Vilkikui be vairuotojo kabina nereikalinga, nusprendė Volvo kompanija ir pilni ją pašalino – taip robotizuota mašina galės efektyviau pervežti krovinius. Pirmas robotizuoto vilkiko Vera darbas – konteinerių pristatymas į Švedijos uosto terminalą.
Autonominis vilkikas Vera buvo pristatytas praėjusių metų rugsėjį. Jis sukurtas to paties variklio ir akumuliatoriaus pagrindu, kaip ir elektriniai sunkvežimiai Volvo. Beje, Vera ne visai vilkikas, tai greičiau elektrinės rogės, sudarytos iš plokščios keturių ratų platformos, prie kurios tvirtinasi standartinės priekabos, rašo New Atlas.
Sumanymo siekis slypi tame, kad kažkada tokių pakrautų sujungtų robomobilių flotilė pradėtų kursuoti tarp uostų, gamyklų ir sandėlių. Komunikacija tarp jų vykdo debesyje, o visa sistema optimizuotų srautą minimalizuodama prastovas. Ir, suprantama, tolimųjų reisų vairuotojams nereikės mokėti nė cento.
Pirmas žingsnis link šio projekto realizacijos jau padarytas – kompanija gavo užsakymą konteinerių pristatymui iš logistikos centro Geteborge, Švedijoje, į artimiausią uosto terminalą – iš kompanijos DFDS. Pradžiai reisai bus vykdomi ribotu greičiu – ne daugiau 40 km/h.
„Autonominis transportas skleidžiantis žemą triukšmo lygį ir nulinę teršalų emisiją vaidina svarbų vaidmenį logistikos ateičiai ir atneš naudą verslui bei visuomenei, – pareiškė Mikael Kalsson, Volvo Trucks viceprezidentas. – Šį bendradarbiavimą mes laikome pirmu svarbiu žingsniu ir norime vystytis šia kryptimi. Tegu Vera kol kas važiuoja ribotu greičiu, tačiau mes šio ribojimo neturime. Bandymai jau prasidėjo, ir mes pasirengę įdiegti naujus sprendimus artimiausiais metais“.
Dar vieną komercinį užsakymą Volvo robosunkvežimiai gavo praėjusių metų rudenį. Norvegų kalnakasybos kompanija su jų pagalba rengiasi išvežti kalkakmenį iš karjerų. Sunkvežimiai FH savarankiškai įveiks 5 maršruto kilometrus.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis