aktuose.

Kai mes kalbame apie institucinį smurtą prieš žmogų – mes žinome, kad pastarasis turi ir teisę, ir galimybę gintis. Jis gali kreiptis į teismą, advokatus. Jo negalima sulaikyti be teismo ilgiau, kaip 2 paroms, jam pagal įstatymą privalo būti suteiktos advokato paslaugos.

Kai mes kalbame apie vaiką – jam žmogaus teisės negalioja. Šiame įstatyme jis ne žmogus, nes jis sulaikomas be jokių kaltinimų. Šiame įstatyme įteisinta teisė žmogaus nelaikyti žmogumi ir todėl nesilaikyti žmogaus teisių reikalavimų. Vaiko atstovais automatiškai tampa institucija, kuri jį sulaikė (!), ir kurios išvadomis (ne įrodymais) vadovaujasi teismas skirdamas sulaikomam vaikui tolesnį areštą.

Sakysite žodis areštas netinka? O kaip vadinti veiksmą, kai vaikas nenori būti ten, kur jį laiko VTAT, kai vaikas nori namo, pas mamą, tėtę, tačiau į jo teisę pareikšti savo valią nekreipiama dėmesio? Kai jis apskritai PRARANDA bet kokias teises turėti savo valią? Teises, kurias turėjo savo namuose ir kurias prarado, praradęs namus?

Ar tai nėra smurtas prieš vaiką, psichologinis, tiesioginės prievartos verčiant būti ten, kur jis tiesiog negali, kur jis bijo, fizinis, nes kažkaip VTAT tarnyba tą vaiką sulaiko, tiesioginio bauginimo, nes daugelis vaikų po to sugrįžę namo nebegali ramiai miegoti, ir visoks kitoks, aprašytas tame pačiame įstatyme?

Ir atkreipkime dėmesį – VTAT niekaip neatsako pagal įstatymą už savo veiksmus, jei įtarimai šeimos atžvilgiu nepasitvirtina, net jeigu ir būna padaryta didžiulė psichologinė ir/ar kitokia žala šeimai, jos atskiriems nariams, nes įstatyme apie tai nėra nė žodžio.

O žinote kodėl? Nes vaikas šiame įstatyme nėra žmogus. Jis tik prekė už kurią globėjai gauna atlyginimus, įrankis nubausti šeimą, ir priemonė VTAT pateisinti savo egzistavimo būtinybę, tačiau tikrovėje jis įstatymo rengėjams nerūpi.

Šis įstatymas yra visiška teisingumo išvarta. Mano nuomone, jis turi būti panaikintas, kad jo neliktų nė žymės, o vaikas turi būti prilygintas žmogui, su visomis jo teisėmis ginti ir turėti teisę pasakyti „NE“ smurtui iš valstybės institucijų pusės.

Nuo šeimos turi būti nuimta potencialių nusikaltėlių etiketė – ji, tai mūsų praeitis, dabartis ir ateitis. Ji tai valstybės tęstinumas nuo žilos senovės, ir ją griauti tegali tik arba neadekvatūs individai, arba valstybės priešai.

Kitas dalykas – laikas visiems tvirtai įsisąmoninti – valstybė tai mes, o ne mūsų vardu kalbantys mūsų išrinktieji. Todėl turime pilną teisę ginti savo šeimas nuo suįžūlėjusių ir praradusių bet kokį saiką lietuviškų Barnevernet tarnybų.

Sekite autorių Facebook

komentarai 8

  1. Lietuva nebepakils   -  2018-11-05, 08:47

    Nes dabar jau ir tie, kurie neketino emigruoti, tik tą ir daro, kad tariasi, kur pabėgti ir išgelbėti savo vaikus nuo valstybės „pagalbos“. Pensininkai išmirs, vaikus atims, kas dar spės – emigruos, ir amen valstybei. Arba tas įstatymas bus panaikintas, arba čia nieko nebebus.

    Atsakyti
  2. Ome   -  2018-11-05, 12:23

    Kazkas ir nori, kad cia nebegyventume. Paliktume teritorija geopolitiniams karo zaidimams.

    Atsakyti
  3. nera   -  2018-11-05, 14:25

    Prieš pederastus jus NULIS , taupykit raśala juos atvede

    Atsakyti
  4. žodis ŠVOGERIŲ ir ŠVOGERIŲ SUGULOVIŲ TAUTAI   -  2018-11-05, 21:28

    Na, mes žinom, kad prieš LGBT esam nulis, bet LGBT amžius neilgas, juk net pats žinių pranešėjas ir patriarcho minčių draugas ROKAS JAU ĮLIPO Į DANGŲ, eilėj laukia kiti nariai…., nei juoktis, nei verkti dėl vargšų. Taip, sutinku, ir EMIGRUOTI GALI PASKUTINIAI žmonės PASIRINKĘ RAMESNĘ ŠALĮ savo VAIKAMS, emigracija kaip ir ŠVENTOJO nutrijų verslininko DRĄSIAUS švelniai tariant sugyventinės nepilnametės motinos STANKŪNAITĖS niekinimas iš tikrųjų yra – PRALAIMĖJIMAS. Gal reiktų mažiau garbinti MARIJĄ ir kasmet VIEŠAI nedeginti MOTERIŠKĄ DVASIĄ TURINČIOS MORĖS?

    Atsakyti
  5. VTAT NEATSAKO už savo veiksmus,   -  2018-11-05, 21:35

    o ar stribai atsakė, o LANDSBERG atsako, koks nors VALSTYBĖS BIČAS už ką nors atsako, neša atsakomybę? NIEKS NEATSAKO! Net Prezidentė neatsako už savo biografiją 🙂 Kas nors atsako už rinkimus? Kas nors atsako už vykdomas reformas? NEPASTEBĖTA. KODĖL VAIKAS TURI BŪTI LAIKOMAS ŽMOGUM, JEI TO VAIKO TĖVAI NELAIKOMI ŽMOGUM.

    Atsakyti
  6. 456   -  2018-11-07, 14:00

    nereikia jokių psichologijos studijų universitetuose, valstybė, tai mes, su savo žiniomis, kurias per dnr kodą gauname jau gimę lietuviškam kaime

    Atsakyti
  7. Jolanta   -  2018-11-22, 00:57

    Neskaičius išsamesnio straipsnio… Viskas sudėta, viskas išsakyta, viskas paliesta dėl ko rauda šiandien mūsų širdys…

    Atsakyti
  8. vytautas   -  2019-02-17, 15:38

    Argumentai išdėstyti nuostabiai.Tik ar nors vienas išrinktasis taip mąsto, va kur klausimas???

    Atsakyti

Rašyti Atsiliepimą

Svetainę nuo spamo saugo Akismet. Sužinokite kaip naudojami jūsų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Ar manote, kad Jono Noreikos - Generolo Vėtros atminimo lenta turėjo būti pašalinta?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Dovilė Šakalienė. Mylėk savo artimą kaip save patį – o gal akmeniu į jį, akmeniu?

Dovilė Šakalienė. Mylėk savo artimą kaip save patį – o gal akmeniu į jį, akmeniu?

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Algimantas Rusteika. Dinozauro prisiminimai apie ateitį

Algimantas Rusteika. Dinozauro prisiminimai apie ateitį

komentarai 3Skaityti visą įrašą
Virtualių tinklų pagauti…

Virtualių tinklų pagauti…

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Žmogumi gimti lengviau, nei žmogumi ir numirti (3)

Žmogumi gimti lengviau, nei žmogumi ir numirti (3)

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
Manoma, kad Fake News užsiiminėja tik Rusija ir dar D.Trumpas. Tačiau Fake News jau senai yra pas mus namie

Manoma, kad Fake News užsiiminėja tik Rusija ir dar D.Trumpas. Tačiau Fake News jau senai yra pas mus namie

komentarai 2Skaityti visą įrašą
Prezidentas tegali tik prašyti leidimo pas Teisėjų Tarybą, teikiant Seimui (prašymą?) atleisti susikompromitavusius teisėjus

Prezidentas tegali tik prašyti leidimo pas Teisėjų Tarybą, teikiant Seimui (prašymą?) atleisti susikompromitavusius teisėjus

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
Žmogumi gimti lengviau, nei žmogumi ir numirti (2)

Žmogumi gimti lengviau, nei žmogumi ir numirti (2)

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
Algimantas Rusteika. Visos sisteminės grupuotės, vadinančios save „tradicinėmis partijomis“, kaip velnias kryžiaus bijo savo piliečių

Algimantas Rusteika. Visos sisteminės grupuotės, vadinančios save „tradicinėmis partijomis“, kaip velnias kryžiaus bijo savo piliečių

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Istorinės atminties politikoje negalima įsivelti į paminklų naikinimo mainus

Istorinės atminties politikoje negalima įsivelti į paminklų naikinimo mainus

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Algimantas Rusteika. Laisvės niekas dykai nedalina

Algimantas Rusteika. Laisvės niekas dykai nedalina

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
Regionai netenka darbo vietų – valstybinio sektoriaus darbuotojų kėlimas į Vilnių sparčiai auga

Regionai netenka darbo vietų – valstybinio sektoriaus darbuotojų kėlimas į Vilnių sparčiai auga

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Vakarų nuosmukis – anaiptol, nėra atsitiktinumas

Vakarų nuosmukis – anaiptol, nėra atsitiktinumas

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Dabartinis ministrų kabinetas – tai ne stabilumas, o Brežnevo laikų stagnacija, sielvartauja G. Landsbergis

Dabartinis ministrų kabinetas – tai ne stabilumas, o Brežnevo laikų stagnacija, sielvartauja G. Landsbergis

komentarai 2Skaityti visą įrašą
Atviras Lino Kukuraičio laiškas dėl atstumtų vaikų ir neįgaliųjų: turime grąžinti dešimtmečių skolą

Atviras Lino Kukuraičio laiškas dėl atstumtų vaikų ir neįgaliųjų: turime grąžinti dešimtmečių skolą

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Premjeras pareiškė, jog netoleruos tautinės neapykantos kurstymo, tik neįvardijo, kas ją kursto

Premjeras pareiškė, jog netoleruos tautinės neapykantos kurstymo, tik neįvardijo, kas ją kursto

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
K. Masiulis. Jokių naujų mokesčių, kol šalyje 40 tūkst. lengvatų

K. Masiulis. Jokių naujų mokesčių, kol šalyje 40 tūkst. lengvatų

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Apie pasirinkimo laisvę

Apie pasirinkimo laisvę

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
Prezidentas: „Istorinė atmintis neturi būti vieno kurio nors miesto ar savivaldybės klausimas, o nacionaliniu lygiu priimama nutartis“

Prezidentas: „Istorinė atmintis neturi būti vieno kurio nors miesto ar savivaldybės klausimas, o nacionaliniu lygiu priimama nutartis“

komentarai 2Skaityti visą įrašą
Seimo konservatorė apkaltino R. Karbauskį manant, kad „geriausia moters vieta tarp kumščio ir viryklės“

Seimo konservatorė apkaltino R. Karbauskį manant, kad „geriausia moters vieta tarp kumščio ir viryklės“

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
Seimo narys Vytautas Bakas: „Kiek dar mes galime toleruoti tokį teisingumą?“

Seimo narys Vytautas Bakas: „Kiek dar mes galime toleruoti tokį teisingumą?“

komentarai 3Skaityti visą įrašą
Ar K. Škirpos gatvės pavadinimo keitimas – tai gudri manipuliacija informacija ir siekis sukiršinti?

Ar K. Škirpos gatvės pavadinimo keitimas – tai gudri manipuliacija informacija ir siekis sukiršinti?

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Mindaugas Puidokas: „kaip Seimo narys padarysiu viską, kad būtų laikomasi įstatymų ir Vilniaus meras negalėtų savivaliauti“

Mindaugas Puidokas: „kaip Seimo narys padarysiu viską, kad būtų laikomasi įstatymų ir Vilniaus meras negalėtų savivaliauti“

komentarai 2Skaityti visą įrašą
„Vilniaus mero veiksmus turėtų vertinti teisėsauga“, – sako Laisvės kovų ir valstybės istorinės atminties komisijos pirmininkas

„Vilniaus mero veiksmus turėtų vertinti teisėsauga“, – sako Laisvės kovų ir valstybės istorinės atminties komisijos pirmininkas

komentarai 2Skaityti visą įrašą
Areštai ir guminės lazdos Maskvoje gali duoti netikėtą rezultatą

Areštai ir guminės lazdos Maskvoje gali duoti netikėtą rezultatą

komentarai 3Skaityti visą įrašą

Atsiliepimai

Geros naujienos...

Autorius skleidžia daug pesimizmo, sutinku, pagrindo tam tikrai pakanka, bet mums reikėtų ne esamos padėties...

Ne obuolys kaltas, kad rūgštus išaugo. Tėvas išaugino vaisių, kurio pats turbūt gėdijasi, nors pagal...

youtu.be/ujVNKQrYSuk?t=332...

gražių paveiksliukų galerija: liaudiesmenas.livejournal.com...

kreta kreta kreta kol gaunasi daugkartinis kretėjimas - d e kretas ;D...

