infa.lt

Lietuvos geležinkeliai pradeda Rengės geležinkelio ruožo atstatymą

12 kovo
08:13 2018

Rengė

Ruožą iš Mažeikių į Rengę Latvijoje, pagal su Europos Komisija suderintą veiksmų planą, ketinama atstatyti iki 2019 metų pabaigos. „Lietuvos geležinkeliai” jau paskelbė remonto darbų konkursus, į kurių apimtį įtraukti ir Rengės sutvarkymo darbai.

Anksčiau skaičiuota, kad 19 kilometrų ilgio ruožo atstatymas „Lietuvos geležinkeliams” kainuotų apie 20 mln. eurų. Tačiau išsamiai įvertinus visas galimybes, Rengės ruožą planuojama atstatyti perpus pigiau – už 10 mln. Eur.

„Esame patenkinti tuo, kad visas planavimo procedūras pavyko įgyvendinti nuosekliai ir pakankamai greit. Rengės ruožo atstatymo darbai iš esmės jau prasidėjo. Juos planuojame  užbaigti per trumpiausią įmanomą laiką, kokybiškai ir už racionalią kainą, kurią palyginus su prieš keletą metų darytais skaičiavimais pavyko gerokai sumažinti. Tikimės, kad šis žingsnis leis suintensyvinti bendradarbiavimą su mūsų strateginiais partneriais – „ORLEN Lietuva” ir kolegomis Latvijoje”, – sako „Lietuvos geležinkelių” generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Vasario pradžioje „Lietuvos geležinkeliai” paskelbė tarptautinį konkursą, kuriuo siekiama įsigyti geležinkelio kelių remonto paslaugas visoje Lietuvoje. Pirkimo vertė siekia daugiau kaip 76 mln. Eur. Į šio konkurso apimtį patenka ir Rengės ruožo atstatymo darbai. Pasiūlymus potencialūs konkurso laimėtojai gali teikti iki kovo 9 dienos.

Šiuo metu yra iš esmės peržiūrimas Rengės geležinkelio ruožo remonto darbų projektas, atnaujinama šio projekto dokumentacija.

Rengės geležinkelio ruožą, kaip vienas iš alternatyvių geležinkelio kelių į Latviją, dėl pavojaus eismo saugumui buvo nustota eksploatuoti 2008 metais. Nustojus jį naudoti, naftos produktų gabenimui į Latviją naudotos kitos geležinkelio jungtys.

2007 metais, kai dar buvo naudojamas Rengės ruožas, iš Lietuvos į Latviją vežta 675 tūkst. tonų naftos produktų. Kai Rengės ruožas nebebuvo naudojamas, iš Lietuvos į Latviją išvežtų naftos produktų kiekis svyravo nuo 480 tūkst. iki 941 tūkst. tonų per metus. Praėjusiais metais iš Lietuvos į Latviją geležinkeliu pervežta 844 tūkst. tonų naftos produktų.

„Lietuvos geležinkeliai” inform.

infa.lt klausimas: O kiek tas dabar visumoje kainuos? Skaičiuojant kartu su Europos Komisijos skirta 28 mln bauda Lietuvai?

PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai.

        → Naujienlaiškis

Visa naujienų juosta >>

žiūrėjo 56

Žymos:

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą


Taip pat skaitykite:

Naujienlaiškio Prenumerata


Paremti infa.lt 1,2 proc GPM

Apklausa

Už ką balsuotumėte prezidento rinkimuose, jei vyktų šiandien?


Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...

Vakarų debilai valdžioje pasapnavo, kad gali nugalėti Rusiją, atsibudę pamąstė savo debiliškomis smegenimis, kad gerai...

Kas sugeba - daro. Kas nesugeba - vadovauja. Kas nesugeba vadovauti - moko....

Kryti i bedugne - sustabdyti neimanoma!...

salys mandagiai ju taip ir nepasiunte?...

ir reikejo daryti,kada valdei!...

LB

dėl tavęs šiek tiek pamažinsim....