infa.lt

Insaideris: Vagystės iš vairuotojų ir Valstybės schema

Insaideris: Vagystės iš vairuotojų ir Valstybės schema

sausio 21
01:102018

krovininis automobilisinfa.lt Redakcija gavo skaitytojo, dėl daugeliui suprantamų priežasčių panorusio išlikti nežinomu, laišką, kuriame aprašoma situacija tolimųjų krovinių pervežimų sektoriuje. Laišką pateikiame netaisytą, toks, koks yra:

Pradėkime nuo darbo sutarties

Visur vairuotojai priimami vairuotojais – ekspeditoriais (prof. kodas 832204), o ne tarptautinių pervežimų vairuotojais (prof. kodas 833209), nors dirbs jie būtent tarptautiniuose reisuose. O juk tai – skirtingos pareigybės, atsakomybė,apmokėjimas, darbo laiko apskaita ir tt. Iš čia ir DS, kuriose terodoma 40 val darbo savaitė!

Vairuotojams taikoma suminė darbo laiko apskaita neleidžia dirbti daugiau 12 val. per parą, o ilsėtis – mažiau 11. Atitinkamai numato 48 darbo val. per savaitę ir ne mažiau 35 val. savaitgalio poilsį. Tačiau vairuotojai verčiami dirbti maksimalų EEB reglamento leistą darbo laiką po 13 ir 15 val.,kas sudaro 84 darbo val. per savaitę ir minimaliai ilsėtis 3 naktis tik po 9 val. ir tik 24 val. vieną, o 45 – jau sekantį savaitgalį. Be to, EEB reglamentas juk leidžia dirbti ilgiau esant būtinybei jų vairuotojui grįžti penktadienį į garažą,kad savaitgalį ilsėtųsi namie. O mūsiškiai – verčiami 6 savaites kasdien pažeisti LR DK ir DS nuostatas! Jokio papildomo apmokėjimo už tai jie negauna! Kaip ir negauna už naktinį ir šventinį darbą. Nes atlyginimo ir atostoginių jie negauna iš viso!

Koks gi įteisintas atlyginimas?

Įmonės „rodo“ oficialioje buhalterijoje, kad vairuotojui mokama 1,3 MMA + 1 euras / mėn. brutto. Nes, jei mažiau – įmonei būtų apmokestinamas 15% komandiruočių dienpinigių fondas. Iki 2018.01.01 tai sudarė 495 eurus brutto arba 414,07 po mokesčių. Dalis įmonių sumoka tik įmoką Sodrai, to atlyginimo neišmokėdamos. Kita dalis įmoką Sodrai sumoka tik komandiruotės laikotarpiu, o po 4 ar 6 savaičių darbo, per beveik 2 arba beveik 3 savaičių buvimą namie formina „nemokamas“ atostogas, taip pavogdamos ne tik atlyginimą, bet ir darbo stažą. Atostoginiai „dingsta“ visose įmonėse. Nesunku pasiskaičiuoti, kiek įmonės „sutaupo“ per mėnesį, metus, žinant jų vairuotojų skaičių. Ir tikrai neparodysite niekam kitos tokios šalies, kur tarptautininkas vairuotojas uždirbtų vos 1,3 MMA, dar prarasdamas ir trečdalį darbo stažo!!! Nėra tokios!

Realiai gi egzistuoja dvi „žodžiu sutartos“ mokėjimo formos: už nuvažiuotus kilometrus arba dirbtas dienas. Ir štai čia – prasideda žaidimas su komandiruočių dienpinigiais. Kaip žinia, paeiliui būdami finansų ministrais, ponai D.Grybauskaitė ir A.Butkevičius parengė vyriausybės dokumentą dėl komandiruočių dienpinigių mažinimo iki 50%. Panelė V.Blinkevičiūtė jį pasirašė, paleisdama vogimo mechanizmą… Netrukus po to, per krizę prasidėjęs masinis ukrainiečių ir baltarusių įdarbinimas, išmėtant į gatvę vietinius, rodo, kad minėtas įstatymas tyčia rengtas atlyginimų ir dienpinigių vogimui! Ir, kad jo autoriai puikiai žinojo, jog įmonės iš žmonių vogs pajamas, o per dvigubas buhalterijas, rodydamos, kad „išmoka viską 100%“ – didins nesamas sąnaudas, mažins pelnus ir vogs biudžeto mokesčius!

Juk niekas nesukontroliuos realių užsieniečio pajamų! Mažėjant laisvų darbo vietų, su ta pačia schema buvo priversti sutikti ir vietiniai darbuotojai. Deja, godumas beribis! Kartu su dalimi dienpinigių pradėjo „dingti“ ir atlyginimas! O tam „pateisinti“ buvo įvesta visokių neoficialių, niekur nereglamentuotų „atskaitymų“.

Renkamas „užstatas“ galimai „žalai padengti“ – tik maža to dalis. Tokios įmonės, kaip UAB „Kamida“, „Jontransa“ – įsigudrino darbinantis pateikti pasirašyti neprotestuotinus vekselius įmonės savininko naudai! Pirmoji duodavo 20 tūkst litų (iki euro) sumai, antroji buvo pakliuvusi į TV laidas dėl tų vekselių, bet sumų aš nežinau. Tokiose, atsiprašant, įmonėse, vogė iš vairuotojo kiek leidžia fantazija, o jei jis norėdavo išeiti – paleisdavo eigą vekseliui!

Draudimas

Draudimų franšizės. Neįsivaizduoju idioto, kuris draustųsi su tūkstantinių dydžių franšize! Vežėjams gi – tai nuolatinė praktika… Nes galima atskaičiuoti iš kvailoko vairuotojo. Būta praktikoje, kada įmonė gaudavo draudimo išmoką ir dar antra tiek iš vairuotojo. Realiai juk niekas nežino kokia ta sutartis ir franšizė iš tikrųjų! Niekas to vairuotojui nepademonstruos. Iš čia sekanti gudrybė, kai atskaičiuojama už įbrėžimus siauruose keliuose, kuriais verčia važiuoti dėl jų pigumo, sudaužytus veidrodžius ir tt. Dažniausiai įbrėžimai ir įlenkimai už kuriuos jau sumokėjo vairuotojas, nėra taisomi ir vėliau dar už juos sumoka ir kiti! Užtenka persikabinti puspriekabę ar pasikeisti vilkikais naktį ar jų neplovus, kad nepastebėtum esamo defekto. Ir jis – „tavo“!

Mašinos komplektuojamos įrankių komplektu. Besikaitaliojant iš rankų į rankas, atliekant parkinguose smulkų remontą, dalis jų sulūžta, pametama. Jei grįžus į garažą pridavinėji mašiną ir kažko nėra – atskaito. Kaip savotišką atskaitymą galima traktuoti tai, jog įmonės neaprūpina vairuotojų GPS prietaisais, darbo telefonais, darbo drabužiais ir apsaugine avalyne. Nors tai privalu pagal DS, dažniausiai vairuotojai tai turi savo. Tačiau tai neatleidžia nuo SIM kortelės asmeniniame ragelyje „pokalbių limito“, kai už darbo pokalbius dar ir atskaičiuojama, nes „viršijai“! Ar „neoperatyviai“ vairuodamas atrašei sms…

Įdomus dalykas vyksta su įmonių komerciniais mokėjimais ir baudomis! Jei reiso metu reikia naudotis perkėla traukiniu, autoserviso paslaugomis, jei gaunamos baudos už perkrovas, kabotažą ir pan. – įmonė sumas jų apmokėjimui perveda į … asmeninę vairuotojo banko sąskaitą!!! Kad jis apmokėtų tai savo banko kortele! Kaip taisyklė, pervedimo paskirtis rašoma kaip atlyginimo ar dienpinigių avansas! Ir dar tvirtesnė taisyklė, kad grįžus vairuotojui siūloma „pasidalinti išlaidas
per pusę“ arba jis siunčiamas „ant trijų raidžių“! Net turėdamas kvitus neįrodysi, kad tų pinigų sau tu nepasisavinai! Jokių instancijų tai nedomina!

