Po dviejų „Boeing 737 Max” modelio mirtimi pasibaigusių katastrofų, kompanija ėmėsi vidinio patikrinimo, kurio rezultatai pasirodė labai liūdni. Apie tai rašoma JAV civilinės aviacijos Federalinio departamento (FAA) pranešime.
Patikrinimas išaiškino posparnių defektus 312-oje lainerių modelių 737 Ng ir 737 Max. Pasak kompanijos, kai kurios detalės „galėjo būti neteisingai pagamintos ir neatitiko visų egzistuojančių patikimumo ir atsparumo standartų“.
Pažymima, jog nekokybiškos detalės susidėvi anksčiau laiko ir gali tapti avarijos priežastimi.
„Nors pilnas nukreipiamosios plokštelės gedimas neprives prie lėktuvo praradimo, kyla rizika, jog sugedusi dalis gali privesti prie jo gedimo skrydžio metu“, – pažymi Federalinis civilinės aviacijos departamentas.
FAA įpareigojo visus aviacijos pervežėjus, eksploatuojančius šiuos modelius, surasti ir pakeisti defektines detales 10 dienų eigoje.
Primename, 2018 metų rudenį, Lion Air laineriui Indonezijoje patyrus katastrofą, žuvo 189 žmonės.
2019 metų kovą, Etiopijoje katastrofą patyrė Ethiopian Airlines lėktuvas, žuvo 157 žmonės.
Laineriai, sprendžiant pagal juodųjų dėžių duomenis, sudužo panašiomis aplinkybėmis.
Po katastrofos Etiopijoje iškart keletas šalių (Singapūras, Kinija, Indonezija, Etiopija ir Australija) uždraudė „Boeing 737 Max“ lainerių skrydžius iki katastrofų priežasčių tyrimo pabaigos.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis
Lėktuvų bilietai brangsta, o patys lėktuvai pinga… Paradoksas… Tai kur tie pinigai pasideda?