infa.lt

UAB „Kesko Senukai Digital“ – bauda už įsipareigojimų vartotojams nevykdymą

31 kovo
13:18 2021

Senukai

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) išnagrinėjo bylą dėl UAB „Kesko Senukai Digital“ Civilinio kodekso ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatų pažeidimų – bendrovė neteikė atsakymų į vartotojų pretenzijas, daliai besikreipusių vartotojų nepristatė užsakytų prekių ar laiku negrąžino sumokėtų pinigų už negautas ar grąžintas prekes.

VVTAT sulaukė 33 vartotojų prašymų dėl UAB „Kesko Senukai Digital“ internetinėje parduotuvėje užsakytų prekių bei nevykdomų įsipareigojimų. Bendrovė ne tik nepristatė vartotojų užsakytų prekių, tačiau dažnai vienašališkai atšaukė užsakymus, neteikė atsakymų į pretenzijas per įstatyme numatytą terminą ir numatytomis sąlygomis bei laiku negrąžino sumokėtų pinigų.

Vertindama tyrimo aplinkybes, VVTAT komisija pažymėjo, kad verslininkas, skirtingai nei vartotojas, yra laikytinas profesionalu, todėl jam yra keliami aukštesni atidumo bei rūpestingumo reikalavimai. Vykdydamas įsipareigojimus, verslininkas privalo įvertinti aplinkybes, galinčias turėti įtakos vartotojų užsakytų prekių pristatymui bei kitų įsipareigojimų įvykdymu, elgtis sąžiningai bei pagal įstatymų ar sutarties nurodymus.

Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, už Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio 2 ir 3 dalyse, Civilinio kodekso 6.228(11) straipsnio 2 dalyje bei 6.359 straipsnio 2 dalyje nurodytų reikalavimų nesilaikymą UAB „Kesko Senukai Digital“ skirta 2 750 eurų bauda.

VVTAT nutarimas per 30 kalendorinių dienų nuo nutarimo priėmimo dienos gali būti apskųstas teismui Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

Primename, jog pardavėjas ar paslaugų teikėjas privalo:

  • į vartotojo pretenziją atsakyti per 14 dienų;
  • per 14 dienų grąžinti visą vartotojo sumokėtą sumą, jei vartotojas nusprendžia atsisakyti nuotolinės pirkimo–pardavimo sutarties;
  • pristatyti daiktus juos perduodant pirkėjui ar perleidžiant jų valdymą ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos, jeigu šalys nesutaria kitaip;
  • atsisakydamas tenkinti ar tenkindamas vartotojo reikalavimą iš dalies, pateikti informaciją apie vartojimo ginčų neteisminio ginčų nagrinėjimo subjektą, kompetentingą spręsti vartojimo ginčą.

Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyrius

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 756

Žymos:

1 Atsiliepimas

  1. Ec    -  2021-03-31, 15:52

    Turėjau neigiamos patirties. Du kartus. Dabar šis prekybos centras ir 1A.lt paskutinėje sąrašo vietoje

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Už ką balsuotumėte prezidento rinkimuose, jei vyktų šiandien?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...

turėjo būti "para", o ne kompo padarytas "parta".......

si vis pacem parta bellum...

Tikrai taip. Ko galima tiketis kai eini kartu su velniu obuoliauti....

A5

Tai, kad zydmasonai vadinama vakaru pasauli jau senai uzvalde. O musulmonu ir ypac kinieciu tikrai...

Tik vienas niuansas. Tie "vargšeliai Ukrainos žmonės" (beje, mokantys vienintelę kalbą - rusų) labai norėjo...

Man šiaip yra labai panašu į masonų suorganizuotus masinius jaunimo renginius, tokius kaip Black mater....

Ukrainos žmonės žūsta, o davosomasonai su blackroku priešakyje tuo naudojasi. Pelnytis iš į karą patekusių...