infa.lt

Ne, ačiū: Italija vadovauja maištui prieš ES raginimą persėsti į elektromobilius

27 gegužės
13:09 2023

nuotr: Ferrari

Italija vadovauja maištui prieš Europos Sąjungos planus sugriežtinti išmetamųjų teršalų ribas ir priversti vairuotojus persėsti į elektrines transporto priemones, o Ministrė Pirmininkė Džordžija Meloni (Giorgia Meloni) pažadėjo ginti darbo vietas automobilių pramonėje, praneša „Breitbart News” leidinys.

Praėjusį spalį valdžią gavusi G. Meloni koalicija iš karto pabandė sužlugdyti ES pastangas iki 2035 m. uždrausti naujų automobilių, varomų iškastiniu kuru, pardavimą, kurioms pritarė jos pirmtakas Mario Draghi.

Atidėjimas nepavyko ir ES kovo mėnesį pastūmėjo susidorojimą, nors Meloni teigė, kad „nepagrįsta“ uždrausti naujus vidaus degimo variklius ir turėtų būti leista pardavinėti transporto priemones, varomas biokuru ir kitais tradiciniais šaltiniais.

Dabar Meloni bando imtis kitokios taktikos, siekdamas paremti beveik 270 000 tiesioginių ar netiesioginių Italijos automobilių sektoriaus darbuotojų, kuriems 2022 m. teko 5,2% BVP.

Europos automobilių tiekėjų asociacija (CLEPA) įspėjo, kad perėjimas prie visiškai elektrinių automobilių gali lemti, kad iki 2035 m. Italijoje vien automobilių tiekėjų sektoriuje gali būti panaikinta daugiau kaip 60 000 darbo vietų.

AFP praneša, kad Italijos vyriausybė šią savaitę perėjo į kovą ir tiesiogiai pasipriešino planuojamiems „Euro 7” teršalų standartams, prisijungdama prie septynių kitų ES valstybių narių, įskaitant Prancūziją ir Lenkiją, ir reikalaudama, kad Briuselis atsisakytų naujų ribinių verčių.

„Italija rodo kelią, mūsų pozicijai pritaria vis daugiau žmonių”, – sakė įmonių ministras Adolfo Urso, karštai ginantis nacionalinę pramonę prieš tai, ką jis pavadino „ideologine vizija” apie klimato kaitą.

ES planas „akivaizdžiai neteisingas ir net nenaudingas aplinkosaugos požiūriu”, pridūrė transporto ministras Matteo Salvini iš „Lygos” partijos, kuri dalijasi valdžia su Meloni  „Italijos broliais”, sakoma AFP pranešime.

JAV automobilių pramonės darbuotojai jau išreiškė susirūpinimą dėl siekio visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių vardan žaliosios ideologijos.

Panašu, kad vairuotojai Italijoje su tuo sutinka, atsižvelgiant į tai, kad infrastruktūra, skirta elektromobiliams aptarnauti, yra menka.

Šalyje yra tik 36 000 elektros įkrovimo stotelių, lyginant su 90 000 Nyderlanduose – šalyje, kuri yra tik nedidelė dalelė lyginant su Italijos dydžiu.

„Italijoje nėra jokio entuziazmo dėl elektromobilių”, – AFP sakė automobilių duomenų bendrovės „Jato Dynamics” analitikas Felipe Munoz.

„Pasiūla yra skurdi, o nacionalinis automobilių gamintojas „Fiat” gamina tik vieną modelį”.

Savo ruožtu, legendinis Italijos automobilių gamintojas „Ferrari” neketina artimiausiu metu atsisakyti vidaus degimo variklių ir pereiti prie visiškai elektrinių ar hibridinių automobilių.

Kaip pranešė „Breitbart News”, įmonė jau pažadėjo ir toliau gaminti aštuonių ir 12 cilindrų variklius, kurie yra tapę jos vizitine kortele, bent jau iki 2030-ųjų pabaigos.

infa.lt: panašu, jog šalys supranta, kad visa ši „klimato kaitos” ideologija tėra laikinas dalykas, ir viešai sutinka su EK siūlymais tik tol, kol iš to gali gauti pinigų.

Priėjus ribą, kad reikės pradėti mokėti pačioms ir prarasti darbo vietas – ratas gali apsisukti labai greitai. Kaip matome – jis jau sukasi, ir, gali būti, kad nereikės laukti net iki 2035 metų, kad pamatytume kaip baigsis „klimato kaita„.

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 285

Žymos:

Atsiliepimų 3

  1. Anonimas    -  2023-05-27, 13:17

    Šaunuolisi italai. Protingi žmonės ,atskiria šidą nuo aukso . Priatarou 100 proc.

    Atsakyti į šį komentarą
  2. Jonas    -  2023-05-27, 15:07

    Nuo 2027 m. bus tik viena didelė ES statinė, kurioje bus visas kuras ir degalai. Kas norės parduoti šį iškastinį kurą, mūsų atveju tai daugiausia bus “Österreichische Mineralölverwaltung Aktiengesellschaft” (OMV), turės pirkti teises aukcione per bendrą ES prekybos platformą.

    Kasmet statinė vis mažėja.”

    Atsakyti į šį komentarą
  3. Elektomobilis    -  2023-05-27, 23:28

    tai ne kas kita,kaip zmogaus teises i laisva judejima atemimas! Uz jo paties pinigus.

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Ar pritariate, kad opozicijos kandidatai mestų burtus, katras vienas iš jų liks prezidento rinkimuose?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...

O kas suteikė teisę “seimui” spręsti už mane?...

Ar tai verta dėmesio naujiena? kad kairieji marksistai jau seniai pramušė dugną žinome, gal tik...

Tomai, negalima taip negražiai atsiliepti apie mūsų dabartinėje valdžioje esančius buvusius komunistus vei įslaptintus KGB...

Okupacijos laikų kolaborantas su daugiau kaip 30 m. narystės TSKP stažu man ne autoritetas. Kandidatas...

2030 m. paties seimo gali nebūti. Bus eurosojūzo vietinė taryba....

Blazyte, laiskas keisti straipsniu fotografijas, ta su raudona ir su violetine jau smarkiai nusidevejo, reiktu...

o kiek žmonių psichologine prievarta buvo verčiami skiepytis " išmes iš darbo", "negalėsi maisto nusipirkti...