Darbo jėgos nuoma

Didžiule darbuotojų bėda virto vadinamoji „darbuotojų nuoma“, kai lietuviška įmonė vairuotoją „išnuomoja“ užsienio įmonei. Kur dingsta atlyginimų skirtumas – spėlioti nereikia… Tokiais atvejais savo pinigų dar tenka gerokai palaukti, nes lietuvaičiai meluoja, kad neatsiskaitė užsieniečiai, o pastarieji tvirtina,kad pinigai pervesti tavo šefui. Kažkada gausi, jei iš viso nedings…

Net jei esi sutaręs įkainį už dieną ir įmonė pasitaikė ne akiplėšiškai vagianti,visos sumos vis tiek nemokės! Nes už kelionę iki vilkiko kur nors Prancūzijoje ar iš jo į namus – nėra mokama! Vairuoji mikroautobusą už dyka! O tai – 3 darbo dienos komandiruotėje ir nei atlyginimo, nei dienpinigių! Negana to! Jos dar skaičiuojamos į namie būtą, tų 2 ar 3 savaičių laiką! Jei dirbama 4 savaites, komandiruotė trunka 31 dieną, moka – už 28. Jei 6 savaites – 45 dienos už 42.

Taip vairuotojai prievartaujami dirbti kuo ilgiau, kad būtų sumažintas „praturistautas už dyka“ dienų skaičius metuose. Beje, jei vadyba nesugeba ar nenori surinkti vilkikų, kurių vairuotojai keisis, į krūvą – tokių dienų skaičius gali gerokai viršyti 3. Gaunasi visa ekskursija po Europą, paromis sėdint be miego ir net padoraus valgio.

Sunaudotas kuro perviršis

Na ir pats ekstremaliausias iš atskaitymų – „už pereikvotą kurą“. Čia būtina paminėti, kad jokių „degalų sąnaudų normų“ oficialiai neegzistuoja! Jų nėra nustatę nei gamintojai, nei dileriai, nei specializuoti servisai! Jas išgalvojo mūsų vežėjai. Išgalvojo tokias, kad vairuotojai priversti pirkti trūkstamus degalus iš kolegų, kurie sutaupė. Kitaip – bus atskaičiuota brangiausiu europiniu tarifu, nors dažnai tie degalai … būna rusiški! Į vilkikų bakus negalima talpinti daugiau 1500 litrų. Taigi, bakai montuojami artimo tam dydžio. Su tokiu kiekiu degalų vilkikas gali nuvažiuoti iki 4500 km ir tai užims daugiau nei savaitę laiko! Pagaliau, net jei tie degalai iš ES šalių, įmonė juk susigrąžina už juos PVM ir net akcizus! O štai vairuotoją – nubuožina didžiausia mažmenine kaina…

Apart šių neteisėtų „atskaičiavimų“, egzistuoja ir begalė vairuotojui primetamų nepriklausančių jam neapmokamų darbų. Jis privalo vesti ne tik degalų, ridos, piniginių lėšų apskaitą, bet ir pildyti kelionės lapus, ataskaitą, CMR važtaraščius, neretai pats krauti prekes, tvirtinti krovinius, saugoti nuo ES masiškai išplitusių vagysčių TP, krovinį ir degalus, atlikti smulkų remontą, pasikeisti pradurtą ar sprogusią padangą. Už kurią, beje – dar ir atskaičiuos! Dokumentų pildymas, skaičiavimai, adresų paieška, sargyba – atliekami savo poilsio laiku! Juk nepadarysi to vairuodamas ar kraudamasis. Čia primenu : dažnai visam poilsiui lieka vos 9 val per parą, iš jų miegui – puiku, jei lieka 6. Be to, toks dalykas, kaip važtaraščių rašymas pačiam, vairuotojui gresia atsakomybe!

Yra toks terminas „neutralūs važtaraščiai“, kada vežama … kontrabanda. Vėlgi, bandymas naktį nuvyti vagis, ne vienam baigėsi karstu ir kolosaliomis parsigabenimo išlaidomis artimiesiems, nes įmonės įprastai nuo to „nusiplauna“. O ir kraunant bei tvirtinant krovinį, ką įstatymiškai privalėtų daryti siuntėjas – dažnos traumos. Keista, kai tiek pareigų telpa į 1,3 negaunamo MMA…

Galima paminėti tokius netiesioginius nuskaičiavimus, kada vairuotojui „nubraukoma“ dalis jo nuvažiuotų kilometrų, „matuojant liniuote žemėlapyje“ atstumus tarp paskirties taškų. Ne tik nesumokama už juos, bet ir atskaičiuojamas „pereikvotas kuras“. Arba varymą važiuoti nemokamais „briedkeliais“, kur dažniausiai tranzitas draudžiamas, o baudas – moka vairuotojas. Jei ir negaus baudos, tai juk per dieną nenuvažiuosi tiek, kiek autostrada! Taip prarasi dalį apmokėjimo
už kilometrus, o ir degalų tokie keliai pareikalauja daugiau. Betgi už degalus atskaičiuos iš jo, o kelių mokesčio – nėra nuo ko atskaičiuoti! Ir jau ciniškiausia apgavystės forma – vairuotojo sveikatos ir gyvybės draudimas, naudos gavėju įrašant įmonės vadovą! Nors, reta įmonė apdraudžia iš viso…

O dar įdomiau, kai įmonės apgaudinėja ES kontrolės institucijas, rašydamos raštus, kad vairuotojui moka už šį visą cirką 10 eurų valandai! Žinant, kad EEB reglamentas tik oficialiai vairuotojui leidžia dirbti 336 val. per mėnesį – iš vilkikų kabinų pasipiltų milijonieriai! Įdomu, jei paprastas žmogelis taip klastotų faktus ir dokumentus – kiek jam reikėtų sėdėti!? Deja, vežėjas – nesėdės! Jei sakykime, tūla „Girteka“, nesumokėtų savo 8300 vergų tik į rankas priklausančio
414,07 euro / mėn. atlyginimo, ji per mėnesį „sutaupytu“ 3 436 781 „juodą“ eurą!!! Tik per 1 mėnesį! Čia prezidentus su valstybėmis gali nusipirkti, o nebe įstatymus, teismus, partijas ir kontroles…

Vietiniai apvagiami mažiau, nei užsieniečiai vairuotojai

Beje, bet kas iš vairuotojų patvirtins, kad ukrainiečiai apvagiami daug labiau, nei vietiniai. Būtent tuo paaiškinama, kad „nuolat katastrofiškai trūkstant vairuotojų“ į darbą nepriimami vietiniai! Vieni nuo 40 metų „per seni“, kiti,už maždaug 5000 eurų ką tik išsilaikę kvalifikacijas – „neturi patirties“! O štai 45 metų Ukrainos atsargos praporščikai su pirktomis teisėmis – pats tas! Jiems net 95 kodo pažymėjimus įmonės nuperka be jokių kursų…

O juk dar yra vairuotojai, dirbantys po Baltijos valstybes ar vietiniais reisais Lietuvoje. Savivarčių, miškavežių, benzinvežių vergai, vasarą važiuojantys po 18 valandų „non stop“, su dešrigaliu tepaluotoje saujoje, už 8 cnt / km… Remontuojantys visiškus laužus už dyka purve, perkantys net darbo pirštines ar druską savivarčių kėbulams laistyti, kad neprišaltų… Žiemą „einantys nemokamų“, be socialinių garantijų ir stažo…

Polišinelio paslaptis

Galima lažintis iš „rusiškos ruletės“, kad šitai puikiai žinoma visiems iki šiol seimams, prezidentams, vyriausybėms, LR europarlamentarams, STT, FNTT, VMI, VDI, medijoms ir kitoms institucijoms. Ir kaip sakė garsus politikas : „kas galėtų paneigti!?“… Juk į tokius postus nepakliūna kvailiai. Vadinasi, lieka viena priežastis – visiems … žlugdyti Valstybės ekonomiką naudinga materialiai!

Šią situaciją tikrai galėjo pagerinti ES struktūrų kontrolė! Deja, užuot pradėjus kontroliuoti, kiek įmonės perveda uždarbio į vairuotojo banko sąskaitą, buvo nueita poilsio viešbučiuose keliu, kas dar labiau apsunkino vairuotojų padėtį. Vadinasi, ES „rūpestis vairuotojais“ – tėra mitas, kuriuo pridengtas skatinimas juos emigruoti pas Vakarų išnaudotojus! Pigių vergų, o ne sąžiningos konkurencijos ieško ir Vakarų „gelbėtojai“.

Linkiu visokeriopos sėkmės!
Pagarbiai
Antanas

komentarų 30

  1. Kileris   -  2018-05-15, 22:23

    „Nesakyk ne tiesos arba pasakyk viską
    ‘-Sudpalaikis,sedi kontoroje,sefo pasamditas uz vairu babkes,kabinti „makaronus“ vairams…tai zinok gribe,man jau dave uzsakyma:)

    Atsakyti
  2. Aldona   -  2018-05-16, 10:28

    Tai labai rimtas straipsnis, visi išsakyti faktai man žinomi, jie teisingi niekas neišgalvota. Mano sūnus dirba tokiomis sąlygomis.Matomai dar ne visi vežejai turi vilas Ispanijoje, jachgtas ar lėktuvus, todėl pelnisi iš kito darbo vaisių. Kur tai matyta , kad tolimųjų reisų vairuotojo atlyginimas kaip maximos valytojos. Kas ten sėdi valdžioje, kokiu kyšius ima iš vežejų, kad jie šitaip apvogtų vairuotojus, kurie nežino kas yra poilsis, normalus maistas, nemato net kaip auga jų vaikai. Gėda mūsų valdžios atstovams, gėda teisėsaugai, visus reikia prikalti prie gėdos stulpo, iškelti viešumon jų darbelius nes „bunda jau Baltija….

    Atsakyti
  3. Paulius   -  2018-05-19, 01:36

    99% tiesa. 20m stazas,tarptautiniu reisu vairuotojas

    Atsakyti
  4. mangiirdas   -  2018-10-04, 20:56

    Vyrai as pilnai sutinku su suo straipsniu,tai tikra teisibe surasita.Geda visai LT valdziai uz tuos istatimus kas pleido,ir visus varo is lietuvos.

    Atsakyti
  5. Jeg   -  2018-10-25, 17:24

    asmenis, atsakingus už šį tautos genocidą, reikia traukti baudžiamojon atsakomybėn. Kitaip tvarkos neįvesite.

    Atsakyti
  6. Mokykla Klaipėdoje   -  2019-05-24, 16:33

    oi kiek peripetijų ir būdų mokėti mažiau ir priversti dirbti daugiau. Tačiau tikiu, kad yra ir sąžiningų kompanijų, kurios moka tikrai solidžius atlyginimus už tą sunkų darbą. Ne veltui žmonės renkasi tokią profesiją. Juk ir išsilaikyti teises reikia investuoti daug laiko ir žinoma lėšų, nors mokyklų yra ganėtinai daug ir rinka pakankamai konkurencinga

    Atsakyti

Rašyti Atsiliepimą

Svetainę nuo spamo saugo Akismet. Sužinokite kaip naudojami jūsų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Ar Gitanas Nausėda kaip prezidentas pateisina jūsų lūkesčius šiai dienai?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas
  Mobilusis laiškininkas rajonuose – reforma, kuri stringa

Mobilusis laiškininkas rajonuose – reforma, kuri stringa

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Algimantas Rusteika. Totalaus primityvo epocha

Algimantas Rusteika. Totalaus primityvo epocha

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  „Susitelkime biudžeto svarstymui, o ne vieno režisieriaus kuriamam asmeninio keršto spektakliui“, – siūlo G. Landsbergis

„Susitelkime biudžeto svarstymui, o ne vieno režisieriaus kuriamam asmeninio keršto spektakliui“, – siūlo G. Landsbergis

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Kodėl siūlomi taršos ir nekilnojamojo turto mokesčiai skriaudžia skurdžiausiai gyvenančius?

Kodėl siūlomi taršos ir nekilnojamojo turto mokesčiai skriaudžia skurdžiausiai gyvenančius?

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Valstybė nesupranta, kad stiprinti šeimas apsimoka. Ar apsimeta nesuprantanti?

Valstybė nesupranta, kad stiprinti šeimas apsimoka. Ar apsimeta nesuprantanti?

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  Viliaus Šapokos gerovės valstybės „planas chuliganas“: iš vienos ubagų kišenės išimsim, o į kitą įdėsim

Viliaus Šapokos gerovės valstybės „planas chuliganas“: iš vienos ubagų kišenės išimsim, o į kitą įdėsim

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  Žmogus gyvenime ir paskui (4)

Žmogus gyvenime ir paskui (4)

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Kam naudingas ir kuo pavojingas Europai Turkijos puolimas Sirijoje?

Kam naudingas ir kuo pavojingas Europai Turkijos puolimas Sirijoje?

