2020.03.20 21:07
Valstybinė mokesčių inspekcija praneša apie dėl situacijos su koronavirusine infekcija atidedamą gyventojų pajamų mokesčio deklaravimą, apskaičiavimą ir sumokėjimą iki liepos 1 dienos.
Pajamas už 2019 metu šiemet bus galima deklaruoti dviem mėnesiais vėliau bei įprastai, kaip, kad būdavo iki gegužės 5 dienos.
Tuo pačiu iki liepos 1-os dienos bus galima teikti ir prašymus skirti 1,2 procento (anksčiau 2 proc) sumokėto GPM organizacijoms ir politinėms partijoms (0,6 proc).
Originalus VMI pranešimo tekstas:
INFORMACINIS PRANEŠIMAS DĖL ATIDĖTO GYVENTOJŲ PAJAMŲ MOKESČIO DEKLARAVIMO, APSKAIČIAVIMO IR SUMOKĖJIMO TERMINO
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos praneša, kad Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2020 m. kovo 18d. įsakymu Nr. VA-24„Dėl atidedamo gyventojų pajamų mokesčio deklaravimo, apskaičiavimo ir sumokėjimo termino“ nustatyta, kad 2019 m. mokestinio laikotarpio Pavyzdinės pajamų mokesčio deklaracijos GPM311 forma ir jos priedų formos, patvirtintos Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2019 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. VA-93 „Dėl Pavyzdinės pajamų mokesčio deklaracijos GPM311 formos ir jos priedų formų ir jų užpildymo, pateikimo bei tikslinimo taisyklių patvirtinimo“, turi būti pateiktos ir jose apskaičiuotas pajamų mokestis sumokėtas iki 2020 m. liepos 1dienos
→ Šis straipsnis nemokamas. Parengti jį ir išlaikyti čia – kainuoja.. Paremkite infa.lt


244

