infa.lt

Kaip apgauti savo kūną?

Kaip apgauti savo kūną?

sausio 12
01:01 2016

žmogus

1. Jei kutena gerklę pakasykite ausį

Stimuliuojant ausų nervą gali įvykti refleksas gerklėje, kuris priverčia raumenis spazmuoti. Šitoks spazmas „nuramina“ kutenimą. – sako mokslų daktaras Scott’as Schaffer’is ausų, nosies ir gerklės sričių specialistas.

2. Naudokite dešinę ausį pokalbiams ir kairiąją ausį muzikos klausymui

Tyrėjai UCLA Deivido Geff’o mokykloje sako, kad turėtume prisilenkti atsukus dešiniąją ausį, nes ši geriau atpažįsta kalbą.

Kita vertus, jei jūs mėginate atpažinti muzikos kūrinį atsukite kairiąją ausį, nes ši efektyviau pajunta(atpažįsta?) muzikos tonus

3. Reikia į tualetą, bet aplinkui jo nėra? Galvokite apie seksą. (vyrams)

Galvojant apie seksą smegenys būna „užsiėmusios“(kaip ir jūsų lengvinimosi aparatas) ir taip dingsta diskomfortas. – sako mokslų daktaras Larry Lipshultz’as, vyrų reprodukcinės sistemos vadovas, Bayler’io koledže. Dėl šito nesu įsitiinęs.. bet mokslo vardan reikia išmėginti.

4. Kosėjimas injekcijos metu, sumažina skausmą

Šis atrodo pavojingas. Vokiečių ekspertai teigia, kad kosėjimas sumažina adatos sukeliama skausmą. Tai stuburo spaudimas slopina struktūras sukeliančias skausmą.

5. Atsikimšk nosį spaudžiant liežuvio galu gomurį ir tuomet spaudžiant pirštu tarp antakių

Atleiskit jūsų ančių slėgį spausdami gomurį(burnos „stogą“) liežuvio galiuku ir tuomet spausdami vienu pirštu tarp antakių. Tai priverčia Vomerio kaulą(kuris eina per nosies ertmę iki žiočių) slankiotis pirmyn atgal. – sako Mičigano universiteto, koledžo medicinos ekspertė DeStefano, Lisa. Maždaug po 20 sekundžių nosyje pajusite „siurbimą“.

6. Išvenkite naktinio rėmens ėdimo gulėdami ant kairiojo šono

Kodėl? Stemplė ir skrandis jungiasi tam tikru kampu. Gulint ant dešiniojo šono skrandis pakyla aukščiau už stemplę, šitaip atsiranda laisvas kelias maisto ir skrandžio rūgštims kilti aukštyn ir taip sukelti rėmens ėdimą. O gulint ant dešiniojo šono jūsų skrandis yra žemiau už stemplę todėl yra mažesnė tikimybė rūgštims sukilti dėl gravitacijos.

7. Išgydykite dantų skausmą trindami ledą į ranką

Tiesiog patrinkite ledo ant išorinės rankos pusės toje vietoje kur susidaro V forma, tarp nykščio ir rodomojo piršto. Toje V formoje esantys nervai nusitęsia iki pat smegenų ir yra atsakingi už tą smegenų zona, kuri blokuoja skausmo signalus rankose ir veide.

8. Nusideginus panaikink skausmą lengvu spaudimu

Šiuo metodu toje vietoje kūno temperatūra sugrįžta į normos būseną ir sumažėja pūslių atsiradimo galimybė.

9. Sustabdykite alkoholio sukeliama svaigulį padedant ranką ant kažko stabilaus

Jautrios jūsų rankos padėjimas ant kažko stabilaus veikia geriau nei jūsų ne tokios jautrios kojos padėjimas ant žemės. Kodėl apsvaigęs nuo alkoholio? Nes jūsų ausies dalis atsakinga už pusiausvyra(Kanalo spindis link sraigės viršūnės – cupula cochleas) plūduriuoja skystyje, tokio pat tankio kaip kraujas. Kai alkoholis prasiskiedžia su krauju to plūduro tankis tampa mažesnis nei aplink esančio skysčio ir pakyla į viršų. Taip sutrinka jūsų smegenis. Padedant ranką ant stabilaus daikto sumažėja smegenų sutrikimo lygis, taip smegenys gali „blaiviau“ mąstyti ir jūs jaučiatės nebe taip apsvaigę.

10. Jei bėgiojant duria šoną

Jeigu esate kaip ir dauguma žmonių, bėgiojant, iškvepiat orą padėdami dešiniąją koją ant žemės. Tai sukelia spaudimą kepenims(jos gyvena dešinėje kūno pusėje), kurios tuomet trūkteli jūsų diafragmą ir sukuria dūrimo pojūtį jūsų šone. Kaip išvengti? Iškvėpkite orą padėdami kairiąją koją ant žemės

11. Sustabdykite kraujavimą iš nosies vienu pirštu

Užspausti nosį ir atlošti galvą yra puikus būdas sustabdyti kraujavimą iš nosies, jei neprieštarauji paspringti savo krauju. Jei vis dėl to jums šis būdas netinkamas galite pamėginti kita. Paimkite servetėle ir smarkiai prispauskite ją pirštu prie viršutinių dantenų ir stumkite pirštu į viršų(pirštas turėtų įsiremti į šnerves skiriančia sienelę). Šitaip sustabdysite kraujavimą iš nosies.

12. Nuraminkite savo širdį

Bandai nesijaudinti per pirmąjį pasimatymą, bet širdis nenurimsta? Papūsk sau į nykštį. Nervas „klajoklis“, kuris valdo širdies ritmą gali būti kontroliuojamas kvėpavimu, – sako Ben’as Abo greitosios medicinos pagalbos ekspertas Pitsburgo universitete. Šitaip jūs atstatysite širdies ritmą į normą.

13. Atšildykite savo smegenis

Suvalgius ledų ar kažką kita labai šalta kartais susiduriama su problema – galvos skausmu(smegenų atšalimu). Susidūrus su tokia problema spauskite liežuvį prie gomurio(burnos „stogo“) stengdamiesi uždengti kuo didesnį plotą. Kadangi jūsų gomurio nervai labai atšala, jūsų kūnas mano, kad smegenys turėtų sušalti taip pat, todėl kompensuodamos šalčio nebuvimą padovanoja ledų galvos skausmą. Kuo didesnį spaudimą sukelsite gomuriui tuo greičiau išnyks galvos skausmas.

14. Užkirskit kelią trumparegystei

Trumparegystė retai būna genetikos padarinys, – sako Anne Barber optometristė, Tacom’oje Vašingtone. Tai paprastai sukelia artimo taško stresas. Kitaip sakant žiūrėjimas į kompiuterio ekraną per ilgai. Taigi kas keletą valandų per dieną, užmerkite akis, įtempkite savo kūną, giliai įkvėpkite ir po kelių sekundžių iškvėpkite ir atpalaiduokite raumenis tuo pat metu. Įtempiant ir atpalaiduojant raumenis pvz. Bicepsai ir kojų raumenys gali priversti nesąmoningus raumenis tokius kaip akių taip pat atsipalaiduoti.

15. Pažadink miegančius

Jei jūsų ranka užmiega vairuojant ar sėdint neįprasta poza palinguokite galva į šonus. Šitaip neskausmingai panaikinsite visus dilgčiojimus greičiau nei per minutę. Dilgčiojančios rankos dažniausiai yra kakle esančių nervų rezginių spaudimo pasekmė. Atpalaiduojant kaklo raumenis sumažėja ir spaudimas.

16. Sužavėkite draugus

Suraskite savanorį draugą ir liepkit jam sudėjus lygiai kojas ištiesti ranką į šoną peties lygyje delnu į apačia. Tuomet su dviem pirštais stumkite savanorio ranką žemyn(liepkite savanoriui priešintis) taigi matote, kad nieko neišeina. Dabar paimkite kokį plokščia daiktą ant kurio tilptu pėda pvz žurnalą. Liepkite savanoriui padėti viena koja ant jo ir kita šalia. Pakartokite anksčiau minėta procedūra. Šį kart savanorio ranka turėjo pasiduoti. Pastatę koją ant žurnalo savanorio stuburas išsibalansavo. Žmogaus smegenys suvokė, kad stuburas tapo pažeidžiamas ir išjungė kūno pasipriešinimo galimybę.

17. Kvėpavimas po vandeniu

Pakvėpuokite keliais trumpais įkvėpimais. Kai atsiduriate po vandeniu jus iš jo stumia ne deguonies trūkumas, o prisikaupęs anglies dioksidas, kuris paverčia jūsų kraują rūgštingu ir kūnas signalizuoja smegenims, kad kažkas čia ne taip. „Kai padarote hiperventiliuojate(greitas kvepavimas trumpais įkvėpimais) deguonies antplūdis sumažina kraujo rūgštingumą“ – sako Jonathan’as Armbruster, mokslų daktaras, docentas biologijos Auburn universitete. Ši gudrybė apgaus jūsų smegenis, kad jūs turite daugiau deguonies. Šitaip laimėsite apie 10 sekundžių.

18. Atmintis

Jei sekančia dieną kalbėsite kalbą – peržiūrėkite ją prieš užmiegant. Kadangi didžioji dalis atminties įsitvirtina miegant, viską ką perskaitysite prieš miegą turi didesnės galimybes įsitvirtinti kaip ilgalaikė atmintis.

Visi patarimai, triukai, yra pateikti medicinos ekspertų, tačiau tai nereiškia, jog jie suveiks visiems.

šaltinis: Anomalija.lt

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Ar palaikote išlaidų gynybai didinimą iki 2.5% BVP?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, verta dėmesio: *Kaip apgauti savo kūną?* - nuoroda: https://infa.lt/4638/kaip-apgauti-savo-kuna/