Amerikos kompanija „Johnson & Johnson“ paskelbė apie tonizuojančių kremų ir losjonų gamybos atsisakymą. Kalbama apie „Neutrogena“ ir „Clean & Clear“ produktų linijas, kurios balina odos tonusą ir šviesina pigmentacijos dėmeles.
Kaip praneša „The New York Times“, kilus antirasistiniams protestams JAV ir Europoje, bendrovė pagalvojo ir pripažino, kad šių gaminių pavadinimai, aprašymai ir paskirtis gali sužadinti pojūtį, kad šviesi ir švari oda yra geriau nei jos natūralus atspalvis. „Tai niekada nebuvo mūsų tikslu. Sveika oda yra graži“, – cituoja įmonę leidinys.
Patiksliname, „Johnson & Johnson“ yra toli gražu ne pirmoji kompanija, siekianti tokiu būdu pademonstruoti rasinę toleranciją.
Kaip jau buvo pranešta anksčiau, viena seniausių Amerikos ledų gamintojų „Dreyer’s“ paskelbė apie savo flagmano produkto – Eskimo – prekės ženklo pakeitimą, nes jo pavadinimas galėjo įžeisti eskimus.
Truputį anksčiau „Pepsi“ korporacija paskelbė apie įmonės logotipo ir saldžių sirupų gamintojo vardo „Aunt Jemima“ („Teta Jemima“), o kompanija „Mars Food North America“ – savo seniausio prekės ženklo „Uncle Ben’s“ („Dėdė Benas“) logotipų pakeitimus.
Kompanijos nusprendė, kad juodos moters ir juodo vyro atvaizdus ant logotipų galima suvokti kaip „rasiškai nekorektiškus“.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis