infa.lt

Milenialai varo į neviltį aktyvaus poilsio ir turizmo atšakos atstovus – jie pernelyg tingūs, kad sportuotų

Milenialai varo į neviltį aktyvaus poilsio ir turizmo atšakos atstovus – jie pernelyg tingūs, kad sportuotų

rugpjūčio 23
08:30 2019
dviratininkė

nuotrauka: © Arvydas Daunys / infa.lt

Daugelio metų eigoje aktyviam laisvalaikiui ir sportui bei turizmui skirtos įrangos bei drabužių gamintojų rodikliai nenukrypstamai kopė į viršų – bet dabar šiai tendencijai netikėtai atėjo galas: 2018 metais šioje pramonės atšakoje pirmą kartą užfiksuotas nuosmukis.

„Priežastis kelianti nerimą: aktyvus poilsis gamtoje tampa nebeįdomus jaunimui“, – konstatuoja vokiečių leidinys Stern.

„Jaunimas Europoje gerokai mažiau užsiima sportu, nei anksčiau“, – pasakė Arne Strate, šios atšakos Europoje sąjungos, European Outdoor Group, generalinis sekretorius. Šiandien madingas tingulys. 2017 metų duomenimis, beveik pusė visų europiečių – 46% – gyvena absoliučiai neaktyvų gyvenimą. Jie net neišeina pasivaikščioti, teigia Arne Strate.

„Kaip užsiėmimas jaunimui yra patrauklesni išmanieji telefonai, nei judrios sporto rūšys. Seni šūkiai ir lozungai nebeveikia šioje tikslinėje grupėje, juk jie pagrįsti tuo, jog pėsčiasis turizmas, alpinizmas ar važiavimas dviračiu – tai patrauklūs užsiėmimai, tačiau šiandien jie jau nebėra tokie“, – pažymi leidinys.

„Susvetimėjimas gamtos atžvilgiu šiandien prasideda jau vaikystėje. Laikas, kurį vaikai milenialai praleidžia gryname ore, pamažu traukiasi. Britanijos tyrimas, atliktas 2016 metais parodė, jog šiandien vaikai praleidžia lauke apie 4 valandas per savaitę, kas yra dukart mažiau, nei praleisdavo jų tėvai (ir mažiausiai 5 kartus mažiau, nei praleisdavo jų seneliai – infa.lt). Ekskursijos vyksta vys rečiau, dažniausiai tai vien tik pasivaikščiojimai po parką, visada kontroliuojant suaugusiems“, – rašoma straipsnyje.

European Outdoor Group pardavimai 2018 metaus sumažėjo 1%. „Paklausa smuko beveik visose prekių kategorijose (…) Aprangos aktyviam poilsiui ir turizmui pardavimai smuko 0,8%, avalynės – 0,7%. Pėsčiojo turizmo sfera metų metais buvo augimo garantu. Dabar gi, kuprinių pardavimai smuko 2,6%, o miegamųjų maišų paklausa ir visai – 4,7%“, – praneša Stern.

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Ar tikite, jog po Alytaus gaisro aptarimo vyriausybėje, kas nors šioje srityje pasikeis į gerą?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, verta dėmesio: *Milenialai varo į neviltį aktyvaus poilsio ir turizmo atšakos atstovus – jie pernelyg tingūs, kad sportuotų* - nuoroda: https://infa.lt/35623/milenialai-varo-i-nevilti-aktyvaus-poilsio-ir-turizmo-atsakos-atstovus-jie-pernelyg-tingus-kad-sportuotu/