infa.lt

Apeidamas sankcijas Mercedes leidžia šaknis Rusijoje

25 birželio
10:03 2017
paveikslėlis

Daimler-AG nuotrauka

Juodos vėliavos su sidabrine Mercedes žvaigžde jau plevėsuoja vėjyje. Tai vienintelis įrodymas to, kad po dviejų metų, miške, apie 40 kilometrų į šiaurės vakarus nuo Maskvos, nuo konvejerio pradės riedėti pirmieji prabangūs „Daimler“ sedanai, rašo vokiečių swp.de portalas.

Netoli Rusijos sostinės, buvusioje karinėje teritorijoje, Štutgarto gamintojas pradeda statyti savo pirmąją gamyklą, dydžiu primenančią miestą . „Motina Rusija vairuoja” Mercedes „,” sako Markus Schäfer, „Mercedes-Benz Cars“ direktorių valdybos pirmininkas. Grojant arfoms ir putojant “prabangiam vandeniui“ „Daimler“ atstovas pakvietė į iškilmingą statybų atidarymo ceremoniją. Su gamybos pradžia, vienoje didžiausių pasaulio rinkų, Mercedes užsitikrina savo ateitį, pabrėžė Schäfer.

Po kelerių metų nuosmukio, Rusija įvertino statybų pradžią kaip prestižinį projektą. Rodos, gerai parinktas ir laikas: ekspertai jau pastebi pokyčius rinkoje. Tačiau atsigavimas dar tik kaip “gležna gėlelė“.

Betono pamatai jau išlieti. Greta į eilę sustatytas statybų transportas laukia darbų pradžios. Būsimame Jessipowo pramoniniame parke apie 85 hektarų plotą užims Mercedes gamykla. Tikslas: nuo 2019-ųjų kasmet iš gamyklos išvažiuos 25 000 įvairaus modelio automobilių.

E klasės sedanas ir SUV – mėgstamiausi Rusijoje automobiliai, gaminami Mercedes-Benz, tokiu būdu gamintojas plės savo jau tvirtas pozicijas Rusijos „premium“ segmente. „Tai yra automobiliai, kuriuos mėgsta mūsų klientai Rusijoje”, sako Schäfer.

2016 metais Mercedes-Benz „pardavė Rusijoje beveik 37.000 automobilių. Nors tai buvo 11 proc nuosmukis lyginant su 2015 metais, tačiau pastaruoju metu pardavimai šiek tiek padidėjo. Sunkvežimių segmente „Daimler“ jau kelerius metus gamina transporto priemones Rusijos rinkai kartu su valstybiniu gamintoju „Kamaz“.

2012 metais, tarp šalių, kuriose parduota apie 2,9 mln naujų automobilių, Rusija buvo antroje vietoje Europoje, atsilikdama tik nuo Vokietijos. Naftos kainų nuosmukis ir rublio devalvacija nugramzdino šalį į rimtą krizę, daugelis buvo priversti taupyti. 2016 metais, rusai iš viso šalyje nupirko tik 1,4 mln naujų automobilių.

Pirmą kartą per daugiau nei ketverius krizės metus, automobilių gamintojas vėl tikisi pakilimo. Jausdami ekonominį pakilimą kovo ir gegužės mėnesiais rusai vėl pradėjo daugiau pirkti. Vien tik gegužės mėnesį, Europos verslo asociacija (AEB), užfiksavo 14,7 proc padidėjimą, lyginant su praėjusiais metais.

Tai buvo pirmasis dviženklis augimo rodiklis, kurio nebuvo jau kelerius metus, sako AEB ekspertas Jörg Schreiber. „Atsigavimo procesas virsta nuolatine tendencija,” galvoja jis. Tendencija, kurios dėka Rusijos vadovybė tikisi teigiamų pasekmių. Su daugiau nei 250 milijonų €urų Daimler investicijų tikimasi sukurti daugiau nei 1000 darbo vietų. Visa tai tik pradžia, sako Rusijos pramonės ministras Denisas Manturovas. „Šios investicijos pagerins mūsų ekonominę padėtį”. Maskvos gubernatorius Andrej Vorobjov sako, jog Mercedes partneriams ir tiekėjams jau rezervuotas žemės sklypas, kad jie galėtų įsikurti. Tai pirma nauja pagrindinio Vakarų automobilių gamintojo atstovybė Rusijoje per pastaruosius dešimt metų.

Siekdamos dar labiau motyvuoti Daimler investicijas, Rusijos valdžios institucijos negaili pastangų. Iki 2025 m, Maskvos regiono administracija „Mercedes-Benz” atleidžia nuo PVM mokesčio. Iki 2029 šis mokestis palaipsniui kils iki 13,5 proc. Kaip įtaria stebėtojai, už uždarų durų „Mercedes“ siekia apginti savo, kaip populiarios markės automobilio pareigūnams, statusą. 2014 metais, išėjo vyriausybės įsakas, nurodantis jog valdžios institucijos savo automobilių parką privalo aprūpinti tik Rusijoje pagamintais automobiliais.

Matthias Schepp, Prekybos rūmų vadovas, yra įsitikinęs: „pastaruoju metu Rusijos regionai tiesia investuotojams raudoną kilimą”. Tikimasi, kad Vokietijos įmonės, nepaisant politinių problemų Rusijoje, laikysis savo kurso. „Nors amerikiečių kompanijos, tokios kaip” General Motors ” iš Rusijos rinkos išėjo, Vokietijos įmonės liko ir nesiruošia trauktis”.

parengė: Remigijus Sinkevičius

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 312

Žymos:

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Už ką balsuotumėte prezidento rinkimuose, jei vyktų šiandien?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...

Taikliai.aciu....

Briuselio politikos veidmainystė akivaizdi....

Melas ir dezinformacija buvo tada, kai mums buvo bandoma įteigti, kad vakcinos apsaugo nuo ligos...

Teisę kontroliuoti turės lygiai tiek, kiek ir balsuoti. Bet pareikš savo nepasitenkinimą kuriuo nors valdžios...

jau pasimate daugumai,kur veda ta "Vakaru ideologija"!? Idomu tik,ar besugebesime ta mesla nusiplauti ir kiek...

BRICS padarys savo darbą...

Del

tolesnio vogimo,o ne pagalbos! Saliai reikia taikos,o ne tolesnio susinaikinimo!...