Dėl koronaviruso COVID-19 pandemijos kilusi pasaulinė krizė įstūmė didžiausią pasaulio mažmenininką „Amazon“ į kritinę situaciją. Bandydama susidoroti su smarkiai išaugusiu maisto ir namų apyvokos daiktų užsakymu internetu iš klientų, kurie priversti laiką leisti karantine namuose, įmonė rizikuoja savo sandėlių darbuotojų ir vairuotojų, kurie negali dirbti nuotoliniu būdu, sveikata.
Kaip rašo amerikiečių leidinys „Politico“, kaip ir kiti technologijų gigantai, Amazon savo biurų darbuotojus pasiuntė dirbti iš nuotoliniu būdu iš namų ir laikytis socialinio atstumo taisyklių. Tačiau sandėlių darbuotojai kaip ir anksčiau vis tiek turi būti ir daugeliu atvejų yra priversti dirbti viršvalandžius.
Tai lėmė, kad bendrovės Europos skyriuose, pirmiausia Italijoje ir Ispanijoje, kur yra dideli „Amazon“ sandėliai, darbuotojai atsisako eiti į darbą, o Ispanijos sąjunga „Comisiones Obreras“ (CC.OO) jau pateikė oficialų skundą valdžios institucijoms, kuriuo išreiškė pasipiktinimą darbo sąlygomis.
Tuo pačiu metu užsakymų skaičius sparčiai auga, todėl siekdama susidoroti su padidėjusiu srautu, bendrovė pareiškė, kad samdo Jungtinėse Valstijose 100 000 papildomų darbuotojų, didina atlyginimus ir atsisako priimti užsakymus ne pirmos svarbos prekėms.
Dėl prekių trūkumo Amazon dabar negali įvykdyti dalies paraiškų, pavyzdžiui Jungtinės Valstijos uždraudė eksportuoti vaistus ir dezinfekavimo priemones. Be to, padidėjo kelionių lėktuvu išlaidos. Visa tai verčia įmonę imtis kraštutinių priemonių, įskaitant nemokamų pristatymų į daugelį šalių atšaukimą,
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis