infa.lt

Insaideris: Vagystės iš vairuotojų ir Valstybės schema

Insaideris: Vagystės iš vairuotojų ir Valstybės schema

sausio 21
01:10 2018

krovininis automobilisinfa.lt Redakcija gavo skaitytojo, dėl daugeliui suprantamų priežasčių panorusio išlikti nežinomu, laišką, kuriame aprašoma situacija tolimųjų krovinių pervežimų sektoriuje. Laišką pateikiame netaisytą, toks, koks yra:

Pradėkime nuo darbo sutarties

Visur vairuotojai priimami vairuotojais – ekspeditoriais (prof. kodas 832204), o ne tarptautinių pervežimų vairuotojais (prof. kodas 833209), nors dirbs jie būtent tarptautiniuose reisuose. O juk tai – skirtingos pareigybės, atsakomybė,apmokėjimas, darbo laiko apskaita ir tt. Iš čia ir DS, kuriose terodoma 40 val darbo savaitė!

Vairuotojams taikoma suminė darbo laiko apskaita neleidžia dirbti daugiau 12 val. per parą, o ilsėtis – mažiau 11. Atitinkamai numato 48 darbo val. per savaitę ir ne mažiau 35 val. savaitgalio poilsį. Tačiau vairuotojai verčiami dirbti maksimalų EEB reglamento leistą darbo laiką po 13 ir 15 val.,kas sudaro 84 darbo val. per savaitę ir minimaliai ilsėtis 3 naktis tik po 9 val. ir tik 24 val. vieną, o 45 – jau sekantį savaitgalį. Be to, EEB reglamentas juk leidžia dirbti ilgiau esant būtinybei jų vairuotojui grįžti penktadienį į garažą,kad savaitgalį ilsėtųsi namie. O mūsiškiai – verčiami 6 savaites kasdien pažeisti LR DK ir DS nuostatas! Jokio papildomo apmokėjimo už tai jie negauna! Kaip ir negauna už naktinį ir šventinį darbą. Nes atlyginimo ir atostoginių jie negauna iš viso!

Koks gi įteisintas atlyginimas?

Įmonės „rodo“ oficialioje buhalterijoje, kad vairuotojui mokama 1,3 MMA + 1 euras / mėn. brutto. Nes, jei mažiau – įmonei būtų apmokestinamas 15% komandiruočių dienpinigių fondas. Iki 2018.01.01 tai sudarė 495 eurus brutto arba 414,07 po mokesčių. Dalis įmonių sumoka tik įmoką Sodrai, to atlyginimo neišmokėdamos. Kita dalis įmoką Sodrai sumoka tik komandiruotės laikotarpiu, o po 4 ar 6 savaičių darbo, per beveik 2 arba beveik 3 savaičių buvimą namie formina „nemokamas“ atostogas, taip pavogdamos ne tik atlyginimą, bet ir darbo stažą. Atostoginiai „dingsta“ visose įmonėse. Nesunku pasiskaičiuoti, kiek įmonės „sutaupo“ per mėnesį, metus, žinant jų vairuotojų skaičių. Ir tikrai neparodysite niekam kitos tokios šalies, kur tarptautininkas vairuotojas uždirbtų vos 1,3 MMA, dar prarasdamas ir trečdalį darbo stažo!!! Nėra tokios!



Realiai gi egzistuoja dvi „žodžiu sutartos“ mokėjimo formos: už nuvažiuotus kilometrus arba dirbtas dienas. Ir štai čia – prasideda žaidimas su komandiruočių dienpinigiais. Kaip žinia, paeiliui būdami finansų ministrais, ponai D.Grybauskaitė ir A.Butkevičius parengė vyriausybės dokumentą dėl komandiruočių dienpinigių mažinimo iki 50%. Panelė V.Blinkevičiūtė jį pasirašė, paleisdama vogimo mechanizmą… Netrukus po to, per krizę prasidėjęs masinis ukrainiečių ir baltarusių įdarbinimas, išmėtant į gatvę vietinius, rodo, kad minėtas įstatymas tyčia rengtas atlyginimų ir dienpinigių vogimui! Ir, kad jo autoriai puikiai žinojo, jog įmonės iš žmonių vogs pajamas, o per dvigubas buhalterijas, rodydamos, kad „išmoka viską 100%“ – didins nesamas sąnaudas, mažins pelnus ir vogs biudžeto mokesčius!

Juk niekas nesukontroliuos realių užsieniečio pajamų! Mažėjant laisvų darbo vietų, su ta pačia schema buvo priversti sutikti ir vietiniai darbuotojai. Deja, godumas beribis! Kartu su dalimi dienpinigių pradėjo „dingti“ ir atlyginimas! O tam „pateisinti“ buvo įvesta visokių neoficialių, niekur nereglamentuotų „atskaitymų“.

Renkamas „užstatas“ galimai „žalai padengti“ – tik maža to dalis. Tokios įmonės, kaip UAB „Kamida“, „Jontransa“ – įsigudrino darbinantis pateikti pasirašyti neprotestuotinus vekselius įmonės savininko naudai! Pirmoji duodavo 20 tūkst litų (iki euro) sumai, antroji buvo pakliuvusi į TV laidas dėl tų vekselių, bet sumų aš nežinau. Tokiose, atsiprašant, įmonėse, vogė iš vairuotojo kiek leidžia fantazija, o jei jis norėdavo išeiti – paleisdavo eigą vekseliui!

Draudimas

Draudimų franšizės. Neįsivaizduoju idioto, kuris draustųsi su tūkstantinių dydžių franšize! Vežėjams gi – tai nuolatinė praktika… Nes galima atskaičiuoti iš kvailoko vairuotojo. Būta praktikoje, kada įmonė gaudavo draudimo išmoką ir dar antra tiek iš vairuotojo. Realiai juk niekas nežino kokia ta sutartis ir franšizė iš tikrųjų! Niekas to vairuotojui nepademonstruos. Iš čia sekanti gudrybė, kai atskaičiuojama už įbrėžimus siauruose keliuose, kuriais verčia važiuoti dėl jų pigumo, sudaužytus veidrodžius ir tt. Dažniausiai įbrėžimai ir įlenkimai už kuriuos jau sumokėjo vairuotojas, nėra taisomi ir vėliau dar už juos sumoka ir kiti! Užtenka persikabinti puspriekabę ar pasikeisti vilkikais naktį ar jų neplovus, kad nepastebėtum esamo defekto. Ir jis – „tavo“!

Mašinos komplektuojamos įrankių komplektu. Besikaitaliojant iš rankų į rankas, atliekant parkinguose smulkų remontą, dalis jų sulūžta, pametama. Jei grįžus į garažą pridavinėji mašiną ir kažko nėra – atskaito. Kaip savotišką atskaitymą galima traktuoti tai, jog įmonės neaprūpina vairuotojų GPS prietaisais, darbo telefonais, darbo drabužiais ir apsaugine avalyne. Nors tai privalu pagal DS, dažniausiai vairuotojai tai turi savo. Tačiau tai neatleidžia nuo SIM kortelės asmeniniame ragelyje „pokalbių limito“, kai už darbo pokalbius dar ir atskaičiuojama, nes „viršijai“! Ar „neoperatyviai“ vairuodamas atrašei sms…

Įdomus dalykas vyksta su įmonių komerciniais mokėjimais ir baudomis! Jei reiso metu reikia naudotis perkėla traukiniu, autoserviso paslaugomis, jei gaunamos baudos už perkrovas, kabotažą ir pan. – įmonė sumas jų apmokėjimui perveda į … asmeninę vairuotojo banko sąskaitą!!! Kad jis apmokėtų tai savo banko kortele! Kaip taisyklė, pervedimo paskirtis rašoma kaip atlyginimo ar dienpinigių avansas! Ir dar tvirtesnė taisyklė, kad grįžus vairuotojui siūloma „pasidalinti išlaidas
per pusę“ arba jis siunčiamas „ant trijų raidžių“! Net turėdamas kvitus neįrodysi, kad tų pinigų sau tu nepasisavinai! Jokių instancijų tai nedomina!

Darbo jėgos nuoma

Didžiule darbuotojų bėda virto vadinamoji „darbuotojų nuoma“, kai lietuviška įmonė vairuotoją „išnuomoja“ užsienio įmonei. Kur dingsta atlyginimų skirtumas – spėlioti nereikia… Tokiais atvejais savo pinigų dar tenka gerokai palaukti, nes lietuvaičiai meluoja, kad neatsiskaitė užsieniečiai, o pastarieji tvirtina,kad pinigai pervesti tavo šefui. Kažkada gausi, jei iš viso nedings…

Net jei esi sutaręs įkainį už dieną ir įmonė pasitaikė ne akiplėšiškai vagianti,visos sumos vis tiek nemokės! Nes už kelionę iki vilkiko kur nors Prancūzijoje ar iš jo į namus – nėra mokama! Vairuoji mikroautobusą už dyka! O tai – 3 darbo dienos komandiruotėje ir nei atlyginimo, nei dienpinigių! Negana to! Jos dar skaičiuojamos į namie būtą, tų 2 ar 3 savaičių laiką! Jei dirbama 4 savaites, komandiruotė trunka 31 dieną, moka – už 28. Jei 6 savaites – 45 dienos už 42.

Taip vairuotojai prievartaujami dirbti kuo ilgiau, kad būtų sumažintas „praturistautas už dyka“ dienų skaičius metuose. Beje, jei vadyba nesugeba ar nenori surinkti vilkikų, kurių vairuotojai keisis, į krūvą – tokių dienų skaičius gali gerokai viršyti 3. Gaunasi visa ekskursija po Europą, paromis sėdint be miego ir net padoraus valgio.

Sunaudotas kuro perviršis

Na ir pats ekstremaliausias iš atskaitymų – „už pereikvotą kurą“. Čia būtina paminėti, kad jokių „degalų sąnaudų normų“ oficialiai neegzistuoja! Jų nėra nustatę nei gamintojai, nei dileriai, nei specializuoti servisai! Jas išgalvojo mūsų vežėjai. Išgalvojo tokias, kad vairuotojai priversti pirkti trūkstamus degalus iš kolegų, kurie sutaupė. Kitaip – bus atskaičiuota brangiausiu europiniu tarifu, nors dažnai tie degalai … būna rusiški! Į vilkikų bakus negalima talpinti daugiau 1500 litrų. Taigi, bakai montuojami artimo tam dydžio. Su tokiu kiekiu degalų vilkikas gali nuvažiuoti iki 4500 km ir tai užims daugiau nei savaitę laiko! Pagaliau, net jei tie degalai iš ES šalių, įmonė juk susigrąžina už juos PVM ir net akcizus! O štai vairuotoją – nubuožina didžiausia mažmenine kaina…

Apart šių neteisėtų „atskaičiavimų“, egzistuoja ir begalė vairuotojui primetamų nepriklausančių jam neapmokamų darbų. Jis privalo vesti ne tik degalų, ridos, piniginių lėšų apskaitą, bet ir pildyti kelionės lapus, ataskaitą, CMR važtaraščius, neretai pats krauti prekes, tvirtinti krovinius, saugoti nuo ES masiškai išplitusių vagysčių TP, krovinį ir degalus, atlikti smulkų remontą, pasikeisti pradurtą ar sprogusią padangą. Už kurią, beje – dar ir atskaičiuos! Dokumentų pildymas, skaičiavimai, adresų paieška, sargyba – atliekami savo poilsio laiku! Juk nepadarysi to vairuodamas ar kraudamasis. Čia primenu : dažnai visam poilsiui lieka vos 9 val per parą, iš jų miegui – puiku, jei lieka 6. Be to, toks dalykas, kaip važtaraščių rašymas pačiam, vairuotojui gresia atsakomybe!

Yra toks terminas „neutralūs važtaraščiai“, kada vežama … kontrabanda. Vėlgi, bandymas naktį nuvyti vagis, ne vienam baigėsi karstu ir kolosaliomis parsigabenimo išlaidomis artimiesiems, nes įmonės įprastai nuo to „nusiplauna“. O ir kraunant bei tvirtinant krovinį, ką įstatymiškai privalėtų daryti siuntėjas – dažnos traumos. Keista, kai tiek pareigų telpa į 1,3 negaunamo MMA…

Galima paminėti tokius netiesioginius nuskaičiavimus, kada vairuotojui „nubraukoma“ dalis jo nuvažiuotų kilometrų, „matuojant liniuote žemėlapyje“ atstumus tarp paskirties taškų. Ne tik nesumokama už juos, bet ir atskaičiuojamas „pereikvotas kuras“. Arba varymą važiuoti nemokamais „briedkeliais“, kur dažniausiai tranzitas draudžiamas, o baudas – moka vairuotojas. Jei ir negaus baudos, tai juk per dieną nenuvažiuosi tiek, kiek autostrada! Taip prarasi dalį apmokėjimo
už kilometrus, o ir degalų tokie keliai pareikalauja daugiau. Betgi už degalus atskaičiuos iš jo, o kelių mokesčio – nėra nuo ko atskaičiuoti! Ir jau ciniškiausia apgavystės forma – vairuotojo sveikatos ir gyvybės draudimas, naudos gavėju įrašant įmonės vadovą! Nors, reta įmonė apdraudžia iš viso…

O dar įdomiau, kai įmonės apgaudinėja ES kontrolės institucijas, rašydamos raštus, kad vairuotojui moka už šį visą cirką 10 eurų valandai! Žinant, kad EEB reglamentas tik oficialiai vairuotojui leidžia dirbti 336 val. per mėnesį – iš vilkikų kabinų pasipiltų milijonieriai! Įdomu, jei paprastas žmogelis taip klastotų faktus ir dokumentus – kiek jam reikėtų sėdėti!? Deja, vežėjas – nesėdės! Jei sakykime, tūla „Girteka“, nesumokėtų savo 8300 vergų tik į rankas priklausančio
414,07 euro / mėn. atlyginimo, ji per mėnesį „sutaupytu“ 3 436 781 „juodą“ eurą!!! Tik per 1 mėnesį! Čia prezidentus su valstybėmis gali nusipirkti, o nebe įstatymus, teismus, partijas ir kontroles…

Vietiniai apvagiami mažiau, nei užsieniečiai vairuotojai

Beje, bet kas iš vairuotojų patvirtins, kad ukrainiečiai apvagiami daug labiau, nei vietiniai. Būtent tuo paaiškinama, kad „nuolat katastrofiškai trūkstant vairuotojų“ į darbą nepriimami vietiniai! Vieni nuo 40 metų „per seni“, kiti,už maždaug 5000 eurų ką tik išsilaikę kvalifikacijas – „neturi patirties“! O štai 45 metų Ukrainos atsargos praporščikai su pirktomis teisėmis – pats tas! Jiems net 95 kodo pažymėjimus įmonės nuperka be jokių kursų…

O juk dar yra vairuotojai, dirbantys po Baltijos valstybes ar vietiniais reisais Lietuvoje. Savivarčių, miškavežių, benzinvežių vergai, vasarą važiuojantys po 18 valandų „non stop“, su dešrigaliu tepaluotoje saujoje, už 8 cnt / km… Remontuojantys visiškus laužus už dyka purve, perkantys net darbo pirštines ar druską savivarčių kėbulams laistyti, kad neprišaltų… Žiemą „einantys nemokamų“, be socialinių garantijų ir stažo…

Polišinelio paslaptis

Galima lažintis iš „rusiškos ruletės“, kad šitai puikiai žinoma visiems iki šiol seimams, prezidentams, vyriausybėms, LR europarlamentarams, STT, FNTT, VMI, VDI, medijoms ir kitoms institucijoms. Ir kaip sakė garsus politikas : „kas galėtų paneigti!?“… Juk į tokius postus nepakliūna kvailiai. Vadinasi, lieka viena priežastis – visiems … žlugdyti Valstybės ekonomiką naudinga materialiai!

Šią situaciją tikrai galėjo pagerinti ES struktūrų kontrolė! Deja, užuot pradėjus kontroliuoti, kiek įmonės perveda uždarbio į vairuotojo banko sąskaitą, buvo nueita poilsio viešbučiuose keliu, kas dar labiau apsunkino vairuotojų padėtį. Vadinasi, ES „rūpestis vairuotojais“ – tėra mitas, kuriuo pridengtas skatinimas juos emigruoti pas Vakarų išnaudotojus! Pigių vergų, o ne sąžiningos konkurencijos ieško ir Vakarų „gelbėtojai“.

Linkiu visokeriopos sėkmės!
Pagarbiai
Antanas

Atsiliepimų 29

  1. Kileris    -  2018-05-15, 22:23
    Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/infa/domains/infa.lt/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/functions/other.php on line 2237

    „Nesakyk ne tiesos arba pasakyk viską
    ‘-Sudpalaikis,sedi kontoroje,sefo pasamditas uz vairu babkes,kabinti „makaronus“ vairams…tai zinok gribe,man jau dave uzsakyma:)

  2. Aldona    -  2018-05-16, 10:28
    Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/infa/domains/infa.lt/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/functions/other.php on line 2237

    Tai labai rimtas straipsnis, visi išsakyti faktai man žinomi, jie teisingi niekas neišgalvota. Mano sūnus dirba tokiomis sąlygomis.Matomai dar ne visi vežejai turi vilas Ispanijoje, jachgtas ar lėktuvus, todėl pelnisi iš kito darbo vaisių. Kur tai matyta , kad tolimųjų reisų vairuotojo atlyginimas kaip maximos valytojos. Kas ten sėdi valdžioje, kokiu kyšius ima iš vežejų, kad jie šitaip apvogtų vairuotojus, kurie nežino kas yra poilsis, normalus maistas, nemato net kaip auga jų vaikai. Gėda mūsų valdžios atstovams, gėda teisėsaugai, visus reikia prikalti prie gėdos stulpo, iškelti viešumon jų darbelius nes „bunda jau Baltija….

  3. Paulius    -  2018-05-19, 01:36
    Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/infa/domains/infa.lt/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/functions/other.php on line 2237

    99% tiesa. 20m stazas,tarptautiniu reisu vairuotojas

  4. mangiirdas    -  2018-10-04, 20:56
    Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/infa/domains/infa.lt/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/functions/other.php on line 2237

    Vyrai as pilnai sutinku su suo straipsniu,tai tikra teisibe surasita.Geda visai LT valdziai uz tuos istatimus kas pleido,ir visus varo is lietuvos.

  5. Jeg    -  2018-10-25, 17:24
    Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/infa/domains/infa.lt/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/functions/other.php on line 2237

    asmenis, atsakingus už šį tautos genocidą, reikia traukti baudžiamojon atsakomybėn. Kitaip tvarkos neįvesite.

Rašyti Atsiliepimą

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Ar pritartumėte tam, kad homoseksualios poros galėtų tuoktis Lietuvoje?

Ar pritartumėte homoseksualų santuokoms Lietuvoje?

  • Ne (89%, 313 balsavo)
  • Taip (7%, 23 balsavo)
  • Neturiu nuomonės (4%, 14 balsavo)

Viso balsavo: 350
Pradėta - 2018 lapkričio 8 @ 14:41
Pabaiga - 2018 gruodžio 8 @ 14:41

Leidžiama ... Leidžiama ...
    Parazitai, virusai ir Apokalipsės ratas [4]

Parazitai, virusai ir Apokalipsės ratas [4]

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Esi prieš Barnevernet praktikų taikymą Lietuvoje? – Tai tu už smurtą prieš vaikus

Esi prieš Barnevernet praktikų taikymą Lietuvoje? – Tai tu už smurtą prieš vaikus

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Tolerancija. Žmogaus kitoniškumas nėra tapatus jo vertei ir asmeninėms savybėms, už kurias turėtume jį gerbti

Tolerancija. Žmogaus kitoniškumas nėra tapatus jo vertei ir asmeninėms savybėms, už kurias turėtume jį gerbti

atsiliepimų 2 Skaityti visą įrašą
    Mokytojams: Mes jus palaikome, bet kur jūs buvote, kai jūsų palaikymo reikėjo kitiems?

Mokytojams: Mes jus palaikome, bet kur jūs buvote, kai jūsų palaikymo reikėjo kitiems?

atsiliepimų 5 Skaityti visą įrašą
    Korupcijos tvaikas virš universitetų nesisklaido, virš valstybės taip pat

Korupcijos tvaikas virš universitetų nesisklaido, virš valstybės taip pat

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Ar vaikai vertina savo tėvus kaip smurtautojus? – Ne! Tai kodėl tą daro valstybė?

Ar vaikai vertina savo tėvus kaip smurtautojus? – Ne! Tai kodėl tą daro valstybė?

atsiliepimų 2 Skaityti visą įrašą
    Kova su korupcija – korupcionierių reikalas

Kova su korupcija – korupcionierių reikalas

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Dėl ko D.Šakalienei norisi verkti

Dėl ko D.Šakalienei norisi verkti

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Mindaugas Puidokas: „Mūsų valstybė sunkiai serga“

Mindaugas Puidokas: „Mūsų valstybė sunkiai serga“

atsiliepimų 5 Skaityti visą įrašą
    Gabrielius Landsbergis ragina premjerą ir Seimo narius išgirsti sekmadienio protesto reikalavimus ir ieškoti kompromiso

Gabrielius Landsbergis ragina premjerą ir Seimo narius išgirsti sekmadienio protesto reikalavimus ir ieškoti kompromiso

atsiliepimų 2 Skaityti visą įrašą
    Parlamentarai M. Puidokas ir N. Puteikis reikalauja pripažinti neteisėtu Seimo balsavimą dėl JT Migracijos pakto

Parlamentarai M. Puidokas ir N. Puteikis reikalauja pripažinti neteisėtu Seimo balsavimą dėl JT Migracijos pakto

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Algimantas Rusteika: Gyvoji Lietuva ateina

Algimantas Rusteika: Gyvoji Lietuva ateina

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Mindaugas Puidokas. Kodėl D. Šakalienės rėmėjai taip prieštarauja esminėms pataisoms vaiko teisių apsaugos srityje?

Mindaugas Puidokas. Kodėl D. Šakalienės rėmėjai taip prieštarauja esminėms pataisoms vaiko teisių apsaugos srityje?

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Parazitai, virusai ir Apokalipsės ratas [3]

Parazitai, virusai ir Apokalipsės ratas [3]

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    2050-ieji. Lietuvos Respublikos Seimas. Švenčiami tolerancijos ir pakantumo metai

2050-ieji. Lietuvos Respublikos Seimas. Švenčiami tolerancijos ir pakantumo metai

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Saulius Skvernelis konservatoriams: „Gal ir reikėtų toje įstaigoje kai kam pabūti, dėl to, ką jūs padarėte“

Saulius Skvernelis konservatoriams: „Gal ir reikėtų toje įstaigoje kai kam pabūti, dėl to, ką jūs padarėte“

atsiliepimų 2 Skaityti visą įrašą
    Saulius Skvernelis apie konservatorių organizuojamą valstybės perversmą

