• Naujienos
  • Apie infa.lt
  • Rinkmenos
  • Galerija

infa.lt

Aurelijus Veryga. Politinis korektiškumas

Aurelijus Veryga. Politinis korektiškumas

18 liepos
06:50 2021

Per šalį nuvilnijus Šeimų gynimo maršui visi buvo suskirstyti į progresyviuosius ir atsilikėlius. Pastarieji dar dėl stiprumo buvo apkaltinti nedraugiškoms valstybėms palankia veikla.

Tiesos dėlei reikėtų pasakyti, kad nenorėčiau turėti nieko bendra su dalimi tokių protestų organizatorių, nes kai kuriems yra nesvarbu prieš ką, svarbu, kad prieš.

Bet šį kartą ir pats nuvažiavau pabendrauti su maršo dalyviais. Nepastebėjau nė vieno surūgusio veido. O vėjo nugairinti šalia savo technikos sustoję ūkininkai turėjo labai aiškią nuomonę ir jiems dėl vertybinių klausimų nebuvo jokių abejonių.
Kodėl tų abejonių kyla politikams?

Turime gerbti kiekvieną, nežeminti nė vieno

Visame šitame katile, matyt, labai sąmoningai bandoma priešinti ir lipdyti etiketes. Bandoma parodyti, kad pasisakantieji už LR Konstitucijoje įtvirtintos šeimos sąvokos išsaugojimą yra netolerantiški homofobai. Nepatingima pabandyti interpretuoti net Popiežiaus pasisakymus šia tema. Tačiau viskas, ką, mano supratimu, norėjo pasakyti šia tema tiek Popiežius, tiek kiti dvasininkai, yra tai, kad turime mylėti ir gerbti kiekvieną Dievo kūrinį. Ir su tuo visiškai sutinku. Neturime jokios teisės žeminti ar tyčiotis iš jokio žmogaus.

Tačiau pagarba dar nereiškia, kad visuomenėje turi būti paminamos kertinės vertybės ar tradicijos, kurių dėka gyvuoja visuomenė. Šeima yra viena tokių vertybių. Ir nepriklausomai nuo to, kuo aš save įsivaizduosiu, aš netapsiu kažkuo kitu, jei kalbame apie lyties tapatumą.

Baisiausia, kuomet tai tampa politinių spekuliacijų ir pataikavimų lauku. Dar baisiau, kuomet bijant viešo pasmerkimo, politikai pradeda bijoti išsakyti savo nuomonę. Žinoma, nuomonę reikia išsakyti neįžeidinėjant ir nežeminant jokios visuomenės grupės.

Prisipažinsiu, kad su politkorektiškumu teko susidurti ne kartą. Politiką įprasta laikyti kompromisų menu. Sutinku, kad norint pasiekti politinių tikslų tenka ieškoti kompromisų. Tačiau ar visuomet? Kam ginti tai, ko niekas nepuola? Toks klausimas dažnai užduodamas „progresyviųjų“. Tikrai. Kam gi ginti kažką, kas nėra puolama. O gal tuomet mums ir kariuomenė niekam nereikalinga, nes šiuo metu mūsų dar niekas neužpuolė?

Ir šiandien matau, kaip kai kurie politikai stengiasi įtikti maksimaliai dideliam skaičiui žmonių ar kolegų, taip aiškiai ir neišsakydami pozicijos ar jos vengdami. Prisipažinsiu, kad pagunda yra labai didelė. Niekam nesinori tapti „radikalu“, „žąsinus“ dalijančių užkalnių ar kitų „influencerių“ išviete, kurioje paliekamas visas praėjusių pietų turinys.

Pasirinkimų kryžkelė

Lietuva neabejotinai stovi labai rimtų pasirinkimų kryžkelėje. Nuo šių pasirinkimų priklausys, kaip gyvensime kelis ateinančius dešimtmečius ir ar mūsų visuomenė susidurs su intensyvia socialine inžinerija. Ir kalbu ne apie pandemiją.

Šiandien įvairiais formatais kalbama apie šeimos, kalbos, lyties sampratų pokyčius arba apie bandymus taikyti agresyvias socialinės inžinerijos priemones šioms sampratoms pakeisti. Mokyklose jau pasakojama, kad normalu nebūti apsisprendus dėl savo lyties.

Manau, normalu turėti įvairių klausimų, bet daugumai toks klausimas iki ultraliberalizmo net nekildavo. Absoliuti dauguma žinojo, kokios jie lyties. Ultraliberalai arba neomarksistai mano, kad reikia sudaryti galimybes pasikeisti lytį nesulaukus pilnametystės.

Tiesiog „nuostabu“. Lyties pakeisti neįmanoma, nes ji užkoduota mūsų genuose, jei jau kalbame apie biologinę lytį. Ją keisti, tai reiškia sunkiai žaloti kūną operacijomis ar agresyviomis hormonų dozėmis.

Dažnai šiame kontekste paminima, kad tai nėra liga ar sutrikimas. Tokiu atveju, mielieji, norisi paklausti, o tai ką mes ten tada operacijomis ir hormonais ruošiamės gydyti, jei tai nėra sutrikimas?

O jei kalbame apie socialinę lytį, kuomet asmuo įsivaizduoja kuo nors esąs, tai skirtinguose gyvenimo etapuose mes turim skirtingų įsivaizdavimų ir jie greitai keičiasi. Yra net labai egzotiškų įsivaizdavimų. Juos taip pat pildysim? O kiek kartų planuojama leisti pasikeisti lytį? Jei jau galima vieną kartą, tai kodėl negalima du, keturis ar net kasmet?

Juokiamasi, kad tos dešimtys socialinių lyčių yra viso labo išsigalvojimas. Tačiau tai yra netiesa. Apie jas net labai aktyviai diskutuojama. Dabar jau rasite labai daug debatų apie transmoterų teisių pažeidimus, neįleidžiant jų į moterų tualetus. Vis daugiau kalbama apie tokių transmoterų dalyvavimą sporte, kuomet tikrosios moterys turėtų sporto varžybose galynėtis su vyro kūną turinčiais, tačiau save moterimis įsivaizduojančiais asmenimis.

O vyšnia ant torto yra JAV kai kuriose valstijose priimtų įstatymų sukurta erdvė už moterų prievartavimus nuteistiems vyrams nuspręsti tapti moterimis ir būti perkeltiems į moterų kalėjimus.

Tai kas tai yra? Tolerancija? Mano manymu, tai yra kažkokia sunkiai suvokiama beprotybė. Šeima yra kertinis vertybinis bastionas. Šeimoje gimsta gyvybė. Tačiau manoma, kad dabar to nebereikia.

Niekada neapsigaukite, vienos lyties asmenų santuoka nėra joks galutinis tikslas. Po vienos lyties asmenų šeimos įteisinimo neabejotinai bus siekiama galimybės jiems įvaikinti vaikus. Politikoje taip jau yra. Retai gali pasiekti visko, ko nori. Todėl sieki to, ko gali pasiekti, tolesnius žingsnius palikdamas ateičiai, kai politinis kontekstas bus palankesnis.

Šeimos sampratos keitimas yra tik pradžia. O kad tokie naujadarai nepatirtų psichologinio diskomforto, pavyzdžiui, Šveicarijoje siūloma iš įstatyminių tekstų išbraukti „senamadišką“ sąvoką „motina“ ir pakeisti ją fraze „asmuo, pagimdęs vaiką“.

Turiu ne vieną homoseksualų pažįstamą ar draugą. Jie puikūs žmonės. Nė vienas iš jų nedalyvauja šitame neomarksistinio ultraliberalizmo šou.

Apsispręsti vis dėlto teks

Narkotikai kita tema. Tai kūną, asmenybę ir visuomenės integralumą griaunanti jėga. Jėga, iš kurios sumanieji kraunasi milijardus, o jais patikėjusieji vagia dozei, išsižada ateities ar net imasi žudyti. Tai yra priklausomybė, kurią dabar norima pavadinti laisve.

Ko iš tikrųjų siekia beatodairiškos dekriminalizacijos šalininkai, kuriuos palaikantieji plakatuose piešia marihuanos paveikslėlius? Tikrai ne dekriminalizacijos. Čia nebus sustota. Net dekriminalizacijos šalininkų konferencijose kalbama apie depenalizaciją (kuomet už vartojimą nebetaikoma jokia atsakomybė) ir legalizaciją, nes taip jau padarė kai kurios kitos šalys.

Turiu ne vieną priklausomybę išsigydžiusį draugą. Jie taip pat puikūs žmonės. Jie nemano, kad narkomanija turi tapti visuomenės norma, nes žino, kuo tai gali baigtis.

Štai kolega Antanas Matulas, kuriam anksčiau bandžius pataikyti į „meinstrymą“ buvo patogu kritikuoti valstiečių alkoholio kontrolės priemones, pamatęs rezultatus užsinorėjo, kad tai būtų pripažinta jo nuopelnu. Tačiau jam ir dabar pritinka ieškoti politkorektiškumo ir sakyti, kad liberalai turi teisę viską peržiūrėti.

O visiems gerai niekada nebūna. Bus gerai arba milijonus besikraunantiems, arba žmonėms ir jų vaikams. Apsispręsti vis dėlto teks. Mygtukų balsuojant Seime yra gerokai mažiau nei socialinių lyčių – tik trys, o realios pozicijos – tik dvi.

Infa.lt
Parama - Ačiū!  
žiūrėjo 226

Žymos

Atsiliepimų 3

  1. Bela    -  2021-07-18, 09:28

    Gerb. Veryga,
    Ačiū už nuoširdžiai pateiktus faktus, kurie visiems aiškūs, tik ne visi garsiai juos pasako. Lietuva dar turi šansų išgelbėti tautą nuo „progresyvių“ brukamų kvailysčių.
    Tegu mums užteks kantrybės, užsispyrimo, ištvermės ir sumanumo.
    Tesaugo mus Dievo malonė.

    Atsakyti į šį komentarą
  2. Birutė    -  2021-07-18, 18:42

    Aš tą irgi jau seniai pastebėjau, kad politikai, ypač ne valdantieji, sėdi kaip pelės po šluota bijodami išsakyti savo nuomonę. Gal tikrai galima bandyti suprasti ir juos. Bet jei jau esi tokiame darbe, tai manau turi susitaikyti.
    O,, progresyviesiems „laužysim ragus, gana jau prisivaideno. Yra laisvi gali čiuožti iš kur atėję.
    Nepavyks normalių žmonių paversti gyvuliais ir įteigti jiems, kad sugyvulėjimu reikia didžiuotis kadangi tik šitaip šiandien gyvena,, tikri žmonės“

    Atsakyti į šį komentarą
  3. Vygandas    -  2021-07-23, 07:29

    Mūsų kartai išpuolė ne karo periodas, bet žmonijos naikinimo… Kas kada galėjo pagalvoti, jog Marijos žemėje bus prievarta brukama įteisinti Dievo mirtimi pasmerktus bjaurius iškrypimus, narkotikus. Kalčiausia – rinkėjai, kurie neina į rinkimus, o atėjusieji balsuoja už šlykščias permainas…

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Šeimų Sąjūdis
Lasvas žodis

Apklausa

Ką manote apie rugsėjo 10 protesto akciją?


  • Ji įvyks net ir be leidimo (68%, 71 balsavo)
  • Leidimas bus gautas iš ji įvyks taikiai (13%, 14 balsavo)
  • Ji įvyks ir pasikartos riaušės (11%, 11 balsavo)
  • Vilnius bus blokuotas ir ji neįvyks (8%, 8 balsavo)

Viso balsavo: 104
Pradėta - 2021-09-04 @ 21:14
Pabaiga - 2021-09-09 @ 21:14

Leidžiama ... Leidžiama ...
    Jolanta Blažytė. Ar dar neatsibodo?

Jolanta Blažytė. Ar dar neatsibodo?

atsiliepimų 11 Skaityti visą įrašą
    Dainius Kepenis pranešimas: „Žmogaus teisių komiteto pirmininkas pats linkęs rūšiuoti žmones?“

Dainius Kepenis pranešimas: „Žmogaus teisių komiteto pirmininkas pats linkęs rūšiuoti žmones?“

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Džaivild Apanavičienė. Milgramo eksperimentas „Paklusnumas: elgesio tyrimas“

Džaivild Apanavičienė. Milgramo eksperimentas „Paklusnumas: elgesio tyrimas“

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Viktoras Jašinskas. Epochų sankirta

Viktoras Jašinskas. Epochų sankirta

atsiliepimų 4 Skaityti visą įrašą
    Jolanta Blažytė. Naujoji misija?

Jolanta Blažytė. Naujoji misija?

atsiliepimų 4 Skaityti visą įrašą
    Alvis Mozeris. Tvirtai apsisprendžiau niekada nekelti kojos į Covid vakcinacijos centrus, kuriais tapo ir prekybos centrai

Alvis Mozeris. Tvirtai apsisprendžiau niekada nekelti kojos į Covid vakcinacijos centrus, kuriais tapo ir prekybos centrai

atsiliepimų 7 Skaityti visą įrašą
    Nuo saujelės „tamsuolių“ valdžia atsitveria tvoromis saugomomis ginkluotų pareigūnų – ko bijomasi?

Nuo saujelės „tamsuolių“ valdžia atsitveria tvoromis saugomomis ginkluotų pareigūnų – ko bijomasi?

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Algimantas Rusteika. Norit kruvinos “revoliucijos“?

Algimantas Rusteika. Norit kruvinos “revoliucijos“?

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Arvydas Daunys. Trumpai: „Lietuvos Šeimų Sąjūdžio“ istorija ir jo nuveiktų darbų rezultatas

Arvydas Daunys. Trumpai: „Lietuvos Šeimų Sąjūdžio“ istorija ir jo nuveiktų darbų rezultatas

atsiliepimų 5 Skaityti visą įrašą
    Jolanta Blažytė. Kur dingo Skandinavija?

Jolanta Blažytė. Kur dingo Skandinavija?

atsiliepimų 3 Skaityti visą įrašą
    Ką daryti, kad būtų gerai?

Ką daryti, kad būtų gerai?

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Ramūnas Karbauskis. Jie Jums meluoja, rizikuoja Jūsų ir Jūsų vaikų sveikata

Ramūnas Karbauskis. Jie Jums meluoja, rizikuoja Jūsų ir Jūsų vaikų sveikata

atsiliepimų 2 Skaityti visą įrašą
    Andrius Martinkus. Tikroji vertybinė politika dabar yra Realpolitik

Andrius Martinkus. Tikroji vertybinė politika dabar yra Realpolitik

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Linas Bitvinskas: klasių kova pagal Šimonytės Vyriausybę

Linas Bitvinskas: klasių kova pagal Šimonytės Vyriausybę

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą

nėr to blogo, kas neišeitų į gerą. Karbauskui ir vėl pasisekė - atsikratę išdavikų taps...

Jau rašiau apie mane liūdinančią visuomenės degradaciją....

Dar daugiau sugalvos kad tik priversti įpurkšti sau tirpalą į savo ar vaiko kūną...

Jolanta Blažytė niekada tuščiai nekalba. Jūsų teiginiai apgalvoti ir argumentuotai...

Myndė,myndė ir į kelnes primyndė,apsidirbes iki ausų,faktai tavo propaganda paneigia,tai nedėk į kelnes dėl kitų,geriau...

Dar yra daug mokslinių tyrimų, kad kuo mažiau lankomasi pas gydytojus, tuo mažiau mirčių, taip...

va

patys pavojingiausi vakcinuoti,pas juos beveik pas visus yra virusas...

Va

Persirge nei platina,nei uzkrecia kitus,tai patys saugiausi zmones...

Pusantro šlubo NATO kapralo, net jei jis iš JAV - nieko neapgins ir net nebandys....

NATO - tikrai mūsų vienintelė viltis, bet ji neapgins nuo ES skleidžiamų ir prievartaujamų iškrypimų...