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  Lidžita Kolosauskaitė. Atsargiai! Jus puola… grožio pramonė

Lidžita Kolosauskaitė. Atsargiai! Jus puola… grožio pramonė

komentarai 2Skaityti visą įrašą
  Kas geriau: Pranckietis be galvos ar nuogas karalius? Gero pasirinkimo nėra

Kas geriau: Pranckietis be galvos ar nuogas karalius? Gero pasirinkimo nėra

komentarai 2Skaityti visą įrašą
  Pirmasis N.Venckienės interviu: „Tai, kad aš esu grąžinama, nepadaro Lietuvos teisine valstybe.“

Pirmasis N.Venckienės interviu: „Tai, kad aš esu grąžinama, nepadaro Lietuvos teisine valstybe.“

komentarai 2Skaityti visą įrašą
  R. Budbergytė perspėjo valdančiuosius: kaimus stumiate atgal į akmens amžių

R. Budbergytė perspėjo valdančiuosius: kaimus stumiate atgal į akmens amžių

komentarai 3Skaityti visą įrašą
  Astravo AE klausimas tampa negailestinga rinkimine kova, slepiama už tariamo susirūpinimo visuomene

Astravo AE klausimas tampa negailestinga rinkimine kova, slepiama už tariamo susirūpinimo visuomene

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Algimantas Rusteika. Juos atpažinsite iš jų vaisių

Algimantas Rusteika. Juos atpažinsite iš jų vaisių

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Rusų generolas papasakojo kiek laiko reikia atsakomajam branduoliniam smūgiui

Rusų generolas papasakojo kiek laiko reikia atsakomajam branduoliniam smūgiui

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Įvardintas sekantis Rusijos prezidentas ir kokį postą prie jo užims V. Putinas

Įvardintas sekantis Rusijos prezidentas ir kokį postą prie jo užims V. Putinas

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Andrius Martinkus. Kokia Lietuvos valstybės buvimo prasmė?

Andrius Martinkus. Kokia Lietuvos valstybės buvimo prasmė?

komentarai 2Skaityti visą įrašą
  Žmogus gyvenime ir paskui (3)

Žmogus gyvenime ir paskui (3)

komentarai 2Skaityti visą įrašą
  G. Paluckas apie santykius su Baltarusija: konservatoriai veidmainiauja

G. Paluckas apie santykius su Baltarusija: konservatoriai veidmainiauja

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Kas sieja atlikėją V. Baumilą ir Vilniaus merą R. Šimašių? – Jų gynėja tampa rusiška žiniasklaida

Kas sieja atlikėją V. Baumilą ir Vilniaus merą R. Šimašių? – Jų gynėja tampa rusiška žiniasklaida

komentarai 6Skaityti visą įrašą
  Seimo konservatoriai kviečia susirinkti prie Baltojo tilto Vilniuje ir paminėti komunistinio režimo Kinijoje aukas

Seimo konservatoriai kviečia susirinkti prie Baltojo tilto Vilniuje ir paminėti komunistinio režimo Kinijoje aukas

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  Algis Džiugys. Viskas ką reikia žinoti apie politinę pedofiliją ir Gretą Thunberg

Algis Džiugys. Viskas ką reikia žinoti apie politinę pedofiliją ir Gretą Thunberg

komentarai 3Skaityti visą įrašą
  Lidžita Kolosauskaitė. Žmonės, žmonėms, dėl žmonių

Lidžita Kolosauskaitė. Žmonės, žmonėms, dėl žmonių

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Seimo konservatorius ragina politikus atsisakyti Kinijos ambasados kvietimo pažymėti KLR septyniasdešimtmetį

Seimo konservatorius ragina politikus atsisakyti Kinijos ambasados kvietimo pažymėti KLR septyniasdešimtmetį

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą

Atsiliepimai

Kastuvelis ir duobute is the BEST ECO WC :)...

5G belaidis ryšys ... pramonė NENURODĖ, kad jis yra saugus jūsų sveikatai ar privatumui -...

kompostuojantis tualetas - daro tą patį, tačiau jo kaina iki 20 eu. tiesa - kompostuojantis...

kaimo tualetas - duobė - tas pats, nenešantis žydui pelno...

O toks tualetas nuplaunas irgi be vandens. Tiesiog nulaižai kraštus ir ekologiška....

Na va, taip gražiai pradėjo, o ant krikščionybės ir susimovė... Jau nekalbant apie tai, jog...

... ir t.t. reikia uždraust, kad išmušt korupcionieriams pagrindą daryt savo nusikalstamas veikas prieš valstybę....

Catalonia is free country, referendum was legal and these actions now are crime. So shame...

Straipsnis tiesiai į taikinį, nei pridurti, nei atimti. Ačiū infa.lt....

Kas čia per cirkas? Kodėl tik11 biuletenių? Seime daugiau narių....

gražių paveiksliukų galerija: liaudiesmenas.livejournal.com...

O kaip bus su žvejyba arba teniso žaidimu? Tenisas išvis yra kažkas baisaus....

BUD-BERG gali pasisakyti apie žydus, bet ko nori nuo Lietuvos tai sunku suprasti :)...

Tokie viešbučiai manau po 10 metų jau nieko nebestebins :)...

  Kelias į didelę meilę eina per didelę klaidą

Kelias į didelę meilę eina per didelę klaidą

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Valstybė nesupranta, kad stiprinti šeimas apsimoka. Ar apsimeta nesuprantanti?

Valstybė nesupranta, kad stiprinti šeimas apsimoka. Ar apsimeta nesuprantanti?

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  Dešimtys ar net šimtai tūkstančių žygiuoja Paryžiuje, kad vaikai turėtų teisę į tėvą

Dešimtys ar net šimtai tūkstančių žygiuoja Paryžiuje, kad vaikai turėtų teisę į tėvą

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  Mūsų suaugę vaikai

Mūsų suaugę vaikai

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  VTAĮT: Tėvai gali palikti vaikus pas senelius atostogoms be jokių įgaliojimų, jei jie patys randasi Lietuvoje

VTAĮT: Tėvai gali palikti vaikus pas senelius atostogoms be jokių įgaliojimų, jei jie patys randasi Lietuvoje

komentarai 4Skaityti visą įrašą
  Mama iš N.Akmenės: jei susidūrei su tarnybomis, filmuok ir įrašinėk

Mama iš N.Akmenės: jei susidūrei su tarnybomis, filmuok ir įrašinėk

komentarai 6Skaityti visą įrašą
  Švedija kaltina rusą Denis Lisov pagrobus nuosavus vaikus

Švedija kaltina rusą Denis Lisov pagrobus nuosavus vaikus

komentarų 11Skaityti visą įrašą
  Supainioti embrionai: moteris išnešiojo ir pagimdė dvynukus, kurie pasirodė esą ne jos

Supainioti embrionai: moteris išnešiojo ir pagimdė dvynukus, kurie pasirodė esą ne jos

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Mamos – Deimantės istorijos pratęsimas

Mamos – Deimantės istorijos pratęsimas

komentarai 4Skaityti visą įrašą
  Jurga Lago. Apie staigų praturtėjimą

Jurga Lago. Apie staigų praturtėjimą

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Ratas pasisuko: Italija oficialiai sugrąžino į dokumentus „tėvo“ ir „motinos“ sąvokas

Ratas pasisuko: Italija oficialiai sugrąžino į dokumentus „tėvo“ ir „motinos“ sąvokas

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Mūsų vaikams labiau reikalingi įspūdžiai, o ne žaislai ir išmanūs įrenginiai

Mūsų vaikams labiau reikalingi įspūdžiai, o ne žaislai ir išmanūs įrenginiai

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Arvydas Daunys. Šeima, kaip koncepcija, ideologija ir pasaulėžiūra

Arvydas Daunys. Šeima, kaip koncepcija, ideologija ir pasaulėžiūra

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  R. Karbauskis registravo „Vaiko teisių“ įstatymo pataisas – kas naujo?

R. Karbauskis registravo „Vaiko teisių“ įstatymo pataisas – kas naujo?

komentarai 2Skaityti visą įrašą
  Pasvalyje – nesuvokiamas vaiko atėmimas: kaltina močiutę melu

Pasvalyje – nesuvokiamas vaiko atėmimas: kaltina močiutę melu

komentarai 4Skaityti visą įrašą
  Profesorius V. Kasiulevičius: kaime gimusiam kūdikiui šansai mirti – keturis kartus didesni

Profesorius V. Kasiulevičius: kaime gimusiam kūdikiui šansai mirti – keturis kartus didesni

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, verta dėmesio: *Insaideris: Vagystės iš vairuotojų ir Valstybės schema* - nuoroda: https://infa.lt/19944/insaideris-vagystes-is-vairuotoju-ir-valstybes-schema/