infa.lt

2018 metų marketingo tendencijos

05 sausio
01:00 2018

Rinkos analizėNaujų metų pradžia – laikotarpis, kai svarbiausiu klausimu mums tampa ateinančių metų marketingo strategijos planavimas. Remdamiesi praėjusių metų ataskaitomis, analizuojame, kaip sekėsi vykdyti numatytus marketingo tikslus, ar pasiekėme norimus rezultatus.

Straipsniai, socialiniai tinklai, renginiai, mokama reklama internete, SEO – internetinių reklamos priemonių yra daug ir kiekvienais metais atrandame vis daugiau galimybių. Kadangi skiriasi elektroninių parduotuvių biudžetai ir marketingo tikslai, neišvengiamai kyla klausimas – kaip efektyviausiai investuoti turimas lėšas, norint pasiekti geriausius rezultatus?

Jeigu norite sužinoti kaip tinkamai paruošti marketingo strategiją 2018 metais, pateikiame Jums 7 praktinius patarimus, kuriuos parengė www.elogo.lt specialistės.

1. Rinkos analizė.
Pirmas žingsnis sėkmingos marketingo strategijos kelyje yra rinkos ir savo vietos joje supratimas. Ar Jūsų produktas/paslauga turi paklausą? Ar klientas yra pilnai informuotas apie Jūsų siūlomų prekių/paslaugų asortimentą? Kokią vertę Jus siūlote savo klientams? Ir kokius tikslus norite pasiekti?

Negailėkite laiko ir gerai apgalvokite atsakymus į šiuos klausimus – rinka keičiasi kiekvienais metais ir joje išlieka tie, kas sugeba prisitaikyti prie pokyčių. Kuo geriau suprasite savo verslo vaidmenį rinkoje, tuo adekvatesnius marketingo tikslus kelsite savo verslui ir lengviau juos pasieksite.

2. Konkurentų analizė.
Žinodami, savo vaidmenį rinkoje, galėsite lengviau identifikuoti savo tiesioginius ir netiesioginius konkurentus. Kokia yra Jūsų konkurentų kainodara? Koks Jūsų konkurentų asortimentas?

Identifikavę konkurentus, pagalvokite, kuo Jus skiriatės nuo savo konkurentų? Ką galite pasiūlyti klientui, kad jis pasirinktų Jus?

3. Kliento portretas
Pastaraisiais metais pastebima tendencija, kad vis daugiau žmonių naršo ir apsiperka naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Todėl ir verslas vis daugiau savo funkcijų perkelia į virtualią erdvę. Tik suprasdami kliento poreikius, galime pasiūlyti tai, ko jiems iš tiesų reikia.

Kaip dažnai matuojate kliento pasitenkinimą? Ar atliekate papildomas apklausas, siekdami atskleisti kliento lūkesčius?

4. Apsisprendimo pirkti etapas
Prieš įsigydamas prekę pirkėjas žengia keletą žingsnių: jis sužino apie prekę/paslaugą, jam kyla poreikis įsigyti prekę, jis ieško papildomos informacijos apie prekę, jis įsigyja prekę/paslaugą ir jis susidaro nuomonę apie prekę/paslaugą.

Tik identifikavę, savo kliento apsisprendimo pirkti etapą, galėsite pritaikyti tinkamus marketingo veiksmus ir pritraukti klientą.

5. Turinio marketingas
Pastaruoju metu turinio marketingas įgauna vis daugiau populiarumo. Šiandienos vartotojai nori mokytis. Jie kasdien ieško įdomios ir vertingos informacijos, todėl verslas pasitelkia turinio marketingą siekdamas informuoti potencialius klientus.

Remiantis „Turinio rinkodaros instituto” („Content marketing institution”) pateikiamais statistiniais duomenimis ilgi informatyvūs, lengvai parašyti, vartotojams aktualūs straipsniai apie produkto arba paslaugos savybes padeda iki 9 kartų pagreitinti pardavimo procesą.

Vis daugiau įmonių Lietuvoje pastebi turinio marketingo efektyvumą. Jeigu norite, kad Jūsų įmonė išlaikytų ir pagerintų savo poziciją rinkoje, siūlome įtraukti turinio rinkodarą į įmonės 2018 metų marketingo strategiją.

6. Būti socialiu
Kokybiškas turinys svetainėje – atneša tik pusę sėkmės. Norint, kad marketingo kampanija būtų efektyvi, reikia, kad vartotojas surastų Jūsų turinį interneto erdvėje. Efektyviausias būdas skleisti informaciją apie save – socialiniai tinklai.

Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube – internete gausu socialinių tinklų. Kiekviename tinkle renkasi skirtingi žmonės ir norint pasiekti geriausius marketingo rezultatus nebūtina būti visur. Geriausi marketingo specialistai sutaria, kad užtenka susitelkti ties 3-4 socialiniais tinklais, kurie labiausiai atitiks įmonės poreikius.

7. SEM – reklama paieškos sistemose
Remiantis statistiniais duomenimis 98% interneto naudotojų yra linkę pasirinkti įmonę iš 1 Google paieškos puslapio. Geras turinys ir puikiai įvykdytas SEO, reikalauja laiko, kad būtų matomi rezultatai. Todėl įmonės dažnai naudojasi mokamomis SEM paslaugomis, siekdamos iškelti savo skelbimų pozicijas paieškos sistemose.

Įmonės seniai pastebėjo didelę investicinę grąžą, kurią suteikia reklama paieškos sistemose. Dažnai smulkios įmonės vengia naudoti mokamas reklamos formas, argumentuodamos sprendimą aukšta kaina. Šioms įmonėms, derėtų atlikti detalią raktažodžių analizę, kuri padės suplanuoti jų biudžetą bei tikslus atitinkančią kampaniją.

Kiekviena įmonė yra unikali ir todėl jai reikalingas individuali strategija. Tik marketingo strategija, kuri yra parinkta atsižvelgiant į įmonės identitetą, vartotojo portretą ir apsisprendimo pirkti etapą gali garantuoti sėkmingus Jūsų marketingo kampanijos rezultatus.

Aušra

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 712

Žymos:

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Už ką balsuotumėte prezidento rinkimuose, jei vyktų šiandien?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...

Pliurpi nesąmones - tikriausiai dėl to kaltas Putinas....

Užsienio agentai remia protestuotojus prieš užsienio agentus viešinantį įstatymą. Logiška....

Puikūs klausymai!...

Jeigu tie "karingi" būtų vyrai - važiuotų į Ukrainą ir ten įrodinėtų savo tiesas. Bet...

Idomu kaip argumentuoja, ar kad tokiu atveju neistos i europos sajunga? Ar kad nebus lgbt?...

Jumoristai. Pabandė blokuoti, tai Telegram pati užblokavo Ukrainos saugumo diversijų darymo kanalus. Tada atšoko. Dabar...

Keista, bet kai Lietuvis sako kas blogai, tai jam būtinai kaišiojami visokie skaičiai. Taip buvo...