infa.lt

Geriausi vaistai – pritūpimai, atsispaudimai ir pilvo preso pratimai

Geriausi vaistai – pritūpimai, atsispaudimai ir pilvo preso pratimai

02 vasario
01:01 2016

 

Sergejus Bubnovskis

Profesorius Sergejus Bubnovskis kažkada vos vos išsiveržė iš ligos gniaužtų. Ne vaistų pagalba. Jis sukūrė savo sveikimo sistemą – kineziterapiją, pagrįstą ne tabletėmis, o judėjimu.  Ir štai, šiandien ant kojų pastato net ir pačius beviltiškiausius ligonius. Ir visiems siūlo nesitikėti stebuklo iš tablečių, o suaktyvinti vidinius savo organizmo resursus. Juolab, kad tai padaryti nėra sunku. Pakanka prisiminti paprastus rytinės gimnastikos pratimus. O taip pat pritūpimus, kuriuos profesorius rekomenduoja daryti kas valandą.

„Vietoje kraujo spaudimo tablečių naudokite savo organizmo resursus“

Sergejau Michailovičiau, rytais darote mankštą?

– Savaime suprantama. Maudausi šalto vandens vonioje, mankštinuosi su treniruokliais… Anksčiau ar vėliau viskas susiveda į tai, kad atliktume gimnastikos pratimus. Mano pacientai su rimtais kardiologiniais susirgimais, pradėję daryti pratimus pagal tam tikrą sistemą, nustebdavo dėl to gydomojo fenomeno, kuris su jais vykdavo.

Žinoma, paprasčiausia – praryti tabletę nuo spaudimo. Sudėtingiausia – ne ryti, o naudoti tuos organizmo resursus, kurie padeda atsikratyti nuolatinio spaudimo padidėjimo. Nė vienas pasaulio kardiologas negali man nurodyti paciento, kuris išsigydė hipertoniją vartodamas medikamentus. Tai yra, iš pradžių jus pripratina prie vienos tabletės, paskui – visos saujos…

Kažkoks sąmokslas!

– Taip, kai tik žmogus po 40 metų suserga, kardiologai sako: laikas vartoti vaistus saugančius širdį. Tai yra, tu pradėjai jausti skausmus krūtinėje, ir vietoje to, kad išsiaiškintum, kodėl jie atsirado, tu nuolankiai eini į vaistinę ir pratiniesi prie preparatų, kurie neva profilaktiškai saugo nuo išeminės širdies ligos. Iš tikrųjų nevyksta jokia profilaktika, vykdomas ligos gilėjimas. Nes skausmas krūtinėje – organizmo negalavimo pasekmė, o ne priežastis. Reikia išsiaiškinti tai, kas vyksta širdyje, kraujagyslėse.

Aš nemačiau sveikų žmonių išėjusių iš ligoninės, – mačiau išgyvenusius. Ir aš pats praėjau sunkų kelią, nuo invalido iki visiškai sveiko šiandien žmogaus.

Tačiau visi mes, susirgę, iš pradžių, žinoma, einame pas gydytoją

– Ir jeigu Jums jau 40, jis sako: ką padarysi, mielasis, laikas sirgti! Ir išrašo tablečių. O žmogus jas geria ir pastebi: nepadeda! Ir vaistams pinigų neužtenka! Ir tada jis pradeda skaityti knygas apie alternatyvų gydymą ir sau atranda kitus vaistus – judėjimą, kvėpavimo pratimus.

Paradoksas: pas mus vaikus, kurie sirgo, gydytojai atleidžia nuo fizinės kultūros pamokų! Kažkodėl manoma, jog žmogus judėdamas būtinai susirgs, o gulėdamas lovoje – pasveiks. Tačiau žinoma, kad po gulinčiu akmeniu vanduo neteka.

Nesinorėtų priminti, tačiau mano geras bičiulis Levas Leščenko kartą grįžo iš gastrolių, kurių metu nugriuvo ir susižeidė petį. Vokiečiai viską gražiai susiuvo, tačiau rankos pakelti buvo neįmanoma: velniškas skausmas. Aš jam paaiškinau: „Nedarysi specialių pratimų, petys „sudžius“. O tau jis reikalingas?“. Ir jis vyriškai, skausmuose, darė pratimus.

„Kasdieniai pritūpimai tiesia nugara padeda atsikratyti daugybės problemų“

Tačiau su skausmu susidoroti sunkiausia.

– Esant stipriam skausmui mes pridedame šaltą kompresą, mažinantį patinimą, gerinantį mikrocirkuliaciją. Skausmas – tai juk visada patinimas, skysčio susikaupimas. Ir reikia daryti pratimus, kurie išpumpuotų skysti iš sąnarių. O mes, vietoje to, jog užsiimtume pratimais, šios srities kraujagyslių pumpavimu, gulamės į lovą ir pradedame ryti tabletes. Ir aš nemačiau nei vieno žmogaus, kuris „išsipumpavo“ gulėdamas ir gerdamas tabletes.

