infa.lt

Nuotolinio mokymo metu vaikai beveik nieko neišmoko

18 balandžio
10:43 2021

Dėl pernai uždarytų mokyklų mokiniai prarado žinias. Pradinukai, kurie mokėsi nuotoliniu būdu nesužinojo beveik nieko naujo. Ypač reikšmingas regresas pastebėtas šeimose, kuriose žemas išsilavinimo lygmuo, nustatė, tyrinėtojai iš Oksfordo, ištyrę duomenis, gautus Nyderlanduose, kur per pirmąją izoliaciją (Lockdown) mokyklos buvo uždarytos aštuonioms savaitėms.

Oksfordo universiteto Demografijos mokslų centro tyrimas parodė, kad, nepaisant aukštos nuotolinio mokymo kokybės, pradinių klasių mokiniai negavo penktadalio pažangos, kurią jie paprastai pasiekia per metus. Šis atsilikimas atitinka mokyklų uždarymo laikotarpio trukmę. Vaikų iš rizikos šeimų regresas buvo dar didesnis, rašo Phys.org.

Tyrimo autorių teigimu, panaši situacija, tikriausiai, susiklostė daugelyje pasaulio šalių, be to, vienos geriausių virtualaus ugdymo sąlygų buvo sukurtos Nyderlandų mokyklose. Nepaisant to, moksleiviai čia dėl uždarytų klasių prarado vidutiniškai 20% žinių pažangos. O žemo išsilavinimo tėvų vaikai atsiliko nuo bendražygių 50 proc.

„Šie rezultatai patvirtina blogiausius pedagogų ir kitų suinteresuotųjų šalių nuogąstavimus pirmosios izoliacijos atžvilgiu“, – paaiškino vienas tyrėjų Arunas Frey. – Nyderlandai daug ką padarė teisingai. Mokytojai ir mokyklų administratoriai dėjo milžiniškas pastangas.

Vyriausybė skyrė papildomą paramą ir finansavimą. Nuo plačiajuosčio interneto iki būsto suteikimo ir paramos tėvams, sąlygos Olandijos sistemoje buvo geresnės nei daugumos kaimynų. Kalbant apie Britaniją, kur mokyklos buvo uždarytos ilgiau, pasekmės, greičiausiai, bus rimtesnės “.

Tai reiškia, kad norint neutralizuoti neigiamą pandemijos politikos poveikį mokykliniam ugdymui, vien techninių priemonių nepakanka. Nepaisant trumpo pirmosios izoliacijos laikotarpio ir aukšto lygio technologijų progreso – moksleivių pažanga pastebimai smuko.

Tačiau tyrėjai nustatė, kad perėjus prie nuotolinio mokymosi kai kurioms mokykloms pavyko pasiekti beveik nulinį mokinių regresą. Autoriai tai vertina kaip mokytojų veiksmų rezultatą, tačiau kokių būtent – atsakymai laukia ateityje.

2020 m. pirmąjį pusmetį atliktas tyrimas liudija, kad nuotolinis mokymas neveikia – moksleiviai daug blogiau įsisavina dalykus internetu, nei pamokose klasėse.

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 337

Žymos:

1 Atsiliepimas

  1. Myndė    -  2021-04-18, 11:33

    Darant (didele dalim klaidingą) prielaidą, kad švietimo organizatoriams rūpi mokinių pažanga – iš tiesų nuotolinis mokymas nėra gerai. Užtat kokios atsiveria perspektyvos įsavinti gausiai skiriamas papildomas lėšas, dažnai apskritai tik imituojant darbą 🙂

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Už ką balsuotumėte prezidento rinkimuose, jei vyktų šiandien?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
A5

Nes praejo laikai kai uz savo zodzius reikejo atsakyti, tai ir pliurpia auksciausio lygio klaunai...

Ir iš kur tokių, mano manymu, atsiranda idiotų?...

Aš irgi neprieštarauju, kad Rusija smogtų į Anglijos teritoriją...

Delfi melagienų skyrelis - tai įžūlių melagių ir aferistų būrelis. Kažkada delfis melavo, kad vakcinos...

prabuskite ir eikite tinkamai balsuoti, tada nereikės kariauti......

Kodėl politikai vagia vis daugiau ?...

Deja tikrai ne, kariauti gali tiktai vyrai, o ne bestuburiai. Kai vyrai supras, kad juos...