Paslauga apima tokias funkcijas kaip paskyros stebėjimas ir platesnės auditorijos skatinimas, o jos kaina yra 11,99 JAV dolerio (11,2 eur)
Bendrovė „Meta” paskelbė, kad ketina išbandyti mėnesinę prenumeratos kainą savo „Facebook” ir „Instagram” platformoms, imdama iš naudotojų mokestį už papildomas paslaugas.
Akreditacija, pavadinta „Meta Verified”, siekiama apsaugoti paskyras ir užtikrinti, kad paskyros turėtojas yra tas, kuo jis prisistato.
Be to, ji apima pažangų klientų aptarnavimą ir, pasak „Meta”, geresnį auditorijos pasiekiamumą.
Šis žingsnis žengtas po to, kai neseniai „Twitter” pranešė, kad iš nemokamų paskyrų pašalina savo dviejų veiksnių autentifikavimo paslaugą, todėl kyla klausimas, kiek ilgai socialinės žiniasklaidos paskyros išliks tikrai nemokamos.
„Meta” bando mėnesio prenumeratos paslaugą
„Meta” tinklaraštyje paskelbta „Meta Verified” – tai mėnesinė prenumeratos paslauga, teikianti išskirtinių privalumų turinio kūrėjams, naudojantiems „Facebook” ir „Instagram”.
Bendrovė teigia, kad užsisakius paslaugą paskyros turėtojas bus labiau apsaugotas, taip pat turės daugiau reklamos galimybių pasiekti platesnę auditoriją.
Užsiregistravusieji savo paskyroje gaus patvirtintą ženklelį, tačiau jiems reikės įveikti daugiau kliūčių nei vidutiniam naudotojui – pirmiausia reikės įrodyti savo tapatybę pateikiant vyriausybės išduotą asmens tapatybės dokumentą.
Patvirtinti naudotojai gaus ne tik ženklelį, bet ir geresnę paskyros apsaugą, nes „Meta” stebės, kaip aptikti apsimetėlius, be to, jie galės kreiptis į tikrą asmenį, jei kils klausimų.
Meta taip pat žada padidinti patikrintų naudotojų paskyrų matomumą platformose, nors verta paminėti, kad Meta sąlygose pažymima, jog mažesnį sekėjų skaičių turinčių naudotojų įsitraukimas gali didėti labiau nei tų, kurie turi didesnį sekėjų skaičių.
Šiuo metu paslauga bandoma Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje, o „Meta” teigia, kad netrukus planuoja „Meta Verified” įdiegti ir kitose pasaulio šalyse.
Kiek kainuos „Meta Verified”?
Šiuo metu paslauga teikiama tik Naujojoje Zelandijoje, o jos prenumerata kainuoja 11,2 euro.
Tačiau ši kaina taikoma tik tiems, kurie moka internetu. Tie, kurie prenumeruojasi per „Android” arba „iOS” telefonus, kas mėnesį turės mokėti šiek tiek daugiau – 14,99 JAV dolerio (14 eurų), tikriausiai tam, kad būtų kompensuoti platformų mokesčiai.
Šiuo metu nėra jokio kainų plano verslo paskyroms, nes „Meta” patikrintą schemą taiko tik asmeninėms paskyroms.
Į socialinę žiniasklaidą ateinantys mokesčiai
Pranešimas apie naujas prenumeratos kainas „Instagram” ir „Facebook” naudotojams buvo paskelbtas netrukus po to, kai „Twitter” paskelbė, kad panaikins dviejų veiksnių autentiškumo patvirtinimą nemokamiems naudotojams, o ši paslauga taps išskirtiniu „Twitter Blue” naudotojų privalumu.
Netrukus po to, kai Elonas Muskas perėmė „Twitter” valdymą, jis atnaujino „Twitter Blue” – mokamą prenumeratos paslaugą, kuri naudotojams suteikia ženkliuką šalia jų vardo. Anksčiau jos ženkliukas buvo nemokamas, tačiau prieinamas tik aukšto lygio paskyrų turėtojams.
Mokamų socialinės žiniasklaidos paskyrų funkcijų įvedimas gali būti laikomas platformų bandymu sumažinti ir atpiginti savo paslaugas, reaguojant į mažėjantį reklamos kiekį, su kuriuo neseniai susidūrė ir „Twitter”, ir „Facebook”.
→ PAREMTI infa.lt → Naujienlaiškis
Apmokestins tuščiakalbius…
kad ir uz dyka to brudo nereikia!
blin, tikrai tam pritariu, taip jau seniai reikėjo. Bus galima suskaičiuoti, o kiek tikrai nuprotėjusių yra, nes dabar dauk kas dėl šiaip ten tūno.
Reikės susimokėti, kad jie apie tave renka duomenis. Kasos savitarna.
Meta fysbuke imk už viska pinigus ir cenzūruok ir toliau kol bankrutuosi pagaliau