Mindaugas JONUŠAS
Besibaigiantis metai Lietuvai padovanojo planuojama reformą, kuri palies visus šalies gyventojus. Paslapčia kuriamas planas, kaip apkarpyti autobusų parkų teikiamą keleivių vežimo paslaugą, teikiant tik privežimo paslaugą prie artimiausios geležinkelių stoties, nuo kurios tolimesne keleivio kelione rūpinsis išskirtinai tik Lietuvos geležinkeliai.
Maža to VKTI jau įsakė: autobusų parkų atstovams liepiama skaičiuoti ir pateikti keleivių srautą reise Kaunas-Vilnius ir atgal, norint sužinoti keleivių srautą, kuris keliauja autobusais šia kryptimi.
Vieša paslaptis yra ir tai, kad VKTI valdžioje ne vienas darbuotojas, kuris iš Lietuvos geležinkelių perėjo į transporto inspekciją, taip sudarant prielaidas kurti neadekvatų keleivių vežimo monopolį.
Norisi tikėti, kad demokratiškoje valstybėje keleivis pats turi teisę rinktis, kokiu viešuoju transportu jam keliauti, o ne jam turi būti diktuojama, kuo keliauti, ar dirbtinai kuriamas vežimo monopolis.
Demokratiškoje valstybėje turėtu būti griežtai smerkiamas priverstinis diktatas autobusų parkų atstovams skaičiuoti keleivių srautą reise Kaunas-Vilnius-Kaunas ir teikti, kaip manoma, su geležinkeliais susijusiems asmenims taip stengiantis kurti monopolinį keleivių vežimą ir naikinant gerai veikiančius autobusų parkus.
Šiuo klausimu pateiktas Vyriausybei raginimas imtis visų reikalingų priemonių, kad abejotinos vertės vežimo monopolis šalyje nebūtų kuriamas ir visi turėtų lygias galimybes teikti vežimo paslaugą.
→ PAREMKITE mus savo 1,2 proc. GPM, kas jums nieko papildomai nekainuos. Ačiū labai. → Naujienlaiškis
Darosi įdomu
Toliau bus dar įdomiau