„Facebook“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas pirmadienį teigė, kad technologijų milžinė šalins pranešimus, kuriais siekiama skatinti ar organizuoti protestus prieš valdžios nurodymus būti namuose dėl COVID-19, rašo yahoo.com portalas.
Interviu su ABC George’o Stephanopoulus tema „Labas rytas, Amerika“, Zuckerbergas buvo paklaustas, kaip kompanija elgiasi, kai „Facebook“ tinkle organizuojama daugybė protestų, kuriais siekdama atšaukti socialinio atsiribojimo reikalavimus.“ Stephanopoulus paklausė, ar tai tinka „Facebook“ naudojamam įvardinimui „kenksminga dezinformacija“.
„Mes klasifikuojame tai kaip kenksmingą dezinformaciją ir atmetame ją“, – teigė Zuckerbergas. „Tuo pat metu svarbu, kad žmonės galėtų diskutuoti apie politiką, todėl tame yra atitinkama linija, tai yra daugiau nei įprastas politinis diskursas. Manau, kad daugybė dalykų, kuriuose žmonės kalba apie klaidingą medicininę tvarką, gali būti klasifikuojami kaip kenksminga dezinformacija.
Vėliau „Facebook“ atstovas pranešė CNN žurnalistui Donnie O’Sullivan, kad bendrovė pašalino turinį, kuriame buvo reklamuojami kovos su karantinu renginiai Kalifornijoje, Naujajame Džersyje ir Nebraskoje.
Zuckerbergo komentaras sekė po keleto praėjusios savaitės realaus pasaulio protestų, tame tarpe Mičigane ir Virdžinijoje. Jie taip pat pasirodė po to, kai praėjusią savaitę prezidento Donaldo Trampo (Donald Trump) koronaviruso darbo grupė paskelbė trijų pakopų ekonomikos atnaujinimo planą.
Tuo pačiu metu pirmadienį „Facebook“ sukūrė interaktyvų žemėlapį, kuriame pažymėti vartotojai, pranešantys apie COVID-19 simptomus paskirstyti apskritimis. Žemėlapis buvo sukurtas kartu su Carnegie Mellon universiteto, neseniai apklaususio daugiau nei 1 milijoną „Facebook“ vartotojų, duomenimis.
„„Facebook“ yra vienareikšmiškai tinkamas vykdyti šias apklausas, nes mes aptarnaujame milijardo žmonių pasaulinę bendruomenę ir galime atlikti statistiškai tikslius atrankos pavyzdžius“, – savo „Facebook“ puslapyje rašė Zuckerbergas. „Mes tai darome saugodami privatumą, tik Carnegie Mellon tyrėjai mato individualius apklausos atsakymus – o „Facebook“ mato tik apibendrintus duomenis“.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis
cenzūra bujoja visu grožiu…