infa.lt

Lietuvos URM neigia uždraudusi tranzitą į Kaliningrado sritį – taikomos tik ES sankcijos

20 birželio
20:35 2022

Kaip pranešama Lietuvos Užsienio reikalų ministerijos puslapyje, priešingai, nei teigia Rusijos pusė, Lietuva nedraudžia tranzito į Kaliningradą. Ir toliau vyksta keleivių ir krovinių gabenimas, išskyrus tuos krovinius, kuriems taikomos ES sankcijos.

Šiandien, balandžio 20 dieną, Užsienio reikalų ministerijoje įvyko susitikimas su Rusijos laikinuoju reikalų patikėtiniu Sergejumi Riabokoniu, rašo URM.

Ir priduria, kad Rusijos diplomatui įteikta nota, kurioje paaiškinamas Europos Sąjungos (ES) ribojamųjų priemonių taikymas Kaliningrado tranzitu gabenamoms tam tikros kategorijos prekėms.

Susitikimo metu Lietuvos pusė paneigė Rusijos atstovų skleidžiamą informaciją, esą Lietuva uždraudė Kaliningrado srities tranzitą.

Informuojama, kad per Lietuvos teritoriją toliau vyksta keleivių ir prekių, kurioms netaikomas ES sankcijų režimas, gabenimas į Kaliningrado sritį ir iš jos. Šiam tranzitui Lietuva nėra įvedusi jokių vienašališkų, individualių ar papildomų ribojimų. Lietuva nuosekliai įgyvendina ES sankcijas, kurios turi skirtingus pereinamuosius laikotarpius bei įsigaliojimo terminus.

„Kaip numatyta 2022 metų kovo 15 dieną priimtame 4-ajame ES sankcijų pakete, 2022 metų birželio 17 dieną galutinai įsigaliojo ES ribojamosios priemonės rusiško plieno ir kitų juodųjų metalų produktų importui į ES ir pervežimui per ES teritoriją”, – rašo URM.

Visa informacija apie ES priimamas ribojamas priemones prieinama www.sanctionsmap.eu.

Lietuva ES ribojamąsias priemones taiko vadovaudamasi ES teise ir  konsultuodamasi su Europos Komisija bei remdamasi jos teikiamais vertinimais.

Tuo tarpu, pasak Kaliningrado srities gubernatoriaus Antono Alichanovo, „ši priemonė yra regiono „smaugimas“, o RF Tarybos laikinosios komisijos dėl valstybės suvereniteto apsaugos vadovas Andrejus Klimovas dabartinę padėtį įvertino kaip Kaliningrado blokadą. Pasak senatoriaus, jei ES neištaisys padėties, ji „atriš Rusijai rankas“ išspręsti šią problemą „bet kokiomis pasirinktomis priemonėmis“.

Kaip rašoma A. Alichanovo pranešime – uždrausta pervežti apie 40-50 proc. krovinių rūšių.

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 301

Žymos:

Atsiliepimų 2

  1. Myndė    -  2022-06-20, 22:00

    Įdomi tokia situacija.
    Buvo LTSR su LKP. Vadukai su „dešromis” važiavo į Maskvą kad gautų kažkiek cemento, metalo, dar kažko – kad kraštui būtų geriau.
    Tapo LR su „nepriklausomybe”. Niekas niekur nevažiuoja. Dar daugiau – vadukai neretai dar viską, kad atsirastų tūkstantis-kitas bedarbių, stambi įmonė taptų nuostolinga.
    Ir kai kas nors buitiškai teškia „prie ruso buvo geriau” – ką jam atsakyti?

    Atsakyti į šį komentarą
  2. VŽA    -  2022-06-21, 05:56

    URM, politikoje (Seime, Vyriausybėje, savivaldybėse) ar versle reikalingas ne tik išsilavinimas, bet ĮGIMTA NUOVOKA. Priešingu atveju, kaip dabar dirba atsitiktiniai, daromas chaosas, kuris kenkia pačiai Lietuvai…

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Už ką balsuotumėte prezidento rinkimuose, jei vyktų šiandien?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...

Daugiau laiko tai ne mažiau, viskas gerai :D...

Žiedai sumainomi nemąstant, iš mados, tad taip ir nutinka......

Kol viešpatauja ego, tiesos nereikia. Tiesa sietina su bendru reikalu, bendru vardikliu. "Dievas yra tiesa,...

Hm

Kaip Tadas Blinda sakė - geriau tris dienas karaliauti, nei visą gyvenimą ubagauti......

Tarytum savo mintis skaityčiau... Ačiū...

Avulis jau pasirūpino savo viešbutko apygvendinimu....

apmokės Lietuva. Nusimausim paskutinius triusikus ir išlaikysim 5 štukas fokiečiukų....