infa.lt

Nemokamos TESLA elektromobilių įkrovimo stotelės – ateitis jau čia

22 liepos
01:01 2015

Paveikslėlyje žemiau, išradimas, kuris visam laikui pakeis pasaulinę automobilių industriją, o galbūt ir visą pasaulį visumoje. Unikalios greitaigės pakrovimo stotelės, kurias labai aktyviai stato Kalifornijos kompanija TESLA Motors visame pasaulyje greitai ir saugiau įkrauna šiuolaikinių elektromobilių baterijas visiškai nemokamai. Dar vakar niekas tuo negalėjo patikėti. Šiandien viena tokia stotelė kuo gražiausiai veikia netoli namų. Kaip gi šitai veikia?

paveikslėlis

Per pastaruosius dvejus metus TESLA Motors visame pasaulyje jau paleido veikti 453 tokias elektromobilių įkrovimo stoteles, su bendru terminalų (kolonėlių) skaičiumi lygiu 2500. Tai kuo gi jos skiriasi nuo tradicinių įkrovimo stotelių elektriniams pakrovėjams, kurios Kalifornijoje išdėstytos visur?

paveikslėlis

Pagrindiniai skirtumai du. Tuo sunku patikėti, tačiau akumuliatorių įkrovimas stotelėje SUPERCHARGER absoliučiai nemokamas visą automobilio TESLA Model S tarnavimo laiką. Prieš keletą metų potencialūs pirkėjai ir savininkai, kurie savo TESLA elektromobilius įkraudavo namuose akumuliatorių įkrovimo prietaiso pagalba, užduodavo logiškus klausimus: kaip automobiliu TESLA keliauti į tolimesnes keliones?

paveikslėlis

Tada kompanijos savininkas ir jos įkūrėjas paskelbė apie globalaus nemokamų greitaeigių stotelių tinklo statybų pradžią. Stotelių, kurios bus išdėstytos išilgai visų pagrindinių magistralių, ne didesniu, nei 80% akumuliatoriaus įkrovos galimu nuvažiuoti atstumu viena nuo kitos, ir išlaikė savo žodį. Jau šiandien TESLA elektromobiliu galima keliauti po visą Ameriką.

paveikslėlis

Antra TESLA Supercharger išskirtine ypatybe yra įkrovimo greitis, kuris yra 16 kartų didesnis, nei tradicinėse stotelėse elektromobiliams. Gamintojų pareiškimu, šis kabelis išduoda iki 120 kWt ir tiekia srovę tiesiogiai į bateriją, vietoje tradicinės įkrovimo schemos.

paveikslėlis

Baterijos įkrovimas puse krūvio užtrunka apie 30 minučių.

paveikslėlis

Šio automobilio savininkas pasakė, jog dažnai atvyksta į šį prekybos centrą, kurio aikštelėje stovi TESLA Supercharger, nes elektra tiekiama nemokamai ir jo elektromobilis pilnai įkraunamas, kol jis renkasi pirkinius ar geria kavą.

paveikslėlis

Anot jo, 100% įkrovą galima gauti mažiau nei per pusantros valandos, tada, kai jo namų įkrovėjas tą padaro per 8 valandas, tai yra per naktį. Pažymėtina, jog įsigyti SUPERCHARGER į namus negalima. Namams pritaikyti tik standartiniai portatyviniai įkrovėjai. Žemiau, prietaisų skydelyje matosi, kad jau su esama įkrova automobilis gali nuvažiuoti apie 190 mylių (300 km), o iki proceso pabaigos liko dar 50 minučių.

paveikslėlis

Šiuo metu TESLA visame pasaulyje yra pardavusi daugiau nei 70 000 elektromobilių. Tai tiek daug, jog SUPERCHARGER stotelėse susirenka eilės. Ryšium su tuo, kompanija pradėjo prašyti savininkų naudotis greitaeigėmis stotelėmis tik vykstant į tolimas keliones, o eilinėmis dienomis įkrauti automobilio bateriją namuose. Stambiausia pardavimo rinka žinoma yra JAV (43 000 vienetų), o stambiausia už Amerikos ribų – tai Norvegija, kur jau važinėja 7500 elektromobilių. 2013-ųjų rugsėjį TESLA Model S netgi tapo pačiu labiausia parduodamu automobiliu šioje šalyje tarp visų labiausiai madingų. Toks reiškinys su elektromobiliais įvyko apskritai pirmą kartą. 2013 metais TESLA pardavė JAV 18 000 elektromobilių ir pardavimais aplenkė tradicines liukso markes: Mercedes S Class (13 303 vnt), BMW 7 Series (10 932 vnt), Lexus LS (10 727 vnt),Audi A8 (6 300 vnt), Porshe Panamera (5 421 vnt).

Šios technologijos fone tradiciniai automobiliai atrodo visiškai archaiški. Kartą, General Motors kompanijos viceprezidentas Robert Lutz savo interviu žurnalui „The New Yorker“ pareiškė: „visi moksliukai čia, General Motors kalbėjo, jog tobulos ličio-jonų baterijos teks laukti mažiausiai 10 metų. Ir Toyota inžinieriai su jais sutiko. Ir staiga – „BUM“, iš niekur atsirado TESLA. Ir aš tada paklausiau visų – kodėl mikroskopinis Kalifornijos startuolis, vadovaujamas vyrukų, kurie apskritai nieko neišmano apie automobilių verslą sugebėjo tai padaryti, o mes ne? Tai buvo kaip smūgis laužtuvu, kuris padėjo prastumti ilgai buksavusią idėją“.

paveikslėlispaveikslėlis

 

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

Atsiliepimų 6

  1. eigis    -  2015-07-22, 16:32

    Tokį elektromobilį turėt su aptarnavimu būtų pasaka. Bet juk visi žinome, tik atsiras paklausa iškart kils kaina, o vėliau bus padaryti ir apmokami įkrovėjai, nes jų paprasčiausiai pritrūks ir reikės statyti daugybę naujų. O visi žinome kad apetitas kyla bevalgant – tik atsiras paklausa iškart kaina šoks aukštyn ir ko gero tos pačios elektros taip pat, kai ji taps kuru elektromobiliams. Tai elektrai bus uždėtas akcizas ir visi kiti džiaugsmai, galima tuo neabejoti.

    Atsakyti į šį komentarą
  2. MikasA    -  2015-07-22, 20:59

    Keista, kad būtent TESLA.. Paslaptingo mokslininko vardu… O kiti nedrįsta, nors gali…

    Atsakyti į šį komentarą
  3. Simas Simaitis    -  2015-07-24, 19:19

    Viskas šiame pasaulyje ne taip paprasta, kaip atrodo. Šast, sugalvojau ir sukūriau. Už Tesla Motors stovi bonzos, kurie spręndžia vienus ar kitus reikalus. Kas liečia elekromobilį, tai dar vienas žingsnis žmogaus pavergime. O gamtosaugos problemų jis visiškai neišspręndžia.Išauga drastiškai elektros energijos poreikis, kuris turės būt padengiamas elektrinių darbu, o čia ta pati anglis, dujos, plutonis. O kur dar susidėvėjusių akumuliatorių perdirbimas, o ličio-iono baterijos dar kenksmingesnės už įprastines automobilio baterijas. Ar kas nors apie tai skelbia? Bendras tylos susitarimas. Elektromobilis jokia ne naujiena, toks pat brudas, kaip vidaus degimo variklis, tik priklausomybė bus dar didesnė, mobilumas bus apribojamas miesto ribose, kad vergai dar labiau koncentruotūsi mieste, ten juos lengviau kontroliuoti.

    Atsakyti į šį komentarą
  4. Simui    -  2015-07-24, 22:10

    Simai, po penkių metų elektros energija bus gaminama be visų tų dalykų kuriuos pavardinai, be saulės ir be vėjo, nes žingeidūs žmonės po truputį pradeda suvokti kas yra elektra ir kaip ją galima paimti paleidus elementarius procesus. Tsakant, eilinis žmogus artėja prie procesų suvokimo. Tad tiek žinių 😉

    Atsakyti į šį komentarą
  5. Simas Simaitis    -  2015-07-25, 08:54

    Tas tiesa. Visą tai jau seniai yra sugalvota. Pačio Teslos automobilis jau tada buvo sukurtas taip, kad jis naudojo Žemės magnetinį lauką. Bėda tik ta, kad visus jo išradimus finansavo Tomas Edisonas, pinigų kapšas, dabartinio General Elektrik įkūrėjas. Manote šie pinigų kapšai daleis, kad jų vergai pabėgtų iš jų kontrolės akiračio? Paprasti žmogeliai, kaip aitvarai, kurie suneša jiems kapitalus. Kol egzistuoja dabartinė finansinė sistema, jokių pokyčių nebus ir be to aš jums rašiau apie ekologinę katastrofą, kurios laukia elektros automobilių eksploatacija ir apie kurią niekas neužsimena. Mums vėl kišama „valio” propoganda,o elektros automobilis jokia ne pažanga.

    Atsakyti į šį komentarą
  6. Simui    -  2017-11-27, 09:31

    Simai, tesla supercharger stoteles gauna elektra 100% is saules paneliu, irgi pastatytu Teslos.
    O logistikai jie turi savo elektrinius sunkvezimius. Nematau jokiu problemu.

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą

Atšaukti atsakymą.


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Ar pritariate, kad opozicijos kandidatai mestų burtus, katras vienas iš jų liks prezidento rinkimuose?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...

na panašu kad Jolanta Blažytė gavo užduotį iš Kremliaus- kelti savo melu sumaištį, gal pridengti...

Oi šelme Jolanta taip kaskart gundanciai save pateiki,kad beveik isimylejau,nors ir esi vatnyke ir rašai...

O kas suteikė teisę “seimui” spręsti už mane?...

Ar tai verta dėmesio naujiena? kad kairieji marksistai jau seniai pramušė dugną žinome, gal tik...

Tomai, negalima taip negražiai atsiliepti apie mūsų dabartinėje valdžioje esančius buvusius komunistus vei įslaptintus KGB...

Okupacijos laikų kolaborantas su daugiau kaip 30 m. narystės TSKP stažu man ne autoritetas. Kandidatas...

2030 m. paties seimo gali nebūti. Bus eurosojūzo vietinė taryba....