Bernardas Šo jau prieš 100 metų sakė - visuomenėje 5 proc. mąstančių, 15 proc. manančių,...

Nu ir šaltaukraujis keleivis. Toks jausmas, kad žinojo jog čia kažkas bus... :|...

apie žydą gerai arba nieko /// o čia dabar kas? ///...

Na kam tiek daug neapibendrintų, skirtingų autorių minčių, viename trumpame straipsnelyje? Taip ir nesupratau -...

tai va dėl ko Krabas ėjo į valdžią?...

ne žmogus... o Planetos valdovai......

Palaikykime zydo Lamdsberg kryziuociu atnesta malda i zydelka Mara :-) ir vyru valstybes VATKANO tarnautojus...

Mama iš N.Akmenės: jei susidūrei su tarnybomis, filmuok ir įrašinėk

Mama iš N.Akmenės: jei susidūrei su tarnybomis, filmuok ir įrašinėk

komentarai 2Skaityti visą įrašą
Švedija kaltina rusą Denis Lisov pagrobus nuosavus vaikus

Švedija kaltina rusą Denis Lisov pagrobus nuosavus vaikus

komentarai 9Skaityti visą įrašą
Supainioti embrionai: moteris išnešiojo ir pagimdė dvynukus, kurie pasirodė esą ne jos

Supainioti embrionai: moteris išnešiojo ir pagimdė dvynukus, kurie pasirodė esą ne jos

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Mamos – Deimantės istorijos pratęsimas

Mamos – Deimantės istorijos pratęsimas

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Jurga Lago. Apie staigų praturtėjimą

Jurga Lago. Apie staigų praturtėjimą

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Ratas pasisuko: Italija oficialiai sugrąžino į dokumentus „tėvo“ ir „motinos“ sąvokas

Ratas pasisuko: Italija oficialiai sugrąžino į dokumentus „tėvo“ ir „motinos“ sąvokas

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Mūsų vaikams labiau reikalingi įspūdžiai, o ne žaislai ir išmanūs įrenginiai

Mūsų vaikams labiau reikalingi įspūdžiai, o ne žaislai ir išmanūs įrenginiai

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Arvydas Daunys. Šeima, kaip koncepcija, ideologija ir pasaulėžiūra

Arvydas Daunys. Šeima, kaip koncepcija, ideologija ir pasaulėžiūra

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
R. Karbauskis registravo „Vaiko teisių“ įstatymo pataisas – kas naujo?

R. Karbauskis registravo „Vaiko teisių“ įstatymo pataisas – kas naujo?

komentarai 2Skaityti visą įrašą
Pasvalyje – nesuvokiamas vaiko atėmimas: kaltina močiutę melu

Pasvalyje – nesuvokiamas vaiko atėmimas: kaltina močiutę melu

komentarai 3Skaityti visą įrašą
Profesorius V. Kasiulevičius: kaime gimusiam kūdikiui šansai mirti – keturis kartus didesni

Profesorius V. Kasiulevičius: kaime gimusiam kūdikiui šansai mirti – keturis kartus didesni

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
Lietuva su raudonais balionais išėjo į gatves (nuotraukos)

Lietuva su raudonais balionais išėjo į gatves (nuotraukos)

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
Rasa Dijokaitė: Ko mokoma tėvų terorizavimo kursuose

Rasa Dijokaitė: Ko mokoma tėvų terorizavimo kursuose

komentarai 2Skaityti visą įrašą
Atimami vaikai. Negalima prisidengus kilniu tikslu skatinti sveiku protu nesuvokiamų reiškinių

Atimami vaikai. Negalima prisidengus kilniu tikslu skatinti sveiku protu nesuvokiamų reiškinių

komentarai 5Skaityti visą įrašą
Arvydas Daunys. Ar Lietuva po tokio smūgio į šeimą sugebės atsikelti?

Arvydas Daunys. Ar Lietuva po tokio smūgio į šeimą sugebės atsikelti?

komentarai 8Skaityti visą įrašą
Daiva Archipovaitė: Kaip buvo sugriauta mano šeima

Daiva Archipovaitė: Kaip buvo sugriauta mano šeima

komentarų 11Skaityti visą įrašą

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, verta dėmesio: *Arvydas Daunys. Ar Lietuva po tokio smūgio į šeimą sugebės atsikelti?* - nuoroda: https://infa.lt/26482/arvydas-daunys-ar-lietuva-po-tokio-smugio-i-seima-sugebes-atsikelti/