Saulius Skvernelis apie konservatorių organizuojamą valstybės perversmą

atsiliepimų 6 Skaityti visą įrašą
    Prezidentas Rolandas Paksas: „Iš mūsų jau pavogta valstybė, ir Tauta nebeįtakoja valdžios priimamų sprendimų“

Prezidentas Rolandas Paksas: „Iš mūsų jau pavogta valstybė, ir Tauta nebeįtakoja valdžios priimamų sprendimų“

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    V. Troščenka. Nuo darbo nebūsi bagotas – tapsi kuprotas

V. Troščenka. Nuo darbo nebūsi bagotas – tapsi kuprotas

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Arvydas Juozaitis. Privalėsime atsisakyti Seime palaimintos migracijos sutarties

Arvydas Juozaitis. Privalėsime atsisakyti Seime palaimintos migracijos sutarties

atsiliepimų 3 Skaityti visą įrašą
    Vaiko teisių apsaugos įstatymo pataisos, parengtos SADM ministerijos

Vaiko teisių apsaugos įstatymo pataisos, parengtos SADM ministerijos

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Statistikos departamentas nerado duomenų apie žudomus vaikus, kuriuos jo vardu skelbia Lietuvos influenceriai

Statistikos departamentas nerado duomenų apie žudomus vaikus, kuriuos jo vardu skelbia Lietuvos influenceriai

atsiliepimų 3 Skaityti visą įrašą
    Povilas Gylys: „D. Grybauskaitė prieš S. Jakeliūną“ – „iš kur vaikinui tiek drąsos?“

Povilas Gylys: „D. Grybauskaitė prieš S. Jakeliūną“ – „iš kur vaikinui tiek drąsos?“

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Vaikai negali būti įkaitais, kai specialistams trūksta žinių

Vaikai negali būti įkaitais, kai specialistams trūksta žinių

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Algimantas Rusteika: Sistema eina į kontrpuolimą

Algimantas Rusteika: Sistema eina į kontrpuolimą

atsiliepimų 2 Skaityti visą įrašą
    Andrius Kubilius: „Vilties nuojauta „Anti-tiap-liap sukilimui“

Andrius Kubilius: „Vilties nuojauta „Anti-tiap-liap sukilimui“

atsiliepimų 4 Skaityti visą įrašą
    Rolandas Paksas. Lietuvių TAUTA netrokšta kariauti, ponai!

Rolandas Paksas. Lietuvių TAUTA netrokšta kariauti, ponai!

atsiliepimų 3 Skaityti visą įrašą

Atsiliepimai

Visoje ES tik lenkų ir vengrų valdžios yra normalios, o likusių valstybių - iškrypėlės. Nekreikim...

Vėl pavydžiu lenkams ir vengrams. Juos valdo sava valdžia......

idiotai - žydų užsakymas tai...

An

Eikit dibti po 40val.per savaite,o ne po20val.visi komunistinės senės,arba pričiože tinginiai....

RM

Pagirtina. Jei jau turi gyvūną, tai privalai juo tinkamai rūpintis....

Dar ne viskas prarasta. Dar yra protingu, doru, besirupinanciu salies ir gyventoju islikimu, zmoniu. Pagarba...

daugybė durnių, daunų, debilų, vištgaidžių laukia kitų seimo rinkimų, galės išeiti į plačias gatves balsuoti...

visi gojai kovoję prieš vaikų atėmimą ir už mokytojų algas bus žydų sunaikinti...

Puikus straipsnis, brandaus visumą suprantančio žmogaus mintys....

As

Gerumas, dar ypac pries Kaledas, labai grazu, bet kas skurstantiems senoliams sriubos ipils po Kaledu?...

Pagaliau Kiguolis prabilo apie tai, apie ką visi kiti iki šiol tylėjo. Kai valstybėje grobiami...

vvv - tas paprasta, turima omenyje mokytojai su visomis savo profesinėmis sąjungomis. ...

o iš kur Jūs žinote, kad ten nebuvo mokytojų ar kitų pedagogų? Būtinai reikia skelbtis...

Remkime vieni kitus , o ne kaltinkime - gerai kad...

    Profesorius V. Kasiulevičius: kaime gimusiam kūdikiui šansai mirti – keturis kartus didesni

Profesorius V. Kasiulevičius: kaime gimusiam kūdikiui šansai mirti – keturis kartus didesni

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Lietuva su raudonais balionais išėjo į gatves (nuotraukos)

Lietuva su raudonais balionais išėjo į gatves (nuotraukos)

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Rasa Dijokaitė: Ko mokoma tėvų terorizavimo kursuose

Rasa Dijokaitė: Ko mokoma tėvų terorizavimo kursuose

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Atimami vaikai. Negalima prisidengus kilniu tikslu skatinti sveiku protu nesuvokiamų reiškinių

Atimami vaikai. Negalima prisidengus kilniu tikslu skatinti sveiku protu nesuvokiamų reiškinių

atsiliepimų 5 Skaityti visą įrašą
    Arvydas Daunys. Ar Lietuva po tokio smūgio į šeimą sugebės atsikelti?

Arvydas Daunys. Ar Lietuva po tokio smūgio į šeimą sugebės atsikelti?

atsiliepimų 7 Skaityti visą įrašą
    Daiva Archipovaitė: Kaip buvo sugriauta mano šeima

Daiva Archipovaitė: Kaip buvo sugriauta mano šeima

atsiliepimų 11 Skaityti visą įrašą
    Dangstydamasi kova su smurtu šeimoje, valdžia atima vaikus iš normalių šeimų [video]

Dangstydamasi kova su smurtu šeimoje, valdžia atima vaikus iš normalių šeimų [video]

atsiliepimų 28 Skaityti visą įrašą
    Per liepą ir rugpjūtį iš šeimų buvo paimta 1100 vaikų, – vaiko teisių tarnyba atsakė į klausimus

Per liepą ir rugpjūtį iš šeimų buvo paimta 1100 vaikų, – vaiko teisių tarnyba atsakė į klausimus

atsiliepimų 20 Skaityti visą įrašą
    Svarbi informacija prieš mokslo metusi: kas priklauso tėvams ir vaikams

Svarbi informacija prieš mokslo metusi: kas priklauso tėvams ir vaikams

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Daugelis vyrų po orgazmo lieja karčias ašaras

Daugelis vyrų po orgazmo lieja karčias ašaras

atsiliepimų 4 Skaityti visą įrašą
    Mamadieniai ir tėvadieniai – kam kiek priklauso?

Mamadieniai ir tėvadieniai – kam kiek priklauso?

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Užfiksuota daugiau galimo smurto, nuo kurio galimai nukentėjo vaikai – galimai auga smurtas prieš vaikus, galimai…

Užfiksuota daugiau galimo smurto, nuo kurio galimai nukentėjo vaikai – galimai auga smurtas prieš vaikus, galimai…

atsiliepimų 3 Skaityti visą įrašą
    Lietuvoje vienodinama praktika apsaugant ir ginant vaikų teises bei interesus

Lietuvoje vienodinama praktika apsaugant ir ginant vaikų teises bei interesus

atsiliepimų 4 Skaityti visą įrašą
    Ar krikščionims normalu užsiimti seksu su robotu?

Ar krikščionims normalu užsiimti seksu su robotu?

atsiliepimų 5 Skaityti visą įrašą
    Lidžita Kolosauskaitė. Leiskite bent jau… mylėti(s)!

Lidžita Kolosauskaitė. Leiskite bent jau… mylėti(s)!

atsiliepimų 5 Skaityti visą įrašą
    Neištikimą sutuoktinį galima atpažinti pagal išvaizdą

Neištikimą sutuoktinį galima atpažinti pagal išvaizdą

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, tikiuosi, jog patiks: *Insaideris: Vagystės iš vairuotojų ir Valstybės schema* - nuoroda: https://infa.lt/19944/insaideris-vagystes-is-vairuotoju-ir-valstybes-schema/