infa.lt

Viena iš pagrindinių Vokietijos gamintojų stabdo atsarginių detalių gamybą vidaus degimo varikliams

Viena iš pagrindinių Vokietijos gamintojų stabdo atsarginių detalių gamybą vidaus degimo varikliams

rugpjūčio 10
08:18 2019

Elektrinis transportas

„Continental AG“, viena didžiausių pasaulyje automobilių komponentų tiekėjų, nebeinvestuos į dalis, būtinas vidaus degimo varikliams eksploatuoti. Vietoje to, bendrovė daugiausiai dėmesio skirs elektrinėms transporto priemonėms.

Svarbus automobilių pramonės elektrifikacijos požymis – tai didžiausio Europoje automobilių padangų ir komplektuojančių dalių gamintojo – Vokietijos koncerno „Continental“ – atsisakymas investuoti į vidaus degimo variklių dalis, rašo „TechCrunch“.

„Mūsų klientai vis dažniau kreipia dėmesį į hibridinius variklius, taip pat į automobilius, naudojančius vien elektrą“, – teigia Andreasas Wolfas, bendrovės „Powertrain“ padalinio, kuris ateityje veiks naujuoju pavadinimu „Vitesco Technologies“, vadovas.

Šį perėjimą prie elektros energijos verčia griežtos taisyklės, kurios įteisinamos visame pasaulyje. Miestų valdžia vis reikliau žvelgia į dyzelinius ir benzininius automobilius ir mažiau toleruoja sunkvežimius bei visureigius centriniuose rajonuose. Kai kuriuose Kalifornijos regionuose klimato kaitos tikslams įgyvendinti yra priimti griežti išmetamųjų teršalų ribojimo įstatymai.

Vertindamos tai, daugelis automobilių kompanijų, ypač „Volvo“ ir „VW“, taip pat paskelbė apie planus padidinti elektromobilių pardavimą ir jų modelių rato išplėtimą, nesvarbu, ar tai būtų hibridai, ar elektriniai automobiliai su akumuliatoriais.

Yra daug nuomonių ape tai, kada tiksliai įvyks tektoninis poslinkis į elektrinį transportą. „Continental“ pozicija yra svarbi, nes komponentų gamintojai iki šiol vis dar buvo atsargūs – jei per daug investuojate į naujų dalių kūrimą ir tai darote per anksti, galite užpildyti sandėlius nereikalingomis prekėmis ir patirti nuostolių.

„Continental“ veiksmai rodo, kad elektrifikacijos procesas pasiekė stambius automobilių komponentų gamintojus. Jei šios įmonės nori išgyventi ir patenkinti automobilių gamintojų poreikius, jos turės keistis kartu su gamintojais.

„Continental“ tai daro atsargiai: pavyzdžiui, bendrovė nesiruošia išleisti kietųjų baterijų, nes, anot Wolfo, rinka dar nėra subrendusi šiai technologijai. Tačiau įmonė yra pasirengusi sumažinti investicijas į hidraulinius komponentus – benzininių ir dyzelinių variklių purkštukus ir siurblius. Visa tai lems rimtus pokyčius koncerno viduje..

Dėl pernelyg aršios konkurencijos su tokiomis jaunomis įmonėmis kaip „Tesla“, neseniai paskelbė apie atsistatydinimą iš bendrovės vadovo pareigų Haraldas Kruegeris, BMW generalinis direktorius. Jis negalėjo greitai sureaguoti į besikeičiančias sąlygas ir prarado iniciatyvą, o taip pat daugelį vedančiųjų inžinierių.

 


Žymos

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Ar palaikote išlaidų gynybai didinimą iki 2.5% BVP?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, verta dėmesio: *Viena iš pagrindinių Vokietijos gamintojų stabdo atsarginių detalių gamybą vidaus degimo varikliams* - nuoroda: https://infa.lt/35523/viena-is-pagrindiniu-vokietijos-gamintoju-stabdo-atsarginiu-detaliu-gamyba-vidaus-degimo-varikliams/