infa.lt

Vyriausybė: „Nelik paskutinis” – pasiskiepyk nuo Omicron

22 sausio
06:40 2022
Arūnas Dulkys

Arūnas Dulkys | infa.lt montažas

Lietuvai grimztant į ekonominę krizę, Ingridos Šimonytės vyriausybė toliau taško mokesčių mokėtojų pinigus beviltiškoms skiepų propagandos kampanijoms, nors jau aišku, kad šiai dienai pasiskiepijo visi, ką ši vyriausybė sugebėjo įkalbėti ar priversti tą padaryto.

Ir taip, „Nebūk paskutinis”, nors, gali būti, jog laimės būtent paskutiniai, kurie nespės to padaryti dėl šios vyriausybės griūties:

Lietuvoje sparčiai plintant omikron atmainai, buvo priimtas sprendimas imtis papildomų komunikacijos priemonių ir sukurti šią kampaniją, kviečiančią žmones nelikti paskutiniais nepasiskiepijusiais nuo COVID-19.

„Esame dėkingi visuomenei už bendruomeniškumą, siekiant suvaldyti beveik dvejus metus besitęsiančią pandemiją. Tikime, kad ši kampanija paskatins vakcinuotis  tuos  žmones, kurie dėl įvairių priežasčių to dar nepadarė, o jau pasiskiepijusiems primins apie galimybę apsaugoti imunitetą sustiprinančiąja vakcinos doze jau po trijų mėnesių“, – teigia Vyriausybės kanclerė Giedrė Balčytytė.

Pasak Vyriausybės atstovės, džiugu, kad Lietuva yra tarp tų pasaulio valstybių, kurioje netrūksta vakcinų, o savo pasirinkimu skiepytis visi kartu lėtiname pandemijos plitimą ir apsaugome ligonines nuo galimo „perkaitimo“.

Kampaniją „Nelik paskutinis“ kūrė kūrybinė agentūra „Marios“, drauge su studija „DANSU“. „Manome, kad toks lengvas ir pozityvus, švelniai autoironiškas kalbėjimo tonas ir žinutės paprastumas gali būti itin paveikus. Pagrindinis mūsų tikslas yra ne bauginti ar įrodinėti (bauginimo kampanijas atlieka kitos žiniasklaidos priemonės – irgi ne dykai – infa.lt), o tiesiog paraginti skiepytis,  neliekant paskutiniu – juk paskutiniu likti niekas nenori bet kokioje gyvenimiškoje situacijoje“, –  apie kampanijos idėją pasakoja kūrybinės agentūros „Marios“ kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė.

Anot jos, reikėjo rasti universalią žinutę, kuri gyvuotų ilgiau nei šios dienos aktualijos. Todėl šmaikšti, aiški ir paprasta idėja „Nelik paskutinis“ buvo pasirinkta, kaip būdas paskatinti visuomenę pasiskiepyti – nesvarbu ar pirmą, ar trečią kartą. 

„Už puikai įgyvendintą vaizdo klipo idėją esame dėkingi „DANSU“ filmavimo studijai ir režisieriui Domui Petroniui, kurių darbai jau seniai tapo kokybiško filmavimo etalonu Lietuvoje“, – sako R. Šarkauskaitė.

infa.lt replika:

Vyriausybės užsakytoje reklaminėje propagandinėje kampanijoje nesakoma, kiek šimtų tūkstančių ar gal milijonų kainavo šis klipas, skirtas mokesčių mokėtojams už pačių mokesčių mokėtojų pinigus, jiems to neprašant. Kadangi neprašė ir infa.lt – tai čia to klipo nedemonstruosime ir apsiribosime vien A.Dulkio portretu (viršuje).

PAREMSIU? - ar infa.lt darbas reikalingas? Nuspręsti galite tik jūs.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 278

Žymos:

Atsiliepimų 2

  1. Scorpion    -  2022-01-22, 06:42

    Jums, ponai, palieku jūsų nuodus. Badykitės į sveikatą…

    Atsakyti į šį komentarą
  2. Čiubaka    -  2022-01-22, 09:04

    Kas pamenat kaip prieš metus agitavo pasirinkti „nepriklausomą” elektros tiekėją. Finale gavosi, kad išlošė tie, kurie liko paskutiniais

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą

Atšaukti atsakymą.


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Apklausa

Ar dalyvausite antrajame prezidento rinkimų ture?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
A5

Vel estukai is litwinu ateme 1-a vieta pasauly pagal durnuma. Laukiam anuko atsakomojo zingsnio....

čia paskelbė kad šunauja apsirami tų...

A5

Geroves valstybe :)...

Visiškas liūto tampymas už ūsų.......

Po rinkimų šaika pasijuto nejaukiai :)...

Masonai vykdo marginalizavimo ir neapykantos kurstymo politiką prieš visus, kurie yrauž šeimas, už vertybes, už...