Kaukė tampa mados aksesuaru. Bent jau tokia ją nori paversti dizaineriai
Kaukė tampa mados aksesuaru, ką pademonstravo Madrido mados savaitė. Ją dėvėjo publika ir modeliai ant podiumo. Pirmą kartą istorijoje parodų Ispanijos sostinėje rėmėju tapo kaukių gamintoja. Bendradarbiaudama su keturiais ispanų dizaineriais, Mascarillas Béjar kompanija sukūrė 15 000 madingų kaukių, kad užtikrintų dalyvių ir svečių saugumą, rašo euronews.
„Kaukė su mumis ilgam, – sako Francisco Sans, „Mascarillas Béjar“ viceprezidentas, – ji jau tapo mūsų aprangos priedu kaip, pavyzdžiui, rankine ar mobilusis telefonas.
Nepamiršo kaukių ir „aukštoji mada“. Keletas mados kūrėjų, įskaitant ispaną Ioną Fizą, pavertė jas organiška kolekcijos dalimi.
„Klientai vis dažniau užsisako kaukę, derančią prie naujų marškinių ar šaliko. Kadangi kaukė dabar yra su mumis 24 valandas per parą, ji tampa mūsų išvaizdos dalimi ir turėtų atspindėti mūsų asmenybę”, – sako Ionas Fizas.
Didžioji Madrido mados savaitės dalis buvo neįprasta, teigia ekspertai. Publikos prieiga buvo ribojama dėl būtinybės išlaikyti atstumą tarp žmonių. Organizatoriams teko permąstyti renginį nuo-iki, kad pasirodymas galėtų apskritai įvykti.
„Pandemija smarkiai paveikė mados industriją”, – praneša euronews specialusis korespondentas Jaime Velazquezas iš Madrido. Bendras pardavimų skaičius Ispanijoje nukrito 40%. Sektorius turėjo permąstyti savo verslo modelį “.
#Madrid reactiva @IFEMA con la 72ª pasarela Mercedes-Benz Fashion Week @MBFWMadrid #moda #pasarela #economica https://t.co/ofW5QKC3ug
— EspañaBuenasNoticias (@EspanaBN) September 14, 2020
Dar viena naujovė: modeliai podiumą pakeitė į fotostudiją. Mažėjant klientų skaičiui mados parduotuvėse, daugiau prekių ženklų investuoja į apsipirkimą internete.
Vis daugiau profesionalių fotografų dirba su modeliais internetinei prekybai. Daugelis prekių ženklų, kurie iki šiol internete paskelbė tik nedidelę savo kolekcijos dalį, dabar bando talpinti visą katalogą”, – sako šešių modelių agentūrų atstovas Alejandro Escohotado.
Kaukės atėjo tam, kad liktų, įsitikinę mados apžvalgininkai. Madrido mados savaitės organizatoriai ir svečiai vis dėlto tikisi, kad nepaisant pandemijos „šou tęsis“.
Insights into the ongoing hybrid edition of Mercedes-Benz Fashion Week Madrid (10 – 13… https://t.co/uFBaixz3KM
— Fashion Tweets (@byFASHIONOFFICE) September 12, 2020
→ PAREMTI infa.lt → Naujienlaiškis
Vergams – vergų mados.
Kiekviena nelaimė kažkam sukrauna turtus… Taip ir dabar stilistai rado vietą pasipelnyt
tik visiški kvailiai nori ir skleidžia tokias nesąmones, kaip kaukė ilgam ir visam laikui