„Tesla“ sukūrė pažangų akumuliatorių, su mažą savikaina ir nepaprastai ilgu tarnavimo laiku – jo nereikės keisti kol automobilis nepravažiuos milijono mylių. Tai reiškia, kad jis bus „amžinas“ – eilinis vartotojas per savo gyvenimą tiek nepravažiuoja. Dar svarbiau, kad naujoji baterija bus žymiai pigesnė nei esamos rinkoje, kas leis „Tesla“ sulyginti savo automobilių kainą su benzininiais ar net padaryti juos pigesniais.
Informacijos nuotėkis apie naujojo „Tesla“ produktą įvyko savaitę prieš Elono Musko anonsuotą „Akumuliatorių dieną“. Tikimasi, kad kitą savaitę investuotojams ir plačiajai visuomenei bus pristatytas visas įmonės inovacijų ir pokyčių paketas energijos kaupimo srityje. Muskas pažadėjo, kad tai bus pati svarbiausia diena „Tesla“ istorijoje. Informacija apie vieną iš pagrindinių produktų galėjo būti tyčia nutekinti „Reuters“.
Iš nuotėkio žinoma, kad įmonė pristatys naują, pažangiausią energijos kaupimo elektrinėse transporto priemonėse technologiją, ir jos rinkos savikaina bus labai žema. Baterija tarnaus „milijoną mylių“, o jos pramoninė gamyba bus pradėta, galbūt, jau šių metų pabaigoje. Ši technologija leis „Tesla“ parduoti elektromobilius už kainą, lygią ar mažesnę už lygiaverčius automobilius su vidaus degimo varikliais (VDV).
Pasak trijų informuotų šaltinių, aują ilgaamžė akumuliatorinė baterija buvo sukurta kartu su Kinijos partneriu CATL ir mokslininkų iš Kanados komanda, kurie dalyvavo Musko projekte. Pirmiausia akumuliatorius bus montuojamas į Kinijoje pagamintus automobilius, o vėliau jis pasirodys kitose rinkose, kur galima bus nusipirkti „Tesla“ elektromobilius.
Naujovės remiasi sumažintu kobalto kiekiu, cheminių priedų naudojime, medžiagose ir dangose, kurios sumažina vidinę įtampą ir leidžia ilgesnį laiką kaupti daugiau energijos.
Be to, bendrovė planuoja pristatyti naują, greitą ir pilnai automatizuotą akumuliatorių gamybos procesą, kad sumažintų darbo sąnaudas ir padidintų produktyvumą gamyklose, kurios bus 30 kartų didesnės nei Gigafactory Nevadoje.
„Tesla“ dirba kuriant brangių metalų, tokių kaip nikelis, kobaltas ir litis, perdirbimo ir pakartotinio panaudojimo technologijas, per savo „Redwood Materials“ padalinį, o taip pat elektromobilių akumuliatorių pakartotinį panaudojimą elektros tinkluose.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis
reiškia gojų sunaikinimas jau arti