Minesotos nacionalinė gvardija verbuoja naujokus per LGBTQ+ žurnalą
Minesotos kariuomenės nacionalinė gvardija vietos žurnale pradėjo reklaminę kampaniją, skirtą LGBTQ+ bendruomenei, kad pritrauktų naujokų, rašo NewsMax
2019-2022 m. Nacionalinė gvardija už reklamą Mineapolyje įsikūrusiame LGBTQ+ leidinyje „Lavender” sumokėjo šiek tiek mažiau nei 77 000 JAV dolerių.
Minesotos nacionalinės gvardijos verbavimo ir išlaikymo valdyba pažangos ataskaitoje rašė, kad ji „ieško tikslingos reklamos, kuri pasiektų LGBTQ bendruomenę ir padidintų pasitikėjimą nacionaline gvardija”.
Pareiškime priduriama: „Siekiame padidinti savo rinkos dalį, kad patenkintume įdarbinimo paklausą. Ši reklaminė kampanija turėtų pasiekti 17-34 metų jaunuolius, taip pat jų šeimas ir draugus.”
Žurnalo „Lavender” prezidentas Stephenas Rochefordas (Stivenas Rošfordas) pareiškime laikraščiui „The Washington Free Beacon” teigė, kad „Minesotos nacionalinės gvardijos ir žurnalo „Lavender” gerų santykių priežastis yra statistika”.
Jis pažymėjo, kad neseniai žurnalo užsakymu atliktas tyrimas parodė, jog Minesotos nacionalinėje gvardijoje yra daug naujokų iš LGBTQ+ bendruomenės.
Rochefordas pridūrė, kad Lavender „sulaukė teigiamų atsiliepimų iš Minesotos nacionalinės gvardijos vadovų” ir „LGBTQ+ bendruomenės”.
Minesotos nacionalinės gvardijos atstovas spaudai laikraščiui „Free Beacon” teigė, kad gvardija „semiasi stiprybės iš įvairovės” ir „pastebėjo, kad daugėja LGBTQ+ bendruomenės narių”.
→ PAREMTI infa.lt → Naujienlaiškis