• Naujienos
  • Apie infa.lt
  • Rinkmenos
  • Galerija

infa.lt

Regėjimas. Veiksmai padėsiantys sugrąžinti jums regėjimą, turėtą prieš penkerius metus

Regėjimas. Veiksmai padėsiantys sugrąžinti jums regėjimą, turėtą prieš penkerius metus

25 sausio
01:01 2017

Regėjimas 1

Pagrindinis mokslo-medicinos dėsnis raumenų atžvilgiu skelbia: „Jeigu jūs jų nenaudojate, jie silpsta“.

Kalbant apie akis būtent tai ir vyksta: jūs didžiąją laiko dalį žiūrite į monitorių prieš save ir nesinaudojate akių raumenimis, reikalingais tam, kad pažiūrėti toliau arba į šonus. Silpsta akių raumenys ir regėjimas. Taip vystosi šiuolaikinė trumparegystė.

Jeigu jūs prie viso to dar pradedate naudotis akiniais – tai situacija ima rutuliotis ne jūsų naudai dar greičiau: akių raumenys esant akiniams įsitempia dar mažiau, o akims dingsta būtinybė į kažką įsižiūrėti ir įtempti regėjimą.

Atitinkamai, tam, kad apsukti šį procesą priešinga linkme, jums reikalinga treniruoti akių raumenis ir palaikyti jų tonusą.

Štai 9 geriausi būdai tai padaryti:

1. Venkite akių persitempimo dienos eigoje. Kartą per 2-3 valandas uždenkite akis kelioms minutėms ir mėgaukitės ramybe.

2. Štai 16 bendrųjų ir plačiai žinomų pratimų akių mankštai. Darykite juos kiekvieną dieną eilės tvarka.

akių pratimai

3. Jeigu jūs jau nešiojate akinius, palaipsniui mažinkite buvimo su jais laiką. Dažniau juos nusiimkite.

4. Darykite savo akims masažą švelnių sukamųjų judesių pagalbą. Judėkite nuo 1 iki 6 taip, kaip parodyta piešinyje:

akių masažas

Akies obuolio paspaudimui geriausia naudoti vidurinį pirštą ir smilių. Proceso metu jūs turite jausti spaudimą, bet ne skausmą.

5. Pasivaikščiojimų metu gryname ore stenkitės dažniau žiūrėti kažkur į tolį, o ne sau po kojomis.

6. Gerkite morkų sultis. Kaip galima dažniau. Pageidautina, kad kiekvieną dieną.

O jeigu norite maksimalaus efekto, pridėkite į stiklinę vieną-du lašus alyvuogių aliejaus: skonio nesugadins, o akims reikalingų medžiagų įsisavinimui tinka puikiai.

7. Kai jaučiate akių nuovargį, praskalaukite jas šiltu vandeniu.

8. Nežiūrėkite į kompiuterių, išmaniųjų telefonų ar televizorių ekranus nors dvi valandas prieš miegą.

9. Išbandykite indų pratimą „Trataka“.

Trataka

Jis išmokys jūsų akis ir sąmonę susikoncentruoti.

Atsisėskite priešais nedidelį, fiksuotą erdvėje objektą (pavyzdžiui, žvakę) ir sukoncentruokite į ją savo žvilgsnį bei visą savo dėmesį. Nemirksėkite. Pasiekite to, kad objekto atvaizdas aiškiai įsimintų jūsų atmintyje ir smegenyse.

Tada užmerkite akis ir susikoncentruokite į tašką tarp antakių, bandydami išsaugoti taško atvaizdą prieš užvertas akis kaip galima ilgiau. Praktiką atlikite apie 10 minučių.

Pratimo tikslas – pasiekti aiškų prieš tai neaiškaus objekto atvaizdą iki to, kai pavargs akys.

econet.ru

Gerbiamas skaitytojau (-a), jei manote, kad informacija, pateikta infa.lt svetainėje buvo jums kažkuo naudinga, jūs galite prisidėti paremdami ją Jums patogiu būdu

Infa.lt
Parama - Ačiū!  
žiūrėjo 565

Žymos

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Šeimų Sąjūdis
Lasvas žodis

Apklausa

Ką manote apie rugsėjo 10 protesto akciją?


  • Ji įvyks net ir be leidimo (68%, 71 balsavo)
  • Leidimas bus gautas iš ji įvyks taikiai (13%, 14 balsavo)
  • Ji įvyks ir pasikartos riaušės (11%, 11 balsavo)
  • Vilnius bus blokuotas ir ji neįvyks (8%, 8 balsavo)

Viso balsavo: 104
Pradėta - 2021-09-04 @ 21:14
Pabaiga - 2021-09-09 @ 21:14

Leidžiama ... Leidžiama ...