Automobilių gamintoja atidaro prenumeratos tarnybą Collection. Ji leis prieigą prie brangių automobilių tiems, kas visada to norėjo, tačiau nematė prasmės prasidėti su nuosavybės problemomis, rašo Verge. Ištaigingas mašinas galima bus keisti bet kuriuo momentu.
Mercedes viena iš paskutinių tarp premium klasės automobilių gamintojų įdiegė prenumeratos paslaugą. Ir ji pasirodė labiausiai prieinama tarp kitų. Pavyzdžiui, BMW anksčiau anonsavo paslaugą, kuri leidžia naudotis paklausiausiais modeliais nuo 2000 iki 3700 dolerių į mėnesį. Analogas nuo Porsche pasiūlė 2000-3000 dolerių kainas į mėnesį. Arčiausiai prie Mercedes priartėjo amerikiečių markė Cadilac – mėnesio nuoma – 1500 dolerių.
Vokietijos automobilių gamintoja suteikė klientams pasirinkimą tarp dviejų programų: palyginus pigi „Signature“ ir brangi „Reserve“ tiems, kas nori daugiau prabangos ir galios.
Pasirinkę pirmąją programą turės galimybę važiuoti automobilių markėmis C-Class, GLC, SLC, AMG CLA – už tai teks sumokėti 1095 dolerius į mėnesį. „Reserve“ paslaugų paketas duoda prieigą prie brangesnių ir erdvesnių automobilių modelių: E-Class, GLE, AMG GLC, AMG SLC ir AMG C43. Jos kaina – 1595 doleriai per mėnesį.
Abiejuose paslaugų paketuose klientui suteikiamas pilnas draudimas, pagalba kelyje, konsjeržo-paslauga, o taip pat galimybė greitai pakeisti vieną automobilį kitu, jei norisi įvairovės.
Anksčiau amerikietiškoji kompanijos atstovybė pranešė, jog pirmiausiai paslauga startuos Filadelfijoje ir Nešvilyje (Našvilyje). Ten pat iki jų tokią pačią paslaugą pradėjo BMW.
Verge praneša, jog tame pačiame Nešvilyje Mercedes jau dabar suteikia galimybę išsinuomoti automobilį, tačiau tik trims metams ir iš anksto sumokėjus už visą naudojimosi laiką. Tačiau pagal tokią schemą C-Class linijos automobilis kainuoja tik 369 dolerius į mėnesį. Tiesa, į paslaugą neįeina draudimas ir galimybė nuolat keisti automobilį.
Automobilių gamintojai ieško ir bando naujas schemas, skirtas išlaikyti auditoriją ir patraukti naują. Stambiuosiuose miestuose aktyviai vystomos taksi, visuomeninio transporto sistemos, o bepilotis transportas ir karšeringas (carsharing) artimiausiu metu žada vos ne nužudyti asmeninio automobilio nuosavybės institutą.
Vien tik Waymo anonsavo 62 tūkstančių bepiločių automobilių parką. Šiame fone tradiciniams lyderiams neleistina lėtai galvoti. Būtent todėl atsiranda supaprastinti tarpusavio sąveikos variantai, įtraukiantys naujus naudotojus.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis