Naujoji „Amazon Go Grocery“ maisto prekių parduotuvė, kurios plotas yra maždaug 1000 kvadratinių metrų. yra bendrovės būstinės Sietle teritorijoje. Kaip ir „Amazon Go“ parduotuvėse, pirkėjui neteks delsti atsiskaitant už prekes – technologijos padarys viską už jį. Atidaryta nauja pilno dydžio parduotuvė simbolizuoja „Amazon“ perėjimą nuo aptarnavimo be kasų technologijų testavimo prie plataus jų diegimo.
„Amazon“ tęsia plėtrą į mažmeninės prekybos maisto pramonės sritį, priversdama nervintis „Walmart“, „Kroger“, „7-Eleven“, „Insatacart“ ir panašias kompanijas, pasidalinusias tarpusavyje rinką.
Bendrovė dirbo su šia parduotuve nuo 2015 m., išbandydama pirkėjų aptarnavimo be kasų technologiją dviejose dešimtyse „Amazon Go“ mini parduotuvių visoje šalyje.
Naujovės esmė yra ta, kad pirkėjui nebereikia stovėti prie kasos, laukiant, kol bus nuskaityti jo pirkiniai, ir jis galės už juos susimokėti. „Go“ parduotuvėse nėra kasos aparatų. Nuskaitęs „Amazon“ programos QR kodą prie įėjimo, pirkėjas pasiima viską, ko nori nuo lentynų, ir išeina neužsilaikydamas. Pirkinių kaina automatiškai nurašoma papildinio pagalba.. Jokio bendravimo su personalu. Jei reikia, dešimtys darbuotojų, kurie papildo lentynas, yra pasirengę atsakyti į klausimus.
Sietlo robotizuota 930 kv. metrų parduotuvė, yra mažesnio dydžio nei tipinių JAV prekybos centrų, kurie paprastai yra keturis kartus didesni. Joje neketinama papildyti vidutinės amerikiečių šeimos mėnesio maisto atsargų. Jos tikslas – padėti miesto gyventojams, grįžtantiems namo po darbo, susipirkti vakarienę, rašo CNBC.
Asortimentą sudaro apie 5000 prekių, įskaitant mėsą ir pieno produktus, žuvį, daržoves ir vaisius, pyragus, namų apyvokos reikmenis ir alkoholį.
Kiekvienas prekių vienetas turi atskirą kainą, tai yra, nieko nereikia sverti. Pavyzdžiui, bananai kainuoja 19 centų už vienetą, o avokadai – 49 centus. Natūralu, kad jie visi yra vienodo dydžio.
Tai yra reikšmingas žingsnis į priekį įmonei, kuri anksčiau turėjo keletą maisto prekių parduotuvių, pardavinėjusių paruoštus pusryčius ir užkandžius tiems, kurie neturi laiko pilnaverčiams pietums. Ir „Amazon“ nesiruošia sustoti. „Mes ką tik pradėjome“, – sakė mažmeninės prekybos viceprezidentas Cameronas Janesas. „Čia – ir visose fizinėse parduotuvėse – mes stengiamės pradėti nuo kliento ir sukurti ką nors naujo.“
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis