infa.lt

Arvydas Daunys. Dėkoju viso LŠS vardu Nidai Vasiliauskaitei, kad atsiribojo nuo Lietuvos Šeimų Sąjūdžio

10 lapkričio
19:02 2022

Arvydas Daunys

Išties sukrečianti (pozityviai) žinia.

Bandau atsakyti į kai kuriems kylantį klausimą – kodėl Nidai Vasiliauskaitei nepakeliui su LŠS, ką ji pati ne kartą sakė.

Pirmiausias argumentas ko gero būtų tai, kad LŠS nemato jokios antros Lietuvos. Mes už visą Lietuvą stovime, neišskiriant kažkurios grupės, nes, pilnai gali būti taip, kad tie, kuriems šiandien gerai ir jie tyli – ryt prisijungs prie mūsų.

Vienas iš svarbesnių žingsnių būtų – paversti savo priešus draugais, o ne draugus versti priešais, kaip tą aktyviai daro Nida. Nes priešu gali būti vadinamas ir tas, kas ne iki galo suprato, kas buvo suklaidintas.

Kiltų klausimas – o su kuo Nidai pakeliui? Atsakymas tikrai įdomus. Žemiau tą klausimą panagrinėsiu atskirai.

Nuotraukoje matote jos pareiškimą, kad Lietuvos Šeimų Sąjūdis klaidina žmones, kuriame aiškinama jog Konstitucija niekaip nepažeidžiama, priimant Šeimos statusui prilyginamą „Civilinės partnerystės įstatymą. Nagi panagrinėkime papunkčiui jos teiginius:

„Konstitucija neapibrėžia šeimos sampratos“ teigia Nida – tarp eilučių skaitome – „Šeima gali būti bet kas, vyras-vyras, moteris-moteris“. Tai LGBT teiginiai.

Paprastam žmogui Šeimos sampratos apibrėžti nereikia – tai kiekvienas pajunta nuo vaikystės su motinos pienu. Tai pats pirmas dalykas, kurį supranta kūdikis vos tik pradėjęs mąstyti. Ir tas supratimas lydi jį per visą savo gyvenimą. Deja, kaip šiandien matome – ne kai kuriuos visus.

Nida Vasiliauskaitė

Ir nenuostabu, kad Konstitucijos kūrėjai nematė jokio reikalo to detalizuoti – kam aiškinti tai, kad Saulė šviečia danguje. Tai juk akivaizdu.

Tačiau jie parašė aiškiai, kad Konstitucija yra vienas nedalomas aktas, leisdami suprasti, jog negalima vienos eilutės nagrinėti atskirai, neatsižvelgiant į kitas.

Tai imant tas eilutes bendrai – „santuoka sudaroma laisvu vyro ir moters sutarimu”, tuo sukuriant šeimą. Vyro ir moters, be jokių išvedžiojimų.

Taip pat akivaizdu, kad santuoka nėra verslo sutartis (neskaitant atskirų atvejų) – tai aktas, skirtas sukurti ŠEIMĄ, iš ko seka, kad šeima sukuriama tik vyro ir moters sąjungos dėka, siekiant auginti vaikus, dalintis gyvenimu bei kurti naują gyvybę – valstybės, mūsų Tėvynės ateitį.

Nida Vasiliauskaitė 100% remiasi buvusio Konstitucinio teismo pirmininko Dainiaus Žalimo išaiškinimu, kad „Šeima yra neutrali lyčiai“.

Nida savo laidoje yra minėjusi, jog ji už partnerystę, kas yra raudona linija LŠS, nes akivaizdu, jog įteisinus partnerystę (pagal siūlomo įstatymo punktus – santuoką) – ji ES teismo sprendimais bus prilyginta Šeimai, ko siekia LGBT ideologai ir ką puikiai žino Nida Vasiliauskaitė, kadangi yra buvusi (?) viena iš jų ideologų, tik to niekur neįvardija arba pamini prabėgomis. Priminsiu, kas neskaitė – rekomenduoju paskaityti programą, kurios viena iš bendraautorių yra Nida Vasiliauskaitė: „Tolerancija ir multikultūrinis
ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose”.

Prilyginus partnerystę Šeimai, partneriams automatiškai bus duotas leidimas įsivaikinti vaikus, kurių nė vienas iš partnerių savarankiškai gimdyti nenori, o kartu tiesiog negali dėl gamtos dėsnių. Jie nori be pradėjimo, išnešiojimo ir gimdymo kančių gauti gatavą, kitų pagimdytą „produktą“, tiesiog popieriniu, jų pačių kuruojamų tarnybų arba teismo sprendimu.

Kadangi vaikų teisių įstatymas jau priimtas – konvejeris atimti vaikus bus įjungtas pilnu greičiu tada, kai atsiras „paklausa“. Ir ji tikrai atsiras, kai tik bus įteisinta partnerystė, o sekant su ja ir Šeimos statusas „partneriams“.

Nidos Vasiliauskait4s komentaras

Pilnas prisipažinimas

Bus kalbama apie „geriausią vaiko interesą“, bet jeigu kas paklaustų tų vaikų – ar jie tikrai nori būti atimti iš „juos skriaudžiančios šeimos“ – tik vienetai atsakytų „Taip“. Nes šeima – tai kraujo ir artumo šauksmas net tada, kai joje nėra taip gera gyventi, kaip tą nurodo įstatymai.

Šeima – tai motinos širdies plakimas esant isčiose, kuris dar negimusiam kūdikiui yra kaip lopšinė, kaip apsauga nuo pavojų ir nusiraminimo priemonė motinos krūtis ir jos švelnios rankos, kaip pasaulis, kurį kūdikis pamato pirmą kartą pramerkęs akis ir išvydęs pasilenkusios ties juo motinos veidą. Ir tėtis, kuris jo akyse yra stipriausias pasaulyje ir apgins jį nuo visų jame gresiančių pavojų.

Aš galėčiau daug rašyti apie tai, kiekvienas iš mūsų rastų ką prie to pridėti, bet nenorėtų nieko atimti. Tik pridėti – nes šeima tai viskas ką mes turime ir viskas, dėl ko galėtume paaukoti viską.

Ar „vaiko teisių“: įstatymas atsižvelgs į tikruosius vaiko interesus išsaugoti savo šeimą ir gyventi su ja? Aš tuo labai abejoju, nes vaikų reikės „naujoms šeimoms“. Ir jos turės kuo užmokėti už „kokybišką produktą“. Tikėtina, kad vaikų iš asocialių šeimų partneriai nenorės – jiems reikės su gera genealogija, sveikų ir gražių vaikų. Todėl esu įsitikinęs, kad praėjus Seime „civilinei partnerystei“ – tai bus įgyvendinta per 3-5 metus.

Ką gali duoti du vyrai ar dvi moterys atimtam iš šeimos vaikui? – Ar jie gali pakeisti jam šeimą? Vienareikšmiškai ne. Du vyrai gali jam perduoti tik gyvenimo su dviem vyrais patirtį, kaip ir dvi moterys, taip iškreipdami vaiko pasaulėžiūrą ir gamtos dėsnių suvokimą, kurie preziumuoja, kad šeima – tai vyras ir moteris, kurie sukuria gyvybę. Ir ne faktas, kad atimtas vaikas neįgis tų pačių potraukių, kuriuos turi jo globėjai, „naujoji šeima“.

Būtent todėl, atsižvelgdamas į šiuos dalykus, Lietuvos Šeimų Sąjūdis sako NE „Civilinei sąjungai“ ir tiems, kas ją palaiko.

Nida Vasiliauskaitė skelbiasi esanti opozicija, bet panagrinėkime prieš ką nukreipta ta opozicija:

Pirmoje eilėje prieš Lietuvos Šeimų Sąjūdį, kritikuojant jo nusistatymą Partnerystės, Bažnyčios ir Šeimos atžvilgiu.

Kritikuojant mitingų vedimo būdą, – jai nepatinka, kad scenoje pasirodo dvasininkai, buvę gėjai, kurie tarp kitko, pasirodė mitingo scenoje pirmą kartą Lietuvos istorijoje ir gyvu pavyzdžiu pademonstravo, kad galima atsisakyti LGBT priklausomybės ir grįžti prie Šeimos santykių. Tikrų.

Primenu, kad LŠS nuosekliai įgyvendina savo programos punktus jau dabar, kiek leidžia organizacijos finansiniai ir žmogiškieji resursai. Paskutinė vieša akcija, stabdant Partnerystės įstatymo priėmimą, įvyko dar vakar-šiandien, ir ji davė savo vaisių – Partnerystės įstatymo pateikimas vėl buvo atidėtas.

Buvo sukelti ant kojų visi Seimo nariai, organizuoti masiniai kreipimaisi į politikus, o šiandien piketas prie Seimo, kurio metu Seimo narys mums pranešė, jog naktį įstatymas buvo išimtas iš darbotvarkės ir nusiųstas teisiniam įvertinimui.

Noriu pasakyti – lengviausia kritikuoti ir būti opozicijoje prieš kažką darančius, nes dirbantys daro ir klaidas, tačiau LŠS klaidos nėra tos, kurios daromos piktybiškai – mes tiesiog nesame profesionalai, kad iš anksto numatytume vieną ar kitą reakciją. Darome klaidų, kaip ir visi žmonės.

Tačiau jų nedaro tik tie, kurie vien kritikuoja, kaltina ir menkina. Jie visada aukštumoje, jų nėra už ką kritikuoti, nes kai nieko nedarai – tai nepadarai ir klaidų, o visos pastangos atsiperka sekėjų Patiktukais. Kaip malonu.

Konservatoriai-liberalai-laisviečiai ploja atsistoję, – kokia žinia gali būti geresnė, nei suskaldyta opozicija, iš kurios tikroji opozicija tėra tik LŠS, nuosekliai dirbantis numatyta kryptimi.

„Antroji Lietuva“, Nidos Vasiliauskaitės asmenyje tėra tik opozicija Lietuvos Šeimų Sąjūdžiui. Nėra ir jokios „Antrosios Lietuvos“. Yra tik ją ir jos planus garsinanti Nida Vasiliauskaitė.

Kokie tikrieji planai atspėti nesunku – po pastarojo jos pasisakymo apie Šeimos sampratą Konstitucijoje, tapo akivaizdu, kad Šeima, Dievas ir Tėvynė – tikrai nėra tai, ko ji siekia.

Bet Partnerystė – tai vienas jos tikslų, apie ką ji garsiai įvardijo savo laidoje pati. Taip pat jos prisipažinimas esant LGBT (Delfi, „Nida Vasiliauskaitė. Šeimų maršas: bijoti ar ginti” – paskutinė pastraipa) vargu ar palieka abejonių, kad iš amžių su mumis atėjusios visuomenės tradicijos jai yra svetimos ir nepriimtinos.

Tai, kad ji tvirtina esanti liberalė, bet kitokia – tą mes girdėjome ir kuriantis pirmai liberaliai partijai Lietuvoje, po to antrai, po to Laisvės partijai žadėjusiai daug laisvės, kurios siekiai jai yra labai artimi, bent jau partnerystės klausimu.

O Laisvės partijai nueinant iš politinio horizonto, staiga atsiranda jos politinių siekių perėmėja – „Antroji Lietuva“, kuriai, manau, labiau tiktų pavadinimas – „Antroji Laisvės partija“, Nidos Vasiliauskaitės asmenyje deklaruojanti tą pačią individo laisvę, Šeimos instituto devalvavimą ir Partnerystės įteisinimo siekį.

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 5 277

Žymos:

Atsiliepimų 25

  1. PASAKOS IŠ RŪSIO    -  2022-11-10, 19:14

    Ar nenusibodo?Klausiu-ar nenusibodo pilstyti iš tuščio į kiaurą?Airijoje yra ir Stambulo konvencija, ir tos pačios lyties santuokos ir net vaikų įsivaikinimas. Ir niekas nesprogsta iš pykčio. Airija turtingiausia šalis, daug skirianti labdarai , labai daug atykstančių ir visi išsitenka. Beje, Airijoje pirmiausiai tai rūpestis žmogaus gerove, o Lietuvoje niekam nerūpi kaip gyvena neįgalūs žmonės, senjorai ir mažas pajamas gaunantys dirbantieji. Šeimų Sąjūdžiui yra tik viena problema ant visos Lietuvos tos pačios lyties santuokos. Šiuo metu kai kyla kainos, kyla mokesčiai nejaugi tikrai čia pati aktualiausia tema -partnerystė? Nu joooo, taip ir gyvensit Lietuvoje skurdžiai ir agresyviai.

    Atsakyti į šį komentarą
    • Ir man    -  2022-11-10, 21:21

      keista,kad esant sitiek ekonominiu,socialiniu,medicinos,svietimo,geopolitiniu problemu,zmogai uzsiciklino ties kazkieno klynu reikalais. Manau,kad mano paminetieji,daugumai seimu gresia labiau,nei kitokiu partnerystes.

      Atsakyti į šį komentarą
    • Vygandas    -  2022-11-11, 06:04

      Kadangi brokuotas Dievo sutvėrimas kalba PASAKAS IŠ RŪSIO, tai visi jo nusišnekėjimai atleistini, kaip įtartinos lyties Vasiliauskaitei…

      Atsakyti į šį komentarą
    • Laima    -  2022-11-11, 08:11

      Ačiū, straipsnis paęiu laiku, bus mažiau suklaidintų žmonių, Nida pradžioj atrodė tikra Lietuvos sąžiningų žmonių atstovė, dabar pamatėme ir kitus tikslus.

      Atsakyti į šį komentarą
    • Nesutinku    -  2022-11-11, 09:18

      Visų pirma tai Airija nieko negamina ir išteklių neturi. Gyvena kaip ir daugelis šalių – į skolą. Antra – partnerystės įstatymas kenkia ne tiek šeimai, kiek nepilnamečiams. Jiems plaunamos smegenys, tarsi nejučia keičiama pasaulėžiūra. Ten gyvena mano artimieji, ir 15-mečio sūnėno klasėje yra mažiausiai 5 gėjai/lesbietės. Manot tikrai tiek daug šitokių gimusių? O gal vis tik čia mados reikalas? Per TV net rodo laidas, kaip moteriškė pamilo baseiną!!! Apie „nekaltų” kanapių, grybukų ir kitų haliucinogenų paplitimą pasakysiu tik tiek, kad žolę rūko suaugę žmonės kasdien, kaip cigaretę. Vakarėliuose visi aptarinėja koks preparatas labiau veikia ir pan. Jiems tai jau yra norma. Dar vienas keistas dalykas: sūnėno klasę kas du metus sumaišo su paralelinėm, kad vaikai nuolat keistųsi. Kam? Kad ryšių neužmegztų? Draugų neturėtų? Jeigu jums Airija pavyzdys, tai man jūsų gaila. Ir dar: lietuviai visiškai neagresyvūs, tad nekliedėkit delfio skleidžiamų nesąmonių.

      Atsakyti į šį komentarą
  2. Skaitytojas ir Rinkėjas    -  2022-11-10, 19:36

    Nida delfiuose aktyviai propaguodavo kitokius tas žinoma.Taip Lietuvoje begalės problemu ir jos kurstomos tyčia.Smulkus ir vidutinis verslas žlugdomas,o ne verslininkams paprastiems žmonėms viskas branginama aplinkui atseit RINKOS LIBERALIZACIJA VYKSTA.Žinote aš palaikau Arvydą nes viskas prasideda nuo VYRO IR MOTERS santykio ir jų bendros šeimos.JOKIOS EKONOMIKOS JOKIE PROGRESAI AR NAUJOVĖS NEGALIMOS IR NEGALIMI BE STIPRIAUSIOS PASALYJE JĖGOS VYRO IR MOTERS SANTYKIO ! Arvydai nepasiduokite negalvokite kad esate vienas…

    Atsakyti į šį komentarą
  3. Jonas VAIŠKŪNAS    -  2022-11-10, 20:28

    Stebiuosi kokia trumpa žmonių atmintis. Negi pamiršote kas išties yra VASILIAUSKAITĘ?

    Atsakyti į šį komentarą
  4. T0mas J.    -  2022-11-10, 21:47

    „LŠS nemato jokios antros Lietuvos”.
    – sako Arvydas Daunys. Pritariu jam pilnai ir papildau:
    nematau ir jokios Antrosios Lietuvos.

    Atsakyti į šį komentarą
  5. Regis    -  2022-11-11, 00:08

    Palaikau LŠS. Nėra jie idealas, bet, kad konkrečiai dirba už mus visus, tai akivaizdu. O apie Nidą – tai šunys loja, o karavanas eina.

    Atsakyti į šį komentarą
  6. PASAKOS IŠ RŪSIO    -  2022-11-11, 08:50

    Vyganatai, tamsta matyt pats esi bedievis prisidengęs ėriuko kailiu vaidini dievingą. Daug tokių.Bet neva tie Dievo kūriniai niekaip nepasako ką tokiems žmonėms daryti kurie yra kitokie? Man jie netrukdo ir aš nežinau gal mano proanūkiai bus tokie ir ką aš galiu juos smerkti. Teisti gali tik Dievas , bet ne Vygantas ar Šeimų Sąjūdis. Ne, ne jūs esate visagaliai. Jūs patys esate brokuoti jeigu bandote kitus niekinti, žeminti.

    Atsakyti į šį komentarą
    • Bedievis    -  2022-11-11, 09:11

      Atsakau, nieko nedaryti, nes taip jie tikrai niekam netrukdo, bet būtent kai jie niekam netrukdo. O ką mums daryti, kai jie reikalauja išskirtinių teisių? Kai jie ima trukdyti, kištis į asmeninius kitų gyvenimus ir primetinėti savo nuomonę?

      Atsakyti į šį komentarą
      • Dar    -  2022-11-11, 09:19

        Niekam jie netrukdė, kai būdavo tik nuomonė, tačiau dabar peršą ir savo gyvenimo būdą, bruką savo vertybes ne tik suaugusiems, bet ir vaikams. Vygantas tūkstantį kartų teisus ir geriau bedieviu nei tokiu išsigimėliu.

        Atsakyti į šį komentarą
    • Vygandas    -  2022-11-11, 14:10

      Gerb. p., pasakas skleidžiantis iš rūsio, jeigu rūsyje būtumėt įgalus perskaitytumėt Bibliją, tai pakrauptumėt. Juk Lietuva – Marijos Žemė, pakrikštytų 80%. Dievas, VIEŠPATS Biblijoje įsakė: „Jei vyras sugultų su vyriškiu tarsi su moterimi, jiedu abu nusikalto bjauriu iškrypimu ir užsitraukė kraujo kaltę“, kas reiškia – mirties bausmę (Kunigų knyga, 20 skyrius, 13 eilutė)…

      Atsakyti į šį komentarą
  7. Žinom, pamenam    -  2022-11-11, 09:06

    Ne visų trumpa atmintis – žinom, kas tokia Vasiliauskaitė, matom, koks satanistinis ženklas yra jos partijos logotipas, ir niekur žemėlapyje neradom jokios antros Lietuvos. Ir puikiai suprantame, ką Lietuvai reikštų Stambulo konvencijos nuostatos, įteisintos įstatymuose bei privalomai įdiegtos į mokymo programas. Jau dabar dėstomas lytinis švietimas yra genocidas prieš tautą, o privaloma LGBT programa mus pribaigtų greituoju būdu.

    Atsakyti į šį komentarą
  8. PASAKOS IŠ RŪSIO    -  2022-11-11, 09:18

    Bedievi, aš daug metų gyvenu Airijoje. Ir kaip rašiau čia yra ir Stambulo konvencija ir santuokos ir net įvaikinimas. Bet tikrai niekas nekelia jokių problemų.

    Atsakyti į šį komentarą
    • Bedievis    -  2022-11-11, 09:25

      Na tai aš ir sakau, kai nekelia problemų. Ir taip žinau, ten gyvena puse mano giminaičių. Tačiau nepamiršk Airiai ne Lietuviai, ten būna ir žaibas ir griaustinis vienu metu ir staigus. Kaip sakoma visada taip nebūna.

      Atsakyti į šį komentarą
    • Cha,    -  2022-11-11, 09:33

      Matyt gailiesi, kad nebuvai gėjų įvaikintas? Man tai plaukai pasišiaušia apie tai pagalvojus, o dar jei anie būtų apsimetėliai, o iš tikro vaikų prievartautojai.

      Atsakyti į šį komentarą
    • Klausimas    -  2022-11-11, 09:39

      O nepilnamečių vaikų turi, tamsta rūsio pasakoriau?

      Atsakyti į šį komentarą
    • Vidmantas    -  2022-11-12, 21:46

      ASILO GABALE , KOKIAS PROBLEMAS GALI KELTI APSINARKOSINE DAUNAI NARKOMANAI , KA

      Atsakyti į šį komentarą
  9. PASAKOS IŠ RŪSIO    -  2022-11-11, 09:37

    Tam Nesutinku. Jūs turbūt tiek kiek viena boba sakė apie Airija ir žinot:)O mes čia gyvenam 20 metų. Ir Airijoje begalės užsienio gamyklų, kompanijų ,daug smulkaus verslo pradedant nuo mažos pardutouvėlės, kavinukės , ūkininkų pardutotuvės baigiant stambiais prekybos cenrtais. O apie tuos vakarėlius kuriuose rūkoma žolė ir kitaip svaiginamasi tai galiu pasakyti tiek, koks pats esi su tuo ir susidedi, to ir ieškai. Mano aplinkoje tokių nėra, šeimos normalios, vaikai mokosi , baigę aukštuosius, dirba gerus darbus. Taigi, kas ko ieško tą ir randa.

    Atsakyti į šį komentarą
    • Jokia boba nesakė    -  2022-11-11, 09:43

      Mano artimieji ten gyvena 16 metų, nedideliam miestely. Šeima normali, negeria ir net cigarečių nerūko. Bendrauja su eiliniais žmonėmis, šeimomis, ne degradais. Šiaip ir vakarėlių vengia, bet du kartus nuėjo ir istorija ta pati. Daugiau eiti nebenori. Mažų gamyklėlių ir ūkininkų turgelių aš neskaitau. Kalbu apie pasaulines gamyklas, kurių Airija tikrai neturi.

      Atsakyti į šį komentarą
    • Anonimas    -  2022-11-11, 09:54

      Ir apskritai beprasmiška čia su jumis ginčytis. Duomenys vieši, pažiūrėkit internete, kaip Airija prasiskolinusi. Jūs esate iš tų, kurie mato tik blizgantį paviršių ir jums gerai. Tas pats su gėjais – paskaitėt straipsnį, kokie laimingi vaikai vienalytėse porose, ir tikit. Net nesusimąstot, kokias pasekmes būsimai kartai tai turės. Praeis 20+ metų ir pažiūrėsim, kas tada bus teisus. Grįžtant prie esmės… Lietuvoje tikrai yra kitų didelių problemų, ne vien partnerystės. Bet geriau lai LŠS daro kažką, negu nieko. Nidai daugeliu atžvilgių pritariu, bet jos pažiūros dėl partnerystės ir man kliūna. O pasakoriui pasakysiu tik tiek, kad niekam tie gėjai čia neįdomūs, tegul gyvena ir savo namuose daro ką nori. Tiesiog niekas nenori, kad vaikai augtų su iškreiptomis idėjomis. Viskas.

      Atsakyti į šį komentarą
  10. Tas    -  2022-11-11, 10:26

    marsas,kaip ir ta Nida – sarsalui visuomeneje kelti ir ja skaldyti,kad niekada vieningai nesukiltu pries isnaudotojus ir ta pacia „baisiaja” konvencija! Ir cia organais besimatuojanciuju komentarai – puiki to iliustracija.

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą

Atšaukti atsakymą.


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Ar pritariate, kad opozicijos kandidatai mestų burtus, katras vienas iš jų liks prezidento rinkimuose?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...

Pirmiausia išmok rašyti be klaidų, chunveibine....

US subyrėjimo laukiam nuo 1947 m. nu niekaip nesulaukiam....

tik neap siš ik iš laimės....

kokiam uriupinske ar žopinske gyveni?...

Kodėl tiek mažai?...

Specialiai pasitikrinau - tik vakar paskelbta info apie Pugačiovą, neknisk proto troli. Ir dar net...

Čia Jums ne Okeanidės bučinys Antanui......