„Cybertruck“ savininkų klubo skaičiavimais, nuo anonso apie elektrinį pikapą kasdien gaunama vidutiniškai 5873 išankstiniai užsakymai. Bendras jų kiekis viršijo pusę milijono automobilių. Ir dauguma pirkėjų nori brangesnių bei galingesnių versijų.
Lapkritį „Tesla“ pristatė ilgai lauktą „Cybertruck“ elektrinį pikapą. Automobilis sukėlė įvairių nuomonių visuomenėje bangą: vieni žavėjosi dizaino drąsa ir brutalumu, kiti vadino jį primityviu. Bet kokiu atveju, jis pritraukia spaudos, o taip pat pirkėjų, pasirengusių iš anksto užsisakyti automobilį, dėmesį.
Iki lapkričio pabaigos 200 tūkst. žmonių pervedė į bendrovės sąskaitą po 100 JAV dolerių, rezervuodami „Cybertruck“. Apie tai buvo pranešta, oficialiai tačiau nuo to laiko įmonė nevedė išankstinių užsakymų apskaitos. Tačiau tai nesutrukdė „Tesla“ klientams patiems paskaičiuoti jų skaičiaus. Paaiškėjo, kad užsakymų skaičius jau viršijo pusę milijono.
Būsimųjų „Cybertruck“ savininkų klubo tinklalapyje pasirodė įrašas: „522 764 išankstiniai užsakymai, vidutiniškai 5873 užsakymai per dieną, per 89 dienas nuo anonso vakaro (įskaitant)“.
Ten taip pat sakoma, kad tik 17% klientų nori vieno variklio versijos – tai yra pigiausios, kainuojančios tik 40 000 JAV dolerių. Likusieji yra pasirengę įsigyti modelius su dviem ar trimis varikliais.
Bendrovė ketina metų pabaigoje išleisti dvi pažangesnes „Cybertruck“ versijas, kurių eigos nuotolis sieks nuo 480 iki 800 km.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis
Kas gali norėt šito pabaisos? 😀