Pacientai manęs klausia: „Ir ką, dabar visą gyvenimą užsiimti gimnastika?“. O tai juk kaip prausimasis ar dantų valymas. Užsiimti gimnastika, kai atsikratei skausmų, invalidumo – malonumas. Aš turiu vienintelę tikrai laimingą valandą per dieną, kai ryte užsiimu gimnastika. Sportuodamas ne sensti, o jaunėji. Pas reguliariai besimankštinantį žmogų, vietoje senų ląstelių atsiranda jaunos.

Ką Jūs patartumėte dėl viso to daryti?

– Aš naudoju tokią triadą: pritūpimai, atsispaudimai, pratimai presui. Aš susitikinėjau su ilgaamžiu, menininku Borisu Jefimovu, kuris nugyveno 108 metus. Buvo mažytis toks seneliukas, gyvybingas! Klausiu jo: „Ką tu darai, kad taip ilgai gyveni?“. „Tai, kad nieko, – atsako, – 450 (!) pritūpimų per dieną“. Ir tai juk universalus būdas pravaryti kraują kūnu!

Jeigu Jūs kasdien tiesia nugara darysite pritūpimus (10 kartų – gurkšnis vandens, 10 kartų – gurkšnis vandens) išnyks daug problemų. Ypač tai svarbu tiems, kurie daug sėdi prie kompiuterio – buhalteriams, dizaineriams, programuotojams.

Laikykitės taisyklės: atidirbote valandą – padarėte 30 pritūpimų. Dar gerai būtų pradėti rytą nuo šalto vandens vonios – 5 sekundes. Ir būtinai pasinerti. Galima ir po dušu, tačiau tai blogiau. Dušas suskaido energetiką, vonia – sutelkia.

parengė: Edita Sabaitė

Gerbiami skaitytojai, jei manote, kad informacija, pateikta infa.lt svetainėje buvo jums kažkuo naudinga, jūs galite prisidėti paremdami ją Jums patogiu būdu

komentarų 11

  1. kentas    -  2016-02-02, 15:56

    pūp…
    toks motyvacinis straipsnis.. bet :D suprasčiau jei autorius ne daktaras būtų.. :D o dabar..

    Atsakyti į šį komentarą
  2. Liolikas199    -  2016-02-02, 17:56

    Gerai čia jis viska rašo.

    Atsakyti į šį komentarą
  3. kipsas    -  2016-02-03, 10:14

    Gyveni, kol judi.Puikus straipsnis

    Atsakyti į šį komentarą
  4. Vytas    -  2016-02-03, 13:24

    Daktarai yra ismokinti daktaru ir knygu. Zmogus atrades aukso gysla asmeniskai yra zymiai geresnis patarejas negu daktaras. Kitaip galetu buti tik tada jeigu butu israsta viskas, siuo atveju medecinoje ir gydyme.

    Atsakyti į šį komentarą
  5. Saulius    -  2016-02-03, 14:58

    Gražu, tik nereikėjo jam pasakoti apie greitesnį ląstelių atsinaujinimą ir „energetikos“ gadinimą po dušu :)

    Atsakyti į šį komentarą
  6. Stuburas    -  2016-02-04, 22:30

    Kartais sprendziant viena problema ,kaip spaudimo galime isprovokuoti kita tai skeleto arba kitaip stuburo, nes mineti pratimai nezalos tik zmoniu neturinciu isvarzu ar taisiklingus stuburus turincius.Butu gerai kad butu ivertinta visa zmogaus visuma ir jo galimybes ir pagal amziu ir pagal fizini pajeguma ir sirdies raumens galimybes.

    Atsakyti į šį komentarą
  7. r    -  2016-02-05, 13:16

    judejimas tai gyvenimas,ramybes busena mirtis,nors kiek reikia judeti

    Atsakyti į šį komentarą
  8. Gandras    -  2016-03-18, 17:23

    Racionalūs dalykai atskiesti rusiška mistika, pasakomis ir įtikėjimais. „Dušas skaido energetiką, vonia sutelkia”, vien ko vertas toks pasakymas.

    Atsakyti į šį komentarą
  9. nuFilmuok    -  2017-03-04, 08:02

    Jei „treska“ keliai pritupimu siulau nedaryti. Apie tai dometis.
    Nera sanariu tepimo.
    Apie tai pasakoja Liudvikas Salcius.

    Atsakyti į šį komentarą
  10. Pratimai nugarai    -  2018-02-04, 11:08

    Judėjimas – gyvenimo variklis, jei trūksta vandens (varikliui alyvos) atsiranda grandinė susirgimų, jei nemaitinsime ląstelės (variklio degalai) taip pat nevažiuosime.
    Paprastos tiesos, tik per skubėjimą ir tingėjimą dažnai mums paprasčiau yra išgerti tabletę ir tikėtis stebuklo.
    Tačiau stebuklų nebūna…
    Tik nuoseklus darbas su savimi duoda rezultatą.

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Ar palaikote išlaidų gynybai didinimą iki 2.5% BVP?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, verta dėmesio: *Geriausi vaistai – pritūpimai, atsispaudimai ir pilvo preso pratimai* - nuoroda: https://infa.lt/4875/geriausi-vaistai-pritupimai-atsispaudimai-ir-pilvo-preso-pratimai/