Lėktuvo Tu-154 katastrofos vietoje Juodojoje jūroje, aptikta iš pakelta iš dugno antroji lėktuvo juodoji dėžė su visko, kas vyksta lėktuve automatiniais įrašais, pranešė Rusijos gynybos ministerija. Gynybos ministerijos lėktuvas sekmadienį nukrito į jūrą po dviejų minučių skrydžio iš Sočio aerouosto į Rusijos bazę Sirijoje.
„Mažiau nei prieš pusvalandį aptiktas ir pakeltas iš dugno antrasis Tu-154 lėktuvo borto automatinis įrašinėjimo prietaisas (juodoji dėžė)”, – sakoma Rusijos karo žinybos pranešime.
Pagrindinė juodoji dėžė sudužusio Tu-154 lėktuvo buvo aptikta antradienio ryte, ji jau pristatyta iššifravimui į Maskvą.
Bendras surastų kūnų skaičius padidėjo iki 15, papildė gynybos ministerija.
„Šiai dienai iš-po vandens iškelta 15 kūnų ir 239 žuvusiųjų kūnų fragmentai; 13 kūnų ir 168 fragmentai jau atvežti į Maskvą į medicininės ekspertizės Biurą atpažinimui ir genetinei ekspertizei“, – sakoma pranešime..
Pažymima, jog pas 105 žuvusiųjų giminaičius jau paimti biologinės medžiagos bandiniai, kurie būtini genetinės ekspertizės ir atpažinimo tyrimams.
Sočyje lėktuvo fragmentų ir žuvusiųjų kūnų paieškos darbai vyksta ištisą parą, nežiūrint į bangavimą jūroje.
Gruodžio 27 Rusijos Tyrimų komitetas pranešė apie katastrofos liudininko, kuriam pavyko ją nufilmuoti apklausą.
„Nustatyti ir apklausti nauji mačiusieji katastrofą liudininkai, įskaitant žmogų, kuris nufilmavo pakilimą, toliau sekusį skrydį ir orlaivio kritimą į jūrą. Neskaitant šio vaizdo įrašo taip pat paimti Tu-154 tūpimo tarptautiniame Sočio aerouoste, toliau sekusio vairavimo į stovėjimo vietą ir jo keleivių pasienio kontrolės patikrinimo vaizdo įrašai”, – sakoma žinybos spaudos tarnybos pranešime.
Kai kurios Rusijos MIP paskelbė tikėtiną iššifruotą kalbos įrašą, iš kurio seka, jog lėktuvo ekipažas tiesiogiai prieš katastrofą aptiko problemą užsparniuose.
Užsparniai – tai profiliuotas atsilenkiantis paviršius, simetriškai išdėstytas galiniuose sparno kraštuose, sparno mechanizacijos elementas. Jie naudojami pagerinti nešančias sparno savybes pakilimo metu, nusileidimo ir tūpimo metu, o taip pat skrendant mažu greičiu.
Rusijos FST (FSB) anksčiau buvo pareiškusi, jog terakto požymių Tu-154 lėktuvo katastrofoje neaptikta. Žinybos duomenimis avarijos priežastimis galėjo tapti patekę į variklį pašaliniai objektai, pilotavimo klaida, techninis lėktuvo gedimas arba nekokybiškas kuras.
Pasak Rusijos transporto ministro Maksimo Sokolovo, „terakto versija nesvarstoma kaip pagrindinė šio lėktuvo katastrofos versija“.
Lėktuve buvo 92 žmonės, tame tarpe fondo „Spravedlivaja pomošč“ (Teisinga pagalba) vadovė Jelizaveta Glinka, o taip pat 9 federalinių kanalų darbuotojai ir Aleksandrovo vardo muzikinio ansamblio artistai. Pirmadienis buvo paskelbtas nacionalinio gedulo žuvusių katastrofoje gedulo diena.
Gerbiami skaitytojai, būsime dėkingi už bet kokią Jūsų paramą infa.lt svetainei.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis