„Ferrari” pristatė pirmąjį savo krosoverį* „Purosangue”, tapusį galingiausiu gaminamu modeliu savo klasėje.
Naujasis modelis yra keturviečio „Ferrari GTC4Lusso” universalo įpėdinis ir pirmasis keturių durų „Ferrari” markės istorijoje. Italijos automobilių gamintojas „Purosangue” pristato ne kaip krosoverį, o kaip „keturių durų keturvietį automobilį”.
„Purosangue” sukurtas ant naujos aliuminio platformos, kuri yra lengvesnė ir standesnė nei „GTC4Lusso”. Visais ratais varomas 4RM-S yra „Ferrari FF” modelio patobulinimas, kuriame panaudotos hibridinio hiperautomobilio „Ferrari SF90 Stradale” ir superautomobilio „Ferrari 812 Competizione” technologijos. Stabdžiai ir elektroninės vairuotojo pagalbinės priemonės pritaikytos iš sportinio automobilio „Ferrari 296 GTB”.
Krosoveris gavo iš superautomobilio „Ferrari 812 Superfast” pasiskolintą atmosferinį 6,5 l V12 variklį, kuris „Purosangue” modelyje išvysto 725 AG. Variklis sujungtas su 8 pavarų robotizuota pavarų dėže, sumontuota ant galinės ašies. Modelis turi visiškai valdomą važiuoklę ir pirmą kartą „Ferrari” istorijoje gavo „Multimatic” sukurtą aktyviąją pakabą.
Naujojo modelio dizainas sukurtas pagal šiuolaikinės „Ferrari” firminį stilių. Krosoverio ypatybė – berėmės durys su priešpriešiais atsidarančiomis galinėmis durimis – jos turi elektrinę pavarą ir neturi išorinių rankenų. Keturių vietų salone yra atskiros sėdynės su elektra reguliuojamais valdikliais.
Tradiciškai šios markės automobiliuose pagrindiniai valdikliai yra ant vairo, o klasikinės daugialypės terpės sistemos nėra – jos vaidmenį atlieka 10,2 colio ekranas priekiniame skydelyje priešais centrinį keleivį.
Pirmą kartą „Ferrari” automobilyje yra visiškai įrengta „Apple CarPlay” arba „Android Auto” sistema, skirta prijungti išmanųjį telefoną, nes gamyklinės navigacijos sistemos ir eilės kitų programų modelis neturi – juos siūloma naudoti iš vairuotojo telefono.
„Ferrari Purosangue” bus pradėtas pardavinėti 2023 m. Krosoveris kainuos nuo 400 000 eurų.
*Krosoveris – universalas, turintis visureigio ypatybių, tačiau išoriškai beveik nesiskiriantis nuo įprastinių, automobilis
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis