infa.lt

Pratimai pilvo ir nugaros raumenims namų sąlygomis

Pratimai pilvo ir nugaros raumenims namų sąlygomis

01 birželio
13:18 2015

paveikslėlisKai žemiau pateiktame video pasižiūri į tai, kaip merginos gimnastės daro sau įprastus pratimus, viskas atrodo labai paprasta – groja muzika, o jos tiesiog juokaudamos atlieka pagal ją judesius. Iš tiesų viskas yra kur kas sudėtingiau – šiuos pratimus nepratusiam atlikti ganėtinai sunku, o jei dar ir kompleksija stabdo judesius – tai ir visiškai sunku.

Tačiau, jei jums nuo sėdimo ar šiaip nejudraus darbo skauda nugarą, juosmenį, jums sunku vaikščioti ar greitai susilenkti ir atsitiesti – šie pratimai kaip tik jums. Jie padės sustiprinti šoninius, nugaros ir pilvo preso raumenis, kurie savo ruožtu padės jums sustatyti ir išlaikyti savo vietoje stuburo slankstelius, neleidžiant jiems laisvai slankioti jums judant, o tuo pačiu ir užspausti kokio nors nervo, kuris vėliau kelia įkyrius skausmus ar maudulį juosmens srityje.

Šie pratimai geri tuo, kad jie neapkrauna stuburo, kol jis dar yra silpnas nuo nejudraus gyvenimo būdo, mat pratimai atliekami gulomis. Tad pirmosiomis dienomis pradėjus pratimus, jausis tik raumenų skausmas, kol organizmas įpras prie fizinių krūvių. Nesistenkime nuo pirmos dienos siekti pratimų darymo rekordų. Judėkime į priekį pamažu, bet nuosekliai.

Tačiau turėtume suprasti, jog pratimai geri būtent nusilpus raumenims nuo sėdimo ar šiaip nejudraus darbo, tačiau vargu ar padės, jei turite kokią stuburo traumą, tad pastaruoju atveju geriau reikėtų pirma kreiptis į gydytoją patarimo ar konsultacijos. Visiems kitiems šie pratimai po poros mėnesių užsiėmimų gyvenimą nudažys kur kas šviesesnėmis spalvomis, nei jis atrodė iki tol. Pradėkite iškart, nelaukite rytdienos.

 

 

Gerbiami skaitytojai, jeigu manote, kad informacija pateikta infa.lt tinklapyje buvo jums nors kažkiek naudinga – jūs galite paremti tinklapį SMS žinute.

1 Atsiliepimas

  1. cha    -  2015-06-01, 20:20

    .. atrodo per lengvai, kad būtų tiesa :D pabandžiau ir iškart uždusau. Bandant lėtai gaunasi. Teks nuo nulio pradėt kaip ir siūloma po trupučiuką. pasirodo jėgų visai neturiu, baisu. Dar didesnis stimulas pradėt :)

    Atsakyti į šį komentarą

Rašyti Atsiliepimą

Atšaukti atsakymą.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Ar reikia sugrąžinti privalomą kaukių dėvėjimą?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas
Pasidalinkite su savo draugais
Sveiki, verta dėmesio: *Pratimai pilvo ir nugaros raumenims namų sąlygomis* - nuoroda: https://infa.lt/1798/pratimai-pilvo-ir-nugaros-raumenims-namu-salygomis/