Elonas Muskas nepasiduos reklamuotojų šantažui boikotuoti „Twitter”, jei nebus įvesta cenzūra
Elonas Muskas žada nenusileisti reklamuotojų grasinimams boikotuoti „Twitter”, kad būtų išsaugota cenzūra, ir netgi pats grasina.
Naujam generaliniam direktoriui perėmus kontrolę, reklamuotojai pradėjo abejoti savo santykių su „Twitter” tęstinumu.
Į ką E. Muskas pareiškė, kad nenusileis kairiųjų boikotams ir sužadins „termobranduolinę” reakciją, įvardydamas viešai bei sugėdindamas tas bendroves.
„Twitter” pajamos labai sumažėjo dėl kairiųjų aktyvistų grupių spaudimo reklamuotojams, nors turinio moderavimo srityje niekas nepasikeitė ir darėme viską, ką galėjome, kad nuramintume aktyvistus. Nepaprastai apsirikta! Jie bando sunaikinti žodžio laisvę Amerikoje”, – sakė jis „Twitter”.
Twitter has had a massive drop in revenue, due to activist groups pressuring advertisers, even though nothing has changed with content moderation and we did everything we could to appease the activists.
Extremely messed up! They’re trying to destroy free speech in America.
— Elon Musk (@elonmusk) November 4, 2022
„Laikas nustoti pataikauti aktyvistams, nes jie nesustos prieš nieką, kad pakenktų „Twitter”, kad ir ką darytumėte”, – atsakė konservatorius Ianas Milesas Cheongas, į kurį Muskas atsakė: „Jūs teisus.”
Tačiau kitas „Twitter” naudotojas turėjo idėją, ką generalinis „Twitter” direktorius galėtų padaryti.
„Brangus @elonmusk: turite beveik 114 000 000 000 „Twitter” sekėjų. Įvardykite ir sugėdinkite reklamuotojus, kurie pasiduoda reklamos boikotui. Kad galėtume juos kontrboikotuoti. Ir kuo greičiau pradėkite savo 8 dolerių mėnesinę prenumeratą. Kad jau dabar galėtume pradėti kompensuoti prarastas pajamas”, – sakė Mike’as Davisas.
Dear @elonmusk:
You have nearly 114,000,000 Twitter followers.
Name and shame the advertisers who are succumbing to the advertiser boycotts.
So we can counter-boycott them.
And get your $8 monthly subscription going asap.
So we can start to makeup for lost revenue now. https://t.co/0IAKTnXTes
— 🇺🇸 Mike Davis 🇺🇸 (@mrddmia) November 4, 2022
„Ačiū. Termobranduolinis įvardijimas ir sugėdinimas yra būtent tai, kas nutiks, jei tai tęsis”, – atsakė E.Muskas.
Thank you.
A thermonuclear name & shame is exactly what will happen if this continues.
— Elon Musk (@elonmusk) November 4, 2022
Kai kurios organizacijos, įskaitant „Media Matters for America”, NAACP, „the National Center for Transgender Equality”, ir „the Union of Concerned Scientists”, parašė laišką kai kurių pagrindinių „Twitter” reklamuotojų vadovams, kuriame išreiškė savo susirūpinimą.
„Gerbiami vadovai: Elonas Muskas, perėmęs „Twitter”, pažadėjo tokiems reklamuotojams, kaip jūs, kad socialinis tinklas netaps „laisvai valdomu pragaro slėniu” ir išliks „šiltas ir draugiškas visiems”, – teigė grupė.
„Tačiau saugokitės: Musko pažadai jokiu būdu tiksliai neatspindi jo planų dėl „Twitter” ir neatspindi besikeičiančios platformos tikrovės, kuri, valdant Muskui, keičiasi kas minutę. Jei Elonas Muskas įvykdys tik dalį to, ką jau įsipareigojo padaryti, „Twitter” nebus ir negali būti saugi platforma prekių ženklams. Reklamos užsakovai turi imtis skubių veiksmų”, – teigė jie.
„Tarp pirmųjų Musko, kaip savininko, veiksmų buvo pavojingos sąmokslo teorijos apie smurtinį išpuolį prieš Atstovų Rūmų pirmininkės Nancy Pelosi vyrą skleidimas. Jis taip pat atleido kelis aukščiausio lygio vadovus, įskaitant „Twitter” teisinės politikos, pasitikėjimo ir saugumo vadovę Vijaya Gadde.
„Per 24 valandas nuo tada, kai Muskas perėmė nuosavybę, platformą užplūdo neapykanta ir dezinformacija. Ekstremistai ne tik džiaugiasi, kad Muskas perėmė „Twitter”, bet ir mato tai kaip naują galimybę skelbti pačius įžeidžiamiausius, priekabiausius ir rasistinius žodžius bei vaizdus. Tai apima ir aiškius grasinimus smurtu prieš žmones, su kuriais jie nesutinka. Jei „Twitter” nedės sąmoningų pastangų spręsti tokio pobūdžio įžeidimų ir neapykantos problemos, jūsų prekių ženklai aktyviai rems vis spartėjantį ekstremizmą”, – teigė jie.
„Be to, jis pagrasino drastiškai sumažinti darbuotojų skaičių, todėl pirmiausia šalinimo sąraše atsidurs tie, kurie yra atsakingi už bendruomenės standartų palaikymą ir naudotojų saugumo apsaugą. E. Muskas taip pat viešai palaikė idėją atkurti žinomų asmenų paskyras, kurias „Twitter” buvo užblokavęs už politinio smurto kurstymą ir šlovinimą, su rinkimais ir KOVID susijusią dezinformaciją bei žmonių įžeidinėjimą dėl jų rasės, etninės kilmės, tautybės, seksualinės orientacijos, lyties, lytinės tapatybės, religinės priklausomybės, amžiaus ar negalios”, – teigė grupė.
„Jūsų įmonės yra 20 didžiausių „Twitter” reklamuotojų JAV, kasmet tam išleidžiančių šimtus milijonų dolerių. Jūsų laikysena ir reakcija į Musko planus šiuo metu yra svarbi jūsų prekės ženklams.
Mes, žemiau pasirašiusios organizacijos, raginame jus informuoti Muską ir viešai įsipareigoti, kad nutrauksite bet kokią reklamą „Twitter” visame pasaulyje, jei jis įgyvendins savo planus pakenkti prekių ženklų saugumui ir bendruomenės standartams, įskaitant turinio cenzūros panaikinimą. Tai reiškia, kad E. Muskas neturi atšaukti pagrindinių „Twitter” jau dabar taikomų moderavimo taisyklių ir turi įsipareigoti iš tikrųjų užtikrinti šių taisyklių laikymąsi”, – teigė jie.
„Mes žinome, kad prekės ženklo saugumas jums labai svarbus. Todėl jūs taip pat turite moralinę ir pilietinę pareigą pasisakyti prieš vienos įtakingiausių pasaulyje komunikacijos platformų degradaciją ir reikalauti, kad Muskas laikytųsi jums duoto pažado užtikrinti, kad „Twitter” būtų visiems draugiška ir pilietiška vieta”, – sakė jie.
→ PAREMTI infa.lt → Naujienlaiškis