Mokslininkai, kuriantys naują „Tesla“ akumuliatorių elektromobiliams, paskelbė naujausius savo tyrimų rezultatus. Jie sukūrė ličio jonų akumuliatorių, kuris atlaiko 15 000 iškrovimo ir įkrovimo ciklų, o tai atitinka 3,5 milijono kilometrų elektromobilio eigos.
Tai yra, jo resursų užteks apie 40 metų ir tokia baterija tarnaus ilgiau nei pats elektromobilis. Šie rezultatai taip sužavėjo kūrėjus, kad jie klausia, ar apskritai reikalingos tokios geros baterijos?
Jeffas Dahnas ir jo laboratorija jau kelintus metus dirbo „Tesla“ kompanijos užsakymu prie ilgaamžės elektromobilių baterijos kūrimo. Mokslininkai neseniai kalbėjo apie bandymų rezultatus, pagal kuriuos nauja ličio jonų baterija galės išlaikyti darbingumą 15 000 įkrovimo / iškrovimo ciklų eigoje. Tai yra, vidutinės eigos elektrinei transporto priemonei jo užteks 3,5 milijonams kilometrų, rašo „Electrek“.
Dahnas taip pat parodė įvairaus išsikrovimo gylio rezultatus – iki kokios talpos procento tyrėjai iškrauna akumuliatorių, prieš pradėdami jį įkrauti vėl. Panašu, kad naujosios ličio jonų baterijos gerai veikia po 15 000 ciklų. Be to, kaip parodė daugybė bandymų, jei nauja baterija veikia išsikrovimo režimu 25-50% ribose, o paskui įkraunama, ji praktiškai nedegraduoja.
Tai reiškia, kad jei toks akumuliatorius bus įtaisytas „Tesla“ elektromobilyje ir jo sąlyginis eigos nuotolis bus 480 km, važiuojant vidutiniškai 50 km per dieną – o būtent tiek pravažiuoja 90% amerikiečių, ir vėliau vėl įkraunamas, tada jo degradacija nevyks. Tokia baterija tarnaus ilgiau nei pats elektromobilis.
Todėl Dahnas, pristatydamas naujausius tyrimų rezultatus, net juokais uždavė klausimą: „Ar mums tikrai reikia tokių gerų baterijų?”
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis
Pievu pieva joks gamintojas to nedarys nes paprasčiausiai neapsimoka