infa.lt

Naujas Tesla pikapas „Cybertruck“ – elektrinis monstras nustebinęs publiką

24 lapkričio
10:32 2019

Tesla Cybertruck pikapas

Cybertruck“ įkūnija visus Elono Musko pažadus: laukinis geometrinis dizainas, kaina nuo 39 900 JAV dolerių, nuvažiuoja daugiau nei 800 km su vienu įkrovimu ir superautomobilio dinamika topinėje versijoje.

Bet su neperšaunamu stiklu pristatymo metu kažkas nutiko ne taip.

Tesla“ vadovas Elonas Muskas demonstracijos Los Andžele metu pristatė šeštąjį modelį: „Cybertruck“ pikapą.

Kaip jis ir žadėjo: dizainas tinka ne kiekvienam ir akivaizdu, kad automobilis nebus kasdienis „rednecko“ draugas.

.Pikapas yra sąmoningai grubus trikampių ir trapecijos derinys, greičiausiai, įkvėptas filmų „Bėgantis ašmenimis“ ir „Šnipas, kuris mane mylėjo“.

Siūlomas trys versijos, kurių pagrindinis skirtumas yra varomoji sistema.

Pradinė versija yra „Cybertruck“ su vienu varikliu galinėje ašyje. Vienu įkrovimu gali įveikti 400 km ir kainuoja nuo 39 900 JAV dolerių (36 tūkst eurų).

Versija su dviem varikliais ir, atitinkamai, visų ratų pavara, kainuos 49 900 JAV dolerių (45 tūkst eurų), o jos nuvažiuojamas atstumas 480 km.

Aukščiausia, topinė versija – ji turi tris variklius – nuvažiuoja 800 km ir kainuoja nuo 69 900 JAV dolerių (63,2 tūkst eurų).

Muskas nenurodė, kaip bus išdėstyti varikliai, tačiau labiausiai tikėtina, kad kiekvienas iš galinių ratų turės savo variklį, o dar vienas – bus ant priekinės ašies.

Elektrinės pavaros pranašumus atskleidžia deklaruojama nešama masė: nuo 3,4 tonos pradinėje versijoje iki 6,3 tonos trijų variklių versijoje.

Elonas žada, kad „Cybertruck“ perspjaus dabartinį rinkos lyderį – „Ford F-150“, net jei jis tuo metu važiuos į kalną. Tiesa, „Ford“ netrukus taip pat turės ir elektrinę versiją.

Muskas tvirtina, kad kampuotasis pikapas užtikrins superautomobilio dinamiką: topinė versija įsibėgės iki 100 km/h greičiau nei per tris sekundes.

Visos versijos turės „Autopilot“ pagalbos vairuotojui programinę įrangą, o pilnas autonominio vairavimo paketas kainuos papildomus 7000 JAV folerių (6,3 tūkst eurų)

„Cybertruck“ turi daugybę neįprastų, bet naudingų funkcijų, pažymi „Wired“.

Pavyzdžiui, korpuse yra 220 ir 110 voltų rozečių lizdai, taip pat elektros generatorius, kuris paverčia automobilį lauko elektrine.

Sprendžiant iš išorės negalima net pamanyti, jog automobilis toks erdvus žiūrint iš vidaus.

Automobilio galas nusileidžia norint išridenti krovinį.

„Tesla“ dizaineriai jau svajoja apie „elektroninį kemperį“ ir „elektroninius namus ant ratų“.

Cybertruck kemperis

Elonas taip pat žadėjo, kad elektrinis pikapas bus neperšaunamas, tačiau kaip tik pristatymo metu ištiko netikėtas incidentas: automobilio korpusas puikiai atlaikė visus smūgius, nepalikusius net įbrėžimo, tačiau stiklai neatlaikė plieninių rutuliukų smūgių ir sutrūkinėjo, o tai Muską labai nustebino.

Pristatymas vyko „SpaceX“ būstinėje, ir Muskas pažymėjo, kad pikapo korpuso plokštės buvo pagamintos iš to paties plieno kaip ir daugkartinio naudojimo kosminis laivas „Starship“.

Papildyta. Cytbertruck prieš Ford 150 pikapą:

„Tesla“ pikapo gamyba labai svarbi ir ekonominiu požiūriu. JAV kasmet parduodama apie 3 mln. pikapų, ir tai sudaro apie 15% rinkos. Ir nors „Cybertruck“ akivaizdžiai taps nišiniu įsigijimu, tradiciniai automobilių gamintojai dabar daugiausia uždirba iš visureigių ir pikapų. „Tesla“ gi, gamina sedanus ir vienintelį premium klasės krosoverį „Model X“.

Prezentacijos pabaigoje Elonas pristatė savo „one more thing“ – elektrinį ATV (kvadrociklą), telpantį pikapo gale. Tačiau žiūrovai nesulaukė išsamesnės informacijos apie jį.

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 911

Žymos:

Atsiliepimų 2

  1. Žvėris    -  2019-11-25, 08:28

    .. greitai, kad jį nusipirkt reikės kelis metus eilėje atstovėt. Paskutiniai žiguliai TSRS laikais irgi buvo bjaurūs ir kampuoti, bet po kelių metų buvo labiausiai pageidaujamu automobiliu.

    Atsakyti į šį komentarą
  2. kaina    -  2021-05-30, 13:20

    Nu jo, įspūdingas auto, neįsivaizduoju savęs tokiu važinėjančio niekur, bet smagu, kad dizaineriai nestovi vietoj ir pasiūlo nestandartinių sprendimų. Kainos atžvilgiu spėju suplosi daug, taisymas irgi bus oho koks. Aš už paprastą automobilį, kuriam dalių prireikus nereikės laukt..

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Už ką balsuotumėte prezidento rinkimuose, jei vyktų šiandien?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...

Teisę kontroliuoti turės lygiai tiek, kiek ir balsuoti. Bet pareikš savo nepasitenkinimą kuriuo nors valdžios...

jau pasimate daugumai,kur veda ta "Vakaru ideologija"!? Idomu tik,ar besugebesime ta mesla nusiplauti ir kiek...

BRICS padarys savo darbą...

Del

tolesnio vogimo,o ne pagalbos! Saliai reikia taikos,o ne tolesnio susinaikinimo!...

valdziu valios,jis net "sto gram" neikaltu,ne tai kad telegram neikurtu....

Su

14 androido kalejimu - bus ir Samsungui sunkus laikai. Niekam nereikia telefono,kur neisidesi tau reikalingu...

artimieji Rytai daro pinigus,o Ukraina - juos tik vagia....