Išgirstas teiginys, kad Kinijoje šiuo metu esančią santvarką galime vadinti nacional-socializmu, privertė stabtelėti ir susimąstyti.
Panašu, kad Valstybės savarankiškumą (suverenitetą) skelbiantys bei jo įgyvendinimo siekiantys neturi jokios kitos atramos kaip Dangų ir savą Visuomenę.
Nesinori Dvasinės Tikrovės aptarinėti, tačiau apie Visuomenę šį tą galima pasakyti.
Vienas pamatinių teiginių būtų toks, kad Visuomenė vientisa atrodo žvelgiant iš tolo.
Artėjant vaizdas keičiasi, Visuomenė išsiskleidžia į grupių ir narių įvairovę, dėl to galima teigti, kad Visuomenė drauge yra ir Įvairuomenė.
Įvairovę Visuomenėje suvokti ir aprašyti yra buvę daug bandymų: vediškoji varṇų* sistema, skirstymas luomais, astrologija, numerologija, socialiniai mokslai, psichologinės sistemos, socionika.
* „Varṇa“ (sanskrito kalba: वर्ण, romanizuota – „varṇa“), sanskrito kalbos žodis, turintis keletą reikšmių, įskaitant tipą, tvarką, spalvą ar klasę.
Įdomu tai, kad ir vediškoji tradicija, ir socionika pateikia tapatų vaizdą.
Varṇos, kurias mums įprasta pristatyti kaip kastas, turi savo paskirtis:
1. Dvasininkai – minties darbininkai, regimos ir neregimos Tikrovės tyrinėtojai ir operatoriai;
2. Visuomenės rikiuotojai – kariai-administratoriai;
3. Gamybos, įvairių veiklų organizatoriai;
4. Darbininkai ir atlikėjai.
(Penkta grupė – Neliečiamieji. Tai yra – svetimi, čiabuviai.)
Socionikos požiūriu objektyviai egzistuoja 16 asmenybinių tipų, kurie gali būti sugrupuoti į keturias kvadras: 1. Sumanytojų; 2. Rikiuotojų; 3. Tiekėjų (gamybos organizatorių); 4. Darbininkų.
Panašu, kad lygiai taip, kaip Gamtinėse bendrijose, ir Visuomenėse veikia tas pats – Ardiškumo principas. Taigi, ir Varnos, ir Kvadros gali būti vadinamos Visuomenės Ardais. Taip pat galima būtų teigti, kad visos Visuomenės savo prigimtimi yra ardiškos, o Varṇų-Kvadrų-Ardų bei jų atstovų atsakomybės laipsniai ir atsakomybių ribos Visuomenėje skiriasi.
Grįžtant prie Nacional-socializmo ir Visuomenės savarankiškumo temos, be Valstybės kaip Visuomenės įsteigto darinio neįmanoma jos aptarinėti. Netgi pasaulinės žydijos saviorganizacijos formą galima įvardinti kaip tinklinę valstybę (A. Školnikovo teiginys).
Kaip Visuomenės, taip ir jos darinio – Valstybės – savarankiškumui įgyvendinti reikalingas kiekvieno Ardo skirtingas indėlis. Viena aišku, kad be sąveikos ir sutarimo tarp Visuomenės Ardų joks savarankiškumas neįmanomas. Lieka Priklausomybė.
Išvada būtų tokia: JEI NORIME savarankiškumo atstatymo, TUOMET REIKIA atstatinėti sąveiką tarp mūsų Visuomenės Ardų. Jei NORIME sąveikos tarp Ardų, tada REIKIA pradėti Ardų kristalizacijos procesus. NORIME kristalizacijos procesų Arduose? – REIKIA telkti būrelius tą suprantančių Arduose. Kas ir kaip turėtų tai pradėti? Gal Sumanytojai sąveikoje su Visuomenės Rikiuotojais.
Kelias labai ilgas, nes eina per visų Ardų atstovų širdis ir sąmones, o laiko maža. Planetarinių vyksmų fone atrodo, kad jo visai nebeliko. Kita vertus, prieš akis – visa amžinybė.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis
tipai trumpai :
1.Pil ieciai,kurie domisi ir gina savo pili.
2.Zombiai,kurie kenkia Lietuvai,tarnaudami pasaulio parazitynui(landsbergine,gzybovsk.,tapin.,sakalien.,liberastine sutve).
3.Lavonai,kurie nesidomi politika , nedalyvauja pilies gynyboje ir leidzia parazitynui naikinti.
Pranas Valickas, perskaitęs mano rašinį taip į jį atsiliepė. Jam sutikus, dalinuosi:
„Teisingai parašei.
Sumanymą gali sukurti tik išminčiai-pramanai-(bramanai)-dvasininkai. Bet ar mes jų turime?
Bavavat-Gitoje rašo, kad suiručių laikais tvarką gali atkurti tik bramanas-karys,
t.y. žmogus, kuris iš pašaukimo yra bramanas, bet kartu yra ir karo vadas.
Pavyzdžiui, per Irano revoliuciją dabartinis Ajatola Alis Hamenėjus buvo ne tik aukštas dvasininkas revoliucijos vado Homeinio mokinys ir padėjėjas,
bet ir aukštas karininkas-savanoris. Per Irako-Irano karą kovėsi fronte. Tai yra bramanas-karys. Alis Hamenėjus nuo 1989 metų vadovauja Iranui ir
per tą laikotarpį savo valstybę labai sustiprino. Net JAV nesiryžta prieš jį pradėti karo, nors ir gąsdina visokiomis sankcijomis.”
Kai jau remiesi religiniais raštais tai būk malonus bent pasidomėk kaip jie teisingai rašosi – Bhagavad-Gita. Ir remkis šiuo atveju ne kažkokiu Pranu, o būtent tais raštais, kuriuose rašoma, kad yra tik brahmanai, o ne bramanai.Ir ne kariai jie.
Pasidomėk, kas apie Brahmaną rašoma bent wiki (labai siaurai), nors vargu ar taip iškart suprasi: wikipedia.org/wiki/Brahmanas
Iš tiesų užkniso tie profanai bandantys apsimesti specialistais ir malantys atvirą šūdą. Rašykite geriau apie tai ką tikrai išmanote, ko lendate į dieviškąsias sritis.
Apie patį straipsnį net nekalbėsiu, vien ko verta paskutinė penktoji grupė „svetimieji, čiabuviai” 😀
taip,Dvasia + Materija arba abu viename t.b.,kad vesti.