• Naujienos
  • Apie infa.lt
  • Rinkmenos
  • Galerija

infa.lt

Swedbank pusantro mėnesio vilkino draudimo išmoką

Swedbank pusantro mėnesio vilkino draudimo išmoką

25 liepos
08:30 2019
Sužalotos kojos

©Dmitrijs Suļžics/F64 Photo Agency

Draudimo kompanijos, įskaitant Swedbank Life Insurance, nuolatos bando įtikinti latvius tuo, jog draudimas – labai reikalinga investicija, galinti žymiai palengvinti situaciją žmogui, patekusiam į bėdą. Tačiau, gyvenimas demonstruoja, jog nutikus būtent tokiai bėdai, gauti lyg ir numatytą pagalbą iš draudimo kompanijos praktiškai beveik nerealu, rašo latvių nra.lv leidinys.

Birželio 9 dieną Latvijos pilietė Anita patyrė sunkią traumą. Moteris nukritusi giliai sužalojo abi kojas. Medikai nugabeno ją į ligoninę ir susiuvo žaizdas. Kadangi Anita turėjo Swedbank Life Insurance draudimą, ji, nor4dama gauti draudimo išmoką kreipėsi į kompaniją pagal visus reikalavimus – pateikė prašymą ir pridėjo išrašą iš ligoninės.

Gavę prašymą Swedbank Life Insurance atstovai paprašė pas moterį pateikti oficialias 2 medikų išvadas apie gydymo eigą. Eilinės kelionės į ligoninę metu perrišimui (viso jų buvo 12), Anita perdavė draudikų reikalavimą gydytojams, tačiau jai buvo atsakyta, esą tokius duomenis išduoti draudžia Duomenų apsaugos įstatymas.

„Ligoninėje man pasakė, jog aš veltui stengiuosi, esą, jokios kompensacijos aš negausiu. Tokiu būdu bankai tempia laiką, kadangi, greičiausiai, nieko mokėti nesirengia. Ligoninėje man pasakė, jog, jeigu bankas abejoja gydytojų sprendimu, tai gali pats užklausti tokios informacijos“, – pasidalino moteris.

Ar reikia sakyti, jog atsakydami į Anitos pasakojimą apie tai, kad ligoninė atsisako išduoti tokią pažymą, draudikai ir toliau reikalavo tų popierių.

Swedbank santykių su visuomene poskyrio vadovas Janis Krops pareiškė, jog draudikai gali gauti tą informaciją patys, tačiau tam prireiks daugiau laiko. Būtent todėl Swedbank rekomenduoja klientams viską daryti patiems.

Dėl tos pačios priežasties praėjus daugiau nei mėnesiui Anitos susirašinėjimo su banku, moteriai kaip ir anksčiau buvo tvirtinama, jog dokumentus ji turi gauti pati.

Pasak Kropso, yra įstatymai, pasak kurių ligoninė neturi teisės atsisakyti išduoti žmonėms informaciją, kai ta informacija liečia juos pačius.

Anita nenuleido rankų, – ji kreipėsi į žiniasklaidą ir toliau domėjosi banke savo reikalo atžvilgiu. Swedbank vis tik nusiuntė oficialią užklausą į ligoninę. Praėjus pusantro mėnesio po skausmingo incidento, – moteris atgavo kompensaciją iš Swedbank Life Insurance.

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Reklama

Apklausa

Kaukę dėvite nes:


  • Nenoriu baudos (60%, 67 balsavo)
  • Saugausi viruso (29%, 32 balsavo)
  • Nežinau kodėl (11%, 12 balsavo)

Viso balsavo: 111
Pradėta - 2020 8 lapkričio @ 20:34
Pabaiga - 2020 29 lapkričio @ 20:34

Leidžiama ... Leidžiama ...
Lasvas žodis
Domenai ir hostingas
Pasidalinkite su savo draugais
Sveiki, verta dėmesio: *Swedbank pusantro mėnesio vilkino draudimo išmoką* - nuoroda: https://infa.lt/35041/swedbank-pusantro-menesio-vilkino-draudimo-ismoka/