infa.lt

Ką 70 metų amžiaus žmogus gali padaryti ant skersinio? Prisitraukimai su apsivertimu

Ką 70 metų amžiaus žmogus gali padaryti ant skersinio? Prisitraukimai su apsivertimu

gegužės 30
16:29 2017
Prisitraukimai esant 70 metų amžiaus

youtube.com nuotrauka

Tie, kas užsiima ar bandė anksčiau šią sporto rūšį žino puikiai, jog skersinis reikalauja gero fizinio pasirengimo, nes pakelti savo kūno svorį rankomis sugeba toli gražu ne kiekvienas, nekalbant jau apie kažkokius kitus specialius pratimus ant šio įrenginio. Ir kai matome tokio amžiaus vyrą besivartant ant skersinio – mes suprantame, kad nėra jokių „amžiaus ribų“ gyvent sveikai, atrodyt sveikai ir būti sveikiems bei stipriems.

Žemiau esančiame vaizdo įraše rusų kalba vaizduojamas dialogas ir pratimų pavyzdžiai, kuriuos demonstruoja pagyvenęs sportinės išvaizdos vyras. Jį kalbina jaunas sportininkas, kurį toliau vadinsime „vedantysis“.

Vertimas:

Vedantysis (toliau tiesiog V.): Piotrai, pirmas mano klausimas jums – kiek jums metų?

Piotras – 2013 metų birželio 30 man sukako 70 metų.

V.: – Tai kažkokia fantastika, matant šį kūną aš kažkaip net netikiu, man net kažkaip nepatogu, – kiek laiko jūs jau užsiimate sportu, kiek metų?

Piotras: – užsiimu praktiškai visą gyvenimą, nuo pat vaikystės. Vaikystėje susirinkdavome jaunimas, berniukai, mergaitės, – vieni prieš kitus rodydavome ką mokame, savadarbius hantelius, visokias geležis kilnojome, skersinius patys darydavome. Du stulpus įkasdavome, vamzdį pritaisydavome ir prisitraukimams pats tas. Tuo užkariaudavome merginų širdis (juokiasi).

Ir taip tas įsišaknijo, prigijo gyvenime. Vėliau karinė mokykla, tarnyba, akademija, bet visą laiką gyvenau su sportu.

V.: – Ir per tiek metų nenusibodo užsiimti sportu?

Piotras: – ne, greičiau jau atvirkščiai, tai tapo pačiu gyvenimu. Aš pats be fizinės mankštos, kažkaip ne taip jaučiuosi. Ateinu čia, visad ramu, pasitreniruoju 2-3 valandas… Programoje pas mane buvo taip – 10-12 km bėgimas, po to valanda gimnastikos pratimų, iki 140 kartų prisitraukimą su apsivertimu darydavau, po to dar 3 km plaukdavau pirmyn-atgal. Gimmimo dieną visada save egzaminuodavau, kiek ko galiu padaryti.

V.: – ir taip kiekvieną dieną?

Piotras: – ne, egzaminas tai ne kiekvieną dieną (juokiasi).

V.: – Ne, tokia treniruotė, kurią apsakėte…

Piotras: – ne, tokia treniruotė ne kiekvieną dieną būdavo, o kartą į savaitę duodavau sau tokią apkrovą.

V.: – Gal parodysite jaunimui keletą pratimų?

Piotras: – žinoma, prašom… [2:32 min] Prisitraukimai su apsivertimu. Viens – du. Trys kartai. Iškart nesustojant prisitraukimai – 3, – galima tęsti. Kojų pakėlimai prie skersinio treniruojant pilvo presą.

Galiu parodyti ant lygiagrečių (šypsosi).

V.: – tuojau prie to pereisime, o dabar klausimas – kaip jūs save motyvuojate užsiimti sportu? Kas jus stumia?

Piotras: – Kaip kas stumia? Pats gyvenimas stumia. Aš noriu, t. y. ne tik noriu, bet ir darau, kad gyvenimas būtų aktyvus. Lovoje – tai ne gyvenimas. Prie televizoriaus sėdėti (prie PC) – irgi ne gyvenimas. O čia išeisi, gamta (pakelia rankas aukštyn) – štai jis mūsų Dievas, – virš mūsų ir prieš mus – miškas, oras, ežeras, vėjas, draugai pažįstami, – malonu žiūrėti, juolab, kad jų tarpe irgi yra gerų sportininkų. Ir pagyvenę jau.

Deja, turiu pasakyti, kad jaunimas mažai užsiima tuo, štai dėl ko gaila… Nors, pastaruoju metu, jaunimas truputį suaktyvėjo.

V.: – ar valgote kažkokį specialų maistą?

Piotras: – ne, – valgau viską, išgeriu, – kaip tarybinė liaudis (juokiasi).

V.: – leidžiate sau pavartoti alkoholio?

Piotras: – Žinoma, štai buvo 70 metų, kaip neišgersi, išgėriau truputį, normos ribose.

V.: – o kaip su rūkymu?

Piotras: – Gyvenime nesu rūkęs, nors vertė, ten kur mokiausi bandė išmokyti, bruko cigaretes, kad užsirūkyčiau, o aš pasakiau, – nerūkysiu, pasakiau ne ir daugiau nekibkite. [4:44 min]

 

 

Pats pagrindinis dalykas gyvenime: – nerūkyti, antras – negerti. Nebūti godžiu, mylėti gyvenimą, mylėti žmonės. Tai pagrindiniai principai.

V.: – Gal ką nors palinkėsite mūsų jaunimui? – Tiems, kurie dar abejoja, negali apsispręsti?

Piotras: – Jaunimui aš linkiu vieno: – mažiau sėdėkite ant suolelių, negerkite, nerūkykite, o juolab neįsitraukite į narkotikus, – kvėpuokite grynu oru, bendraukite (gyvai), nereikia užsiimti didžiuoju sportu, tiesiog darykite mankštą, pravėdinkite smegenis ir tiesiog gyvenkite aktyvų gyvenimą. [5:29 min]

Toliau pratimai ant lygiagrečių.

Gerbiami skaitytojai, jei manote, kad medžiaga, pateikta „infa.lt“ buvo jums nors truputį naudinga, jūs galite prisidėti paremdami svetainę Jums patogiu būdu

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Apklausa

Ar palaikote išlaidų gynybai didinimą iki 2.5% BVP?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
Domenai ir hostingas

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, verta dėmesio: *Ką 70 metų amžiaus žmogus gali padaryti ant skersinio? Prisitraukimai su apsivertimu* - nuoroda: https://infa.lt/15703/ka-70-metu-amziaus-zmogus-gali-padaryti-ant-skersinio-prisitraukimai-su-apsivertimu/