infa.lt

Kaip priversti jūsų paauglį-maištininką atsisakyti greito maisto

Kaip priversti jūsų paauglį-maištininką atsisakyti greito maisto

balandžio 26
22:07 2019

foto: Flickr.com

„Bandymai įtikinti paauglius valgyti sveiką maistą įvaro tėvus į aklavietę nuo greito maisto (fast food) atsiradimo pasaulyje momento. Tačiau, dabar mokslininkai įrodė, jog paslaptis slypi jų vidiniame siekyje maištauti, kuo ir reikėtų pasinaudoti, norint, kad jie sveikiau maitintųsi.“, – rašo The Times.

„Tyrėjai davė grupei, sudarytai iš 13-mečių paauglių, paskaityti „išgalvotą“ naujienų straipsnį, kuriame buvo sakoma, kaip suaugusieji, vadovaujantys stambioms maisto gamybos kompanijoms, leidžia milijardus reklamai, kad priverstų paauglius valgyti saldumynus ir riebius užkandžius. Tai davė stulbinančius rezultatus: valgykloje berniukų, besipriešinančių „menamai“ manipuliacijai , maisto pasirinkimas žymiai pagerėjo“, – rašoma straipsnyje.

„Ir priešingai, įprasti patarimai apie sveiko maisto naudą nepadarė bandomiesiems jokios įtakos“, – pažymi leidinys.

„Maisto produktų marketingas specialiai sukurtas taip, kad sukurtų pozityvias emocines asociacijas nesveiko maisto atžvilgiu, kad susietų tai su laimės ir linksmybės pojūčiu, – sako Kristoferis Brajanas iš Čikagos universiteto. Mes tiesiog pakeitėme jų požiūrį į maisto produktų pardavėjus, atskleidę šią manipuliaciją paaugliams ir sužadinę jų natūralų stiprų pasibjaurėjimą tuo, kad juos kontroliavo suaugusieji“.

Tyrime, kurį publikavo žurnalas Nature Human Behavior, dalyvavo daugiau kaip 350 Techaso mokyklos mokinių nuo 13 iki 14 metų amžiaus. Viena grupė skaitė faktais pagrįstą, demaskuojantį straipsnį apie stambias maisto gamybos kompanijas. Jame korporacijos buvo vaizduojamos kaip nusitaikiusios į tai, kad įpratintų vartotojus prie nesveiko maisto, siekiant pelno investuotojams, pranešama straipsnyje.

Paauglių maitinimosi įpročiai mokykloje buvo stebimi apie tris mėnesius. Pats didžiausias efektas pasirodė esąs berniukų grupėje, kurie trečdaliu sumažino nesveiko greito masto pirkimo apimtis. „Šis trumpas, nebrangus ir lengvai išplečiamas įsikišimas, matomai, užtikrina ilgalaikę apsaugą nuo nesveiko maisto marketingo pagundų, o taip pat pakitimus maitinimo įpročiuose“, – sako tyrėjai.

„Atskiri tyrimai Didžiojoje Britanijoje pademonstravo, jog televizoriaus žiūrėjimas arba interneto tinklapių naršymas turi sąsajas su vaikų noru vartoti maistui produktus su aukštu cukraus, riebalų ir druskos lygmeniu, būtent tuos, kuriuos jie mato reklamoje.

Kompanija Cancer Research UK paragino ministrus uždrausti nesveiko maisto reklamą televizijoje iki 21:00 valandos ir analogišką apribojimą internete. Praėjusių metų valstybinė statistika pademonstravo, kad 10-11 metų amžiaus vaikų nutukimo atvejų padaugėjo daugiau kaip trečdaliu nuo 2007 metų, iki rekordinių 4,2%“, – tvirtinama publikacijoje.


Žymos

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Ar palaikote išlaidų gynybai didinimą iki 2.5% BVP?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, verta dėmesio: *Kaip priversti jūsų paauglį-maištininką atsisakyti greito maisto* - nuoroda: https://infa.lt/32324/kaip-priversti-jusu-paaugli-maistininka-atsisakyti-greito-maisto/