infa.lt

Daily Mail: Bandymas apkaltinti Rusiją „feikais“ smogė Washington Post reputacijai

Daily Mail: Bandymas apkaltinti Rusiją „feikais“ smogė Washington Post reputacijai

09 gruodžio
16:58 2016
trijulė

nuotrauka: quora.com

The Washington Post leidinys pripažino, jog neseniai išleistas jo straipsnis, kuriame šimtai tinklapių buvo kaltinami „rusiškais feikais“, pats dalinai pasirodė esąs „feiku“, praneša Daily Mail. Būtent todėl amerikiečių laikraštis papildė aną medžiagą redakcijos prierašu, kuriame pabrėžė, jog negali garantuoti už straipsnyje paskelbtų nepriklausomų „ekspertų“ duomenų tikrumą.

The Washington Post tada pranešė apie anoniminę grupę PropOrNot, kuri pareiškė, jog jai pavyko identifikuoti daugiau nei 200 tinklapių, veikiančių kaip „rusiškos propagandos platintojai“ rinkiminės kampanijos JAV metu, be to, kai kurie tą darė sąmoningai, o kai kurie ne – kaip „naudingi idiotai“.

Ir, nors amerikiečių leidinys konkrečiai neįvardino šių „platintojų“, tačiau straipsnyje yra nuoroda į PropOrNot tinklapį, kur tarpe kitų nurodomi tokie leidiniai, kaip Drudge Report ir Zero Hedge. Ši medžiaga, kuri jos publikacijos dieną tapo labiausiai skaitomu The Washington Post straipsniu, buvo sutikta aršia kritika ir grasinimais teismu iš eilės tinklapių pusės, kurie laiko, jog jiems neteisėtai užkabino etiketes.

Pats PropOrNot tinklapis nuo to meto iš savo paskelbto pirminio sąrašo pašalino keletą tinklapių. O The Washington Post straipsnis dabar prasideda nuo prierašo, kuriame amerikiečių laikraščio redakcija pabandė atsiriboti nuo savo informacijos šaltinio.

„The Washington Post, neįvardinęs jokių tinklapių, negarantuoja PropOrNot duomenų tikrumo, kalbant apie atskiras MIP, ir nekelia sau tikslo tą padaryti“, – rašoma prieraše.

Dar daugiau, netgi eilė leidinių, nefigūravusių tame PropOrNot sąraše, atvirai suabejojo šios grupės metodologija. Eliotas Higginsas iš Bellingcat, daugelį metų užsiimantis rusiškos propagandos tyrimais, pavadino šį PropOrNot tyrimą „mėgėjišku bandymu“. O žurnalistas Aleksej Kovalev, taip pat ekspertas rusiškos propagandos atžvilgiu, netgi padarė prielaidą, jog ši grupė gali dirbti Ukrainos vardu propagandiniame Kijevo kare su Maskva, praneša Daily Mail.

Gerbiami skaitytojai, jeigu pageidaujate, – jūs galite paremti infa.lt tinklapį Jums patogiu būdu.

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Balsuosite ateinančiuose rinkimuose UŽ?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas
Pasidalinkite su savo draugais
Sveiki, verta dėmesio: *Daily Mail: Bandymas apkaltinti Rusiją „feikais“ smogė Washington Post reputacijai* - nuoroda: https://infa.lt/10505/daily-mail-bandymas-apkaltinti-rusija-feikais-smoge-washington-post-reputacijai/