Saugaus judėjimo gatvėse užtikrinimas yra viena iš pagrindinių užduočių ruošiantis išėjimui iš karantino.
Paryžiaus valdžia nori ištuštinti viešąjį transportą ir ragina sostinės gyventojus persėsti ant dviračių, rašo euronews.
Tuo pat metu daugybė paryžiečių patys vis dar bijo važiuoti į darbą metro.
Penktadienį 19-oje Paryžiaus apylinkėje dviračių parduotuvėje buvo eilė – čia buvo parduodami naudoti dviračiai, kurių kainos svyravo nuo 70 iki 250 eurų.
„Seniai nevažinėjau dviračiu, tačiau kol kas bijau naudotis viešuoju transportu, metro, todėl manau, kad vėl sėsiu ant savo dviračio“, – sako Silvija.
Artimiausiu metu viešasis transportas Romoje užtikrins tik pusę pajėgumų. Vietos valdžia yra paruošusi 150 kilometrų dviračių takų.
Dėl pandemijos pastebimai paspartėjo alternatyvių judėjimo mieste būdų plėtra. Merija teigia, kad naujovė neišnyks net ir praėjus ekstremaliajai situacijai.
„Roma yra senovės miestas, todėl, deja, neįmanoma užtikrinti visiško dviračių takų saugumo, tačiau net tokie ženklinimai gatvėse jau yra svarbūs”.
Barselona ilgą laiką buvo laikoma vienu geriausių pasaulio miestų, skirtų dviratininkams, bet ir čia vyksta darbai kuriant naujus ir plečiant esamus dviračių takus, kad būtų užtikrinta atitiktis socialinio atstumo taisyklėms.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis