infa.lt

Vienas pratimas laikysenai pagerinti

Vienas pratimas laikysenai pagerinti

11 gegužės
11:40 2015

Išlenkti nugarą gulint ant pilvo – tai paprasčiausias pagrindinis pratimas, plačiai naudojamas medicinoje (esant juosmens skausmams) ar tiesinant stuburą ir sporto treniruotėse. Jam padedant dauguma galėsite atsikratyti kūprinimosi ir nemalonių pojūčių, o dažnu atveju ir skausmų stuburo juosmens srityje. Ir tuo pačių įgyti gražią laikyseną. Tai labai aktualu dirbantiems sėdimą nejudrų darbą prie rašomojo stalo ar kompiuterio.

pratimai - paveikslėis

Pradinė padėtis.

Gulkitės ant pilvo ir padėkite galvą ant kilimėlio. Ištieskite rankas išilgai kūno ir prispauskite delnus prie klubų. Rankos turi būti ištiestos per alkūnes. Kojos kartu, o jų pirštų galai truputį ištempti.

1. Iškvėpimas. Nuosekliai kelkite galvą, krūtinę ir viršutinę pilvo dalį nuo kilimėlio, išlaikydami rankų ir kojų padėtį.

2. Įkvėpimas. Lėtai nuleiskite kūną ir galvą į pradinę padėtį. Pakartokite šį nugaros išlenkimą 10 kartų.

Darydami šį pratimą 3 kartus į savaitę, jūs sustiprinsite nugaros, pilvo ir sėdimuosius raumenis. Visa tai teigiamai atsiliepia vidaus organų darbui ir jūsų emocinei būsenai. Tiesiog jūs geriau jausitės.

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Reklama

Apklausa

Ar reikia sugrąžinti privalomą kaukių dėvėjimą?


  • Nereikia (64%, 86 balsavo)
  • Reikia parduotuvėse ir transporte (20%, 27 balsavo)
  • Reikia (16%, 21 balsavo)

Viso balsavo: 134
Pradėta - 2020 27 liepos @ 10:56
Pabaiga - 2020 27 rugpjūčio @ 10:56

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas
Pasidalinkite su savo draugais
Sveiki, verta dėmesio: *Vienas pratimas laikysenai pagerinti* - nuoroda: https://infa.lt/1500/vienas-pratimas-laikysenai-pagerinti/