• Naujienos
  • Apie infa.lt
  • Rinkmenos
  • Galerija

infa.lt

Vienas pratimas laikysenai pagerinti

Vienas pratimas laikysenai pagerinti

11 gegužės
11:40 2015

Išlenkti nugarą gulint ant pilvo – tai paprasčiausias pagrindinis pratimas, plačiai naudojamas medicinoje (esant juosmens skausmams) ar tiesinant stuburą ir sporto treniruotėse. Jam padedant dauguma galėsite atsikratyti kūprinimosi ir nemalonių pojūčių, o dažnu atveju ir skausmų stuburo juosmens srityje. Ir tuo pačių įgyti gražią laikyseną. Tai labai aktualu dirbantiems sėdimą nejudrų darbą prie rašomojo stalo ar kompiuterio.

pratimai - paveikslėis

Pradinė padėtis.

Gulkitės ant pilvo ir padėkite galvą ant kilimėlio. Ištieskite rankas išilgai kūno ir prispauskite delnus prie klubų. Rankos turi būti ištiestos per alkūnes. Kojos kartu, o jų pirštų galai truputį ištempti.

1. Iškvėpimas. Nuosekliai kelkite galvą, krūtinę ir viršutinę pilvo dalį nuo kilimėlio, išlaikydami rankų ir kojų padėtį.

2. Įkvėpimas. Lėtai nuleiskite kūną ir galvą į pradinę padėtį. Pakartokite šį nugaros išlenkimą 10 kartų.

Darydami šį pratimą 3 kartus į savaitę, jūs sustiprinsite nugaros, pilvo ir sėdimuosius raumenis. Visa tai teigiamai atsiliepia vidaus organų darbui ir jūsų emocinei būsenai. Tiesiog jūs geriau jausitės.

Infa.lt
Parama - Ačiū!  
žiūrėjo 554

Žymos

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Šeimų Sąjūdis
Lasvas žodis

Reklama

Apklausa

Ar dalyvausite "Didžiajame Šeimos Gynimo Marše 2021"?


  • Taip, būtinai (71%, 278 balsavo)
  • Ne, nepalaikau (18%, 72 balsavo)
  • Nežinau, neturiu nuomonės (11%, 42 balsavo)

Viso balsavo: 392
Pradėta - 2021 29 kovo @ 23:23
Pabaiga - 2021 13 gegužės @ 23